Είτε είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, είτε άτομο πωλήσεων ή μάρκετινγκ, είτε εργάζεστε στην εξυπηρέτηση πελατών, ποτέ δεν μπορείτε να μάθετε πολλά. Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη πόσο σημαντικό είναι για εσάς να γνωρίζετε πραγματικά τη βάση των πελατών σας, αλλά μπορεί να μην είστε σίγουροι για το ποια εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν.
Τι είναι η καταναλωτική διορατικότητα;
Όταν μια εταιρεία μελετά και ερμηνεύει τη συμπεριφορά των πελατών για να αποκτήσει μια βαθύτερη κατανόηση των αναγκών του κοινού της, μιλάμε για πληροφορίες πελατών. Χρησιμοποιούνται από οργανισμούς για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων με βάση τη συμπεριφορά των πελατών.
Η συλλογή πληροφοριών και η κατανόηση της πρόθεσης των πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύσετε πολλά ζητήματα που στην επιφάνεια μπορεί να φαίνονται άλυτα και να δημιουργήσετε εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών.
Πώς να συγκεντρώσετε πληροφορίες πελατών
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να συλλέξετε κριτικές από τους πελάτες σας. Θυμηθείτε, όλα εξαρτώνται από το κοινό σας, τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του. Δεν θα αλληλεπιδρούν όλοι οι πελάτες με τις ίδιες μεθόδους, ενώ πολλοί μπορεί να συμμετέχουν σε μια έρευνα, άλλοι μπορεί να προτιμούν μια φόρμα αξιολόγησης εξυπηρέτησης. Μερικοί καλοί τρόποι για να αποκτήσετε πληροφορίες από πελάτες περιλαμβάνουν:
- Διαδικτυακές κριτικές
- Δεδομένα ιστότοπου
Έρευνες πελατών
- Εργαλεία παρακολούθησης επισκεπτών
- Μαρτυρίες (ιστορίες πελατών)
- Ιστορικό αγορών πελατών
- Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Εργαλεία αναλύσεων
- Περιπτωσιολογικές μελέτες
Μην ξεχνάτε ότι η συλλογή πληροφοριών πελατών δεν είναι το τέλος του δρόμου. Πρέπει να έχετε μια ειδική ομάδα αναλυτών με κατάλληλα αναλυτικά εργαλεία που θα μελετούν και θα συνεργάζονται μαζί τους, καθώς και μια βάση δεδομένων – π.χ. Εργαλείο Διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM), όπου μπορείτε να τις αποθηκεύσετε. Μην υποτιμάτε ποτέ την ασφάλεια και διατηρείτε πάντα ασφαλείς τις πληροφορίες πελατών.
Οφέλη από τις πληροφορίες πελατών
Θα διαπιστώσετε ότι η εργασία με πρακτικές ιδέες μπορεί να φέρει τεράστια επιτυχία στην εταιρεία σας. Ας δούμε τρόπους με τους οποίους μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Προσδιορίστε τους λόγους για την απώλεια πελατών – σας επιτρέπουν να δείτε από τη σκοπιά του πελάτη τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Μεγιστοποιήστε τις τιμές διάρκειας ζωής των πελατών – όταν κατανοήσετε τη συμπεριφορά των πελατών-στόχων σας, μπορείτε να βελτιώσετε τις εμπειρίες πελατών, να μεγιστοποιήσετε την αξία και να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα.
Βοήθεια στην τμηματοποίηση πελατών – μπορείτε να δημιουργήσετε ακριβή προφίλ πελατών, να τα ομαδοποιήσετε και να προσφέρετε εξατομικευμένες εμπειρίες.
Βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη – σε μια εταιρεία με επίκεντρο τον πελάτη, οι πληροφορίες για τους καταναλωτές είναι το κλειδί για την ικανοποίηση του πελάτη.
Χτίσιμο της αφοσίωσης των πελατών – όταν προσφέρετε καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών και εμπειρίες, οι πελάτες σας θα θέλουν να παραμείνουν και να γίνουν μέλη της βάσης των πιστών πελατών σας. Το να έχετε ένα πιστό πελατολόγιο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της επιχείρησης.
Βοήθεια στην ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ – όταν κατανοήσετε τη συμπεριφορά των πελατών του κοινού-στόχου σας, μπορείτε να αναπτύξετε υψηλά στοχευμένες αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ.
Βοήθεια στην παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών – η ομάδα υποστήριξης πελατών σας μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σε κάθε πελάτη όταν έχει πολύτιμα δεδομένα.
Πρόβλεψη των τάσεων των πελατών – ο εντοπισμός προτύπων αγορών πελατών και η πρόβλεψη μελλοντικών τάσεων είναι πολύ πιο εύκολος όταν μπορείτε να τις βασίσετε σε αξιόπιστα δεδομένα.
Find out what your customers prefer
Gather customer insights and find out the best approach for communication with your customers. Start your free LiveAgent trial and improve your customer communication today.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ο όρος καταναλωτική διορατικότητα;
Σημαίνει την πλήρη κατανόηση των πελατών-στόχων σας, της συμπεριφοράς, των προτιμήσεων, των αναγκών και των προσδοκιών τους. Μπορείτε να το αποκτήσετε αναλύοντας δεδομένα πελατών για να καταλάβετε καλύτερα τους πελάτες σας και να δημιουργήσετε εξαιρετικές εμπειρίες σε όλη τη διαδρομή πελατών. Αυτές οι πληροφορίες σάς επιτρέπουν να αποκτήσετε βαθιά ενσυναίσθηση των πελατών και να προσφέρετε μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.
Πώς να συλλέξετε πληροφορίες πελατών;
Πρώτα από όλα, θα πρέπει να συλλέξετε και να αναλύσετε τα σχόλια των πελατών για προϊόντα, υπηρεσίες και καμπάνιες. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να εξετάζετε όχι μόνο τις απόψεις αλλά και το συναίσθημα των πελατών και τη διάθεση στην οποία βρίσκονται. Αλλά η συλλογή πληροφοριών δεν χρειάζεται να περιορίζεται μόνο στους πελάτες σας. Μπορείτε επίσης να ερευνήσετε τους πιθανούς πελάτες σας που μπορούν να σας δώσουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το γιατί δεν έχουν επιλέξει ακόμα το προϊόν σας.
Είναι σημαντικές οι πληροφορίες πελατών;
Είναι βασικό στοιχείο για κάθε επιχείρηση με επίκεντρο τον πελάτη. Οι πληροφορίες των καταναλωτών επηρεάζουν σημαντικά την απόδοση, τη διατήρηση των πελατών και την αποτελεσματικότητα της εταιρείας σας. Βεβαιωθείτε ότι συλλέγετε δεδομένα υψηλής ποιότητας, ώστε να μπορείτε να τα μελετήσετε και να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας.
Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία και οργάνωση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ η διαχείριση γνώσης στοχεύει στη συλλογή και ανταλλαγή γνώσεων. Και τα δύο είναι ζωτικά για την ανάπτυξη και την καινοτομία.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Zoho Mail
Το Zoho Mail προσφέρει ευέλικτη διαχείριση email, με δυνατότητα πολλαπλών λογαριασμών και προώθηση email. Η εφαρμογή είναι εύκολη στη χρήση και προσφέρει εξαιρετική απόκριση.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Zendesk
Η ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο Zendesk απαιτεί ρύθμιση, ενώ η λειτουργικότητα του Facebook είναι ασταθής. Η τιμολόγηση του Zendesk περιλαμβάνει επιλογές για κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης.