Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Καταναλωτική διορατικότητα

Τι είναι η καταναλωτική διορατικότητα;

Αποδοχή και κατανόηση των πελατών σας, η οποία βασίζεται στη συμπεριφορά τους, τις ανάγκες τους, τις προτιμήσεις τους, τις εμπειρίες τους με την εταιρεία σας, που χρησιμοποιούνται για τη λήψη αποφάσεων. Αυτή είναι η καταναλωτική διορατικότητα. Κατευθύνει τις εταιρείες σε νέους τρόπους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Είναι γνώση πελατών και αγοράς. Η καταναλωτική διορατικότητα είναι πολύ χρήσιμη σε σχεδόν κάθε μορφή επιχείρησης. Έχει πραγματικά αντίκτυπο σε κάθε σύστημα μάρκετινγκ.

Αποκτήστε ένα μεγάλο όφελος για την επιχείρησή σας και μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε και να αξιοποιείτε την καταναλωτική διορατικότητα στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει ο όρος καταναλωτική διορατικότητα;

Η καταναλωτική διορατικότητα σημαίνει πλήρη κατανόηση των πελατών, της συμπεριφοράς, των προτιμήσεων, των αναγκών και των προσδοκιών τους. Μπορείτε να την αποκτήσετε αναλύοντας δεδομένα πελατών, π.χ. δημογραφικά δεδομένα, ιστορικό περιήγησης, αγορές, αποδόσεις, αντιδράσεις καμπάνιας. Αυτό γίνεται για την καλύτερη κατανόηση του πελάτη.

Είναι σημαντικές οι πληροφορίες πελατών;

Οι πληροφορίες για τους καταναλωτές είναι σημαντικές καθώς έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών μάρκετινγκ και πωλήσεων. Οι πληροφορίες για τους καταναλωτές σάς επιτρέπουν να κατανοείτε καλύτερα και να γνωρίζετε τους πελάτες σας. Χάρη σε αυτό, είναι ευκολότερο για την εταιρεία να σχεδιάζει δραστηριότητες που θα κατευθύνονται σε μια συγκεκριμένη ομάδα -στόχο.

Πώς να συλλέξετε πληροφορίες πελατών;

Η συλλογή πληροφοριών για τους καταναλωτές είναι εξαιρετικά σημαντική για τη λειτουργία της επιχείρησής σας. Η απόκτηση πληροφοριών δεν είναι εύκολη υπόθεση, οπότε πρέπει να λάβετε υπόψη πολλούς παράγοντες. Πρώτα απ 'όλα, θα πρέπει να συλλέξετε και να αναλύσετε τα σχόλια των πελατών για προϊόντα, υπηρεσίες, υπηρεσίες και καμπάνιες. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να αναλύσουμε όχι μόνο τις απόψεις, αλλά και τις διαθέσεις των πελατών που αντικατοπτρίζουν τα συναισθήματα του πελάτη. Αλλά η συλλογή πληροφοριών δεν χρειάζεται να περιορίζεται μόνο στους πελάτες σας. Μπορείτε επίσης να ερευνήσετε τους πιθανούς πελάτες σας που μπορούν να σας δώσουν πρόσθετες πληροφορίες για το γιατί δεν έχουν επιλέξει ακόμα το προϊόν σας. Επιπλέον, φυσικά, αξίζει να αναλυθούν προσεκτικά τα δεδομένα στις αναφορές που δημιουργούνται από τα προγράμματα που χρησιμοποιείτε σε καθημερινή βάση.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo