Ποιες είναι οι λεπτομέρειες του αιτήματος;
Αφού κάνετε κλικ στον Αναγνωριστικό Αριθμό του Αιτήματος στο Πεδίο Αιτημάτων, εμφανίζονται οι Λεπτομέρειες του Αιτήματος. Οι λεπτομέρειες του αιτήματος παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με αυτό, όπως το θέμα, τα προσαρμοσμένα πεδία, τους παραλήπτες, σημειώσεις, την αναφορά ώρας και συνημμένα έγγραφα.
Frequently Asked Questions
Ποιες είναι οι λεπτομέρειες του αιτήματος;
Οι λεπτομέρειες του αιτήματος είναι δεδομένα σχετικά με το εισερχόμενο αιτήμα.
Πώς μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις λεπτομέρειες του αιτήματος;
Κάντε κλικ στον αναγνωριστικό αριθμό του αιτήματος για πρόσβαση στα στοιχεία του αιτήματος. Στη συνέχεια, εμφανίζονται δεδομένα σχετικά με ένα συγκεκριμένο αίτημα.
Από ποιες πληροφορίες αποτελείται το αίτημα;
Οι λεπτομέρειες του αιτήματος αποτελούνται, μεταξύ άλλων από το θέμα, το όνομα παραλήπτη, την προσωπική σημείωση, την αναφορά χρόνου, τα συνημμένα έγγραφα και τα προσαρμοσμένα πεδία.
Πώς να δημιουργήσετε φορμές επικοινωνίας στο LiveAgent
Αναλυτική επισκόπηση του ρόλου των φόρμων επικοινωνίας στην αγορά και την υποστήριξη πελατών. Οι φόρμες προσφέρουν βολικό τρόπο επικοινωνίας και προστασία του απορρήτου.
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη βιομηχανία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Το LiveAgent παρέχει λύσεις εξυπηρέτησης πελατών και βοήθειας για τη βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών.
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη Βιομηχανία Ανθρώπινου Δυναμικού
Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και σύστημα διαχείρισης παραπόνων. Υποστηρίζει πάνω από 40 γλώσσες και επιτρέπει στους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών να χρησιμοποιούν τη γλώσσα που προτιμούν. Το σύστημά της μετατρέπει αυτόματα τα μηνύματα πελατών σε καρτέλες υποστήριξης και αποσκοπεί στην αύξηση της αφοσίωσης πελατών και τη μείωση του κόστους εξυπηρέτησης. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους πωλητές της, να προγραμματίσετε ένα demo ή να γίνετε συνδρομητής του newsletter της.