Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σύστημα Helpdesk

Τι είναι ένα σύστημα helpdesk;

Ένα Help desk είναι ένα μέρος που είναι υπεύθυνο για την επίλυση διαφορετικών προβλημάτων και ερωτημάτων. Μπορεί να λειτουργήσει από άτομα ή ομάδα εμπειρογνωμόνων, που χρησιμοποιούν λογισμικό help desk προκειμένου να παρέχουν βοήθεια και να απαντούν σε τεχνικές ερωτήσεις. Επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω διαφόρων καναλιών, όπως τηλέφωνο, διαδικτυακή συνομιλία ή e-mail.

Το λογισμικό Help Desk σας προσφέρει πολλές λειτουργίες και δυνατότητες – αναφορές, παιχνιδοποίηση, ζωντανή συνομιλία και πολλά άλλα.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι ένα σύστημα helpdesk;

Το σύστημα helpdesk είναι ένας χώρος ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης πελατών που διασφαλίζει ότι στέλνονται πληροφορίες σε πελάτες που χρειάζονται βοήθεια. Επιτρέπει την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη επίλυση των παραπόνων των πελατών, χάρη στην αυτόματη διαδικασία αντιμετώπισης των παραπόνων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο εξωτερικά - για τους πελάτες της εταιρείας, όσο και εσωτερικά - για τους εργαζόμενους.

Ποιοι είναι οι τύποι του συστήματος helpdesk;

Υπάρχουν τέσσερις κύριοι τύποι Helpdesk. Ο πρώτος είναι ένα το διαδικτυακό helpdesk, το οποίο αφορά τη φιλοξενία cloud ή το λογισμικό ως υπηρεσία (SaaS), δηλαδή εταιρείες που μπορούν να νοικιάσουν μια συνδρομητική λύση. Ένας άλλος τύπος είναι το εγκατεστημένο helpdesk. Χρησιμοποιείται όταν η εταιρεία κατέχει και φιλοξενεί το σύστημα και έχει τον πλήρη έλεγχο του τμήματος υποστήριξης. Ο τρίτος τύπος είναι το helpdesk επιχειρήσεων, ή helpdesk, το οποίο υπερβαίνει την απλή απάντηση σε ερωτήσεις πελατών και περιλαμβάνει χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την απόδοση της εταιρείας. Ο τελευταίος τύπος είναι το Helpdesk ανοιχτού κώδικα. Αυτός ο τύπος προσωπικού helpdesk δεν ελέγχει άδειες χρήστη ή δικαιώματα για να την απόκτηση πρόσβασης στον πηγαίο κώδικα.

Πόσος καιρός χρειάζεται για την εφαρμογή ενός συστήματος helpdesk;

Ο χρόνος που απαιτείται για την εφαρμογή της υπηρεσίας βοήθειας εξαρτάται από το πόσο καιρό θα σας πάρει για να καθορίσετε πώς θα χρησιμοποιήσετε την τεχνική υποστήριξη. Κατά την αξιολόγηση του χρόνου υλοποίησης, πρέπει να συμπεριλάβετε: χρόνο για την ενσωμάτωση των εργαζομένων, χρόνο για τη δημιουργία ενός τεχνικού helpdesk, τον προγραμματισμό του τρόπου με τον οποίο θα μετρήσετε την αποτελεσματικότητα του helpdesk.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo