Υποστήριξη πολλαπλών καναλιών

Τι είναι η υποστήριξη πολλαπλών καναλιών;

Δώστε στους πελάτες σας ένα ευρύ φάσμα επιλογών για να επικοινωνήσουν μαζί σας ενσωματώνοντας έναν αριθμό διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας.

Μπορείτε να επιλέξετε από ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook ή το Twitter για να προσεγγίσετε ευρύτερο κοινό και να προσελκύσετε νέους δυνητικούς πελάτες.

Ομοίως, προσπαθήστε να διευρύνετε την επιχείρησή σας σε περισσότερα είδη συσκευών και να γίνετε εύκολα προσβάσιμοι οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Μπορείτε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε κινητά τηλέφωνα, παρόχους email ή να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε υπηρεσίες συνομιλίας για άμεση σύνδεση με πελάτες. Μπορείτε ακόμη και να διαχειρίζεστε πολλές επωνυμίες ταυτόχρονα με το πρόσθετο multibrand. Η χρήση υπηρεσιών όπως το NGINX σημαίνει να μπορείτε να χειρίζεστε τεράστιες ποσότητες ταυτόχρονων συνδέσεων.

Frequently asked questions

Ποιος είναι ο ορισμός της υποστήριξης πολλαπλών καναλιών;

Υποστήριξη πολλαπλών καναλιών σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών πολλαπλών καναλιών που πραγματοποιείται σε περισσότερα από δύο διαφορετικά κανάλια. Αναφέρεται στην κατάσταση όπου μια εταιρεία προσφέρει υποστήριξη μέσω πολλών καναλιών και οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το πιο βολικό. Με αυτόν τον τρόπο, οι εταιρείες μπορούν να υποστηρίξουν πελάτες στο κανάλι που προτιμούν.

 

Ποιες είναι οι αρχές της υποστήριξης πολλαπλών καναλιών;

Υπάρχουν διάφοροι κανόνες για τη λειτουργία πολλαπλών καναλιών. Το πρώτο είναι να κατανοήσετε το κοινό-στόχο. Χάρη σε αυτό, γνωρίζετε πού βρίσκονται περισσότεροι αντιπρόσωποι των δυνητικών πελατών σας και με ποιον θα θέλουν περισσότερο να επικοινωνήσουν. Ένας άλλος είναι ο προγραμματισμός υπηρεσιών και όχι καναλιών. Είναι σημαντικό να έχουμε έναν στόχο στο μυαλό μας, όχι μόνο έναν δρόμο. Ένας άλλος κανόνας είναι ότι σπάνια συμβαίνει ο πελάτης να πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β. Πρέπει να λάβετε υπόψη ότι συχνά τρέχει μακριά από την επιλεγμένη διαδρομή. Ένας άλλος κανόνας είναι ότι η εμπειρία των πελατών δεν γνωρίζει όρια, επομένως η γλώσσα επικοινωνίας ολόκληρης της εταιρείας και των εργαζομένων σχετικά με την εταιρεία πρέπει να είναι συνεπής. Τέλος, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε διαφορετικές λύσεις.

 

Μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πολλαπλών καναλιών χρησιμοποιώντας το LiveAgent;

Με το LiveAgent μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πολλαπλών καναλιών. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πολλαπλών καναλιών. Ενσωματώνει Email, Ζωντανή Συνομιλία, Τηλέφωνο, Facebook και Twitter σε μία εφαρμογή. Χάρη σε αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε πολλαπλά κανάλια και υψηλό επίπεδο.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo