Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διαδικτυακό helpdesk

Τι είναι το διαδικτυακό helpdesk;

Το διαδικτυακό helpdesk είναι μια τεχνολογία που παρέχει βοήθεια γραφείου – διαχείριση εισιτηρίων. Επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν τη διαχείριση υπηρεσιών προς τους πελάτες ευκολότερη μέσω της χρήσης εισιτηρίων. Όλη η επικοινωνία αποθηκεύεται σε εισιτήρια τα οποία είναι διαχειρίσιμα. Προσφέρει, επίσης, διαχείριση υλικού και λογισμικού, διαχείριση γνώσεων, αυτοματοποιημένες αξιολογήσεις ανατροφοδότησης για χρήστες και πολλά άλλα. Όλες οι ρυθμίσεις διατίθενται στους χρήστες απευθείας από το πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο. Οι χρήστες χρειάζονται απλώς ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο για να λειτουργήσουν ένα διαδικτυακό help desk.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι η διαφορά μεταξύ διαδικτυακού helpdesk και ανεξάρτητης εφαρμογής helpdesk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το διαδικτυακό helpdesk είναι προσανατολισμένο στο χρήστη, ενώ η υπηρεσία helpdesk είναι προσανατολισμένη στην επιχείρηση. Επιπλέον, το helpdesk επικεντρώνεται σε: κατάδειξη λύσεων, παρέχει γρήγορη ανταπόκριση και προορίζεται για τελικούς χρήστες. Από την άλλη πλευρά, η υπηρεσία helpdesk προσφέρει προληπτικές υπηρεσίες, οι υπηρεσίες desktop είναι ενσωματωμένες και προορίζονται επίσης για τεχνικούς.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το πλεονέκτημα της χρήσης online διαδικτυακού helpdesk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η online εξυπηρέτηση πελατών σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε ποικίλες μεθόδους επικοινωνίας με τον πελάτη. Το online διαδικτυακό helpdesk σας βοηθά να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ του πελάτη και του προβλήματος που αντιμετωπίζει. Όλη η βοήθεια τότε είναι συγκεντρωμένη σε ένα μέρος και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να αυτοματοποιήσει αυτήν τη διαδικασία. Το online διαδικτυακό helpdesk υποστηρίζει επίσης την απόδοση της ομάδας. Κάποιο μέλος της ομάδας μπορεί με ευκολία να επικοινωνήσει με κάποιο άλλο μέλος, να κρατήσει σημειώσεις και να συλλέξει πληροφορίες για τους πελάτες. Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα είναι η προσβασιμότητα. Ο πελάτης μπορεί να μην είναι πάντα σε θέση να κάνει τηλεφωνικές κλήσεις, γι’ αυτόν, λοιπόν, τον λόγο η διαδικτυακή υπηρεσία το κάνει ευκολότερο γι’ αυτόν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στο λογισμικό διαδικτυακού helpdesk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στο διαδικτυακό helpdesk, μπορείτε να το συνδέσετε στον πίνακα ελέγχου σας. Οι ρυθμίσεις είναι διαθέσιμες στους χρήστες στο επίπεδο ενός προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο, επομένως το μόνο που χρειάζεστε είναι πρόσβαση στο διαδίκτυο.” } }] }

FAQ

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ διαδικτυακού helpdesk και ανεξάρτητης εφαρμογής διαδικτυακού helpdesk;

Το διαδικτυακό helpdesk είναι προσανατολισμένο στο χρήστη, ενώ η υπηρεσία helpdesk είναι προσανατολισμένη στην επιχείρηση. Επιπλέον, το διαδικτυακό helpdesk επικεντρώνεται σε: κατάδειξη λύσεων, παρέχει γρήγορη ανταπόκριση και προορίζεται για τελικούς χρήστες. Από την άλλη πλευρά, η υπηρεσία διαδικτυακού helpdesk προσφέρει προληπτικές υπηρεσίες, οι υπηρεσίες desktop είναι ενσωματωμένες και προορίζονται επίσης για τεχνικούς.

Ποιο είναι το πλεονέκτημα της χρήσης online διαδικτυακού helpdesk;

Η online εξυπηρέτηση πελατών σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε ποικίλες μεθόδους επικοινωνίας με τον πελάτη. Το online διαδικτυακό helpdesk σας βοηθά να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ του πελάτη και του προβλήματος που αντιμετωπίζει. Όλη η βοήθεια τότε είναι συγκεντρωμένη σε ένα μέρος και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να αυτοματοποιήσει αυτήν τη διαδικασία. Το online διαδικτυακό helpdesk υποστηρίζει επίσης την απόδοση της ομάδας. Κάποιο μέλος της ομάδας μπορεί με ευκολία να επικοινωνήσει με κάποιο άλλο μέλος, να κρατήσει σημειώσεις και να συλλέξει πληροφορίες για τους πελάτες. Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα είναι η προσβασιμότητα. Ο πελάτης μπορεί να μην είναι πάντα σε θέση να κάνει τηλεφωνικές κλήσεις, γι’ αυτόν, λοιπόν, τον λόγο η διαδικτυακή υπηρεσία το κάνει ευκολότερο γι’ αυτόν.

Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στο λογισμικό διαδικτυακού help desk;

Εάν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στο διαδικτυακό help desk, μπορείτε να το συνδέσετε στον πίνακα ελέγχου σας. Οι ρυθμίσεις είναι διαθέσιμες στους χρήστες στο επίπεδο ενός προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο, επομένως το μόνο που χρειάζεστε είναι πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo