Διαδικτυακό helpdesk

Τι είναι το διαδικτυακό helpdesk;

Το διαδικτυακό helpdesk είναι μια τεχνολογία που παρέχει βοήθεια γραφείου – διαχείριση εισιτηρίων. Επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν τη διαχείριση υπηρεσιών προς τους πελάτες ευκολότερη μέσω της χρήσης εισιτηρίων. Όλη η επικοινωνία αποθηκεύεται σε εισιτήρια τα οποία είναι διαχειρίσιμα. Προσφέρει, επίσης, διαχείριση υλικού και λογισμικού, διαχείριση γνώσεων, αυτοματοποιημένες αξιολογήσεις ανατροφοδότησης για χρήστες και πολλά άλλα. Όλες οι ρυθμίσεις διατίθενται στους χρήστες απευθείας από το πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο. Οι χρήστες χρειάζονται απλώς ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο για να λειτουργήσουν ένα διαδικτυακό help desk.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo