Τι είναι το διαδικτυακό helpdesk;
Το διαδικτυακό helpdesk είναι μια τεχνολογία που παρέχει βοήθεια γραφείου – διαχείριση εισιτηρίων. Επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν τη διαχείριση υπηρεσιών προς τους πελάτες ευκολότερη μέσω της χρήσης εισιτηρίων. Όλη η επικοινωνία αποθηκεύεται σε εισιτήρια τα οποία είναι διαχειρίσιμα. Προσφέρει, επίσης, διαχείριση υλικού και λογισμικού, διαχείριση γνώσεων, αυτοματοποιημένες αξιολογήσεις ανατροφοδότησης για χρήστες και πολλά άλλα. Όλες οι ρυθμίσεις διατίθενται στους χρήστες απευθείας από το πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο. Οι χρήστες χρειάζονται απλώς ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο για να λειτουργήσουν ένα διαδικτυακό help desk.
Frequently Asked Questions
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του διαδικτυακού helpdesk και της αυτόνομης εφαρμογής helpdesk;
Το διαδικτυακό help desk είναι προσανατολισμένο στον χρήστη, ενώ το κέντρο εξυπηρέτησης είναι επαγγελματικό. Επιπλέον, το help desk εστιάζει σε: σημειακές λύσεις, είναι αντιδραστικά και προορίζονται για τελικούς χρήστες. Από την άλλη πλευρά, το κέντρο εξυπηρέτησης προσφέρει προληπτικές υπηρεσίες, οι επιτραπέζιοι υπολογιστές εξυπηρέτησης είναι ενσωματωμένοι και προορίζονται επίσης για τεχνικούς.
Ποιο είναι το πλεονέκτημα της χρήσης του διαδικτυακού help desk;
Η online εξυπηρέτηση πελατών σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε διάφορες μεθόδους επικοινωνίας με τον πελάτη. Το online διαδικτυακό help desk βοηθά στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ του πελάτη και του προβλήματός του. Όλη η βοήθεια βρίσκεται τότε σε ένα μέρος και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να αυτοματοποιήσει αυτή τη διαδικασία. Το online διαδικτυακό help desk υποστηρίζει επίσης την απόδοση της ομάδας. Μπορεί εύκολα να επικοινωνήσει με άλλο μέλος της ομάδας, να κρατήσει σημειώσεις και να συλλέξει πληροφορίες για τους πελάτες. Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα είναι η προσβασιμότητα. Ο πελάτης μπορεί να μην μπορεί πάντα να πραγματοποιεί τηλεφωνικές κλήσεις, γι' αυτό και η διαδικτυακή υπηρεσία τον διευκολύνει.
Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στο λογισμικό διαδικτυακού help desk;
Εάν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στο διαδικτυακό help desk, μπορείτε να το συνδέσετε στον πίνακα σας. Η διαμόρφωση είναι διαθέσιμη σε χρήστες σε επίπεδο προγράμματος περιήγησης, επομένως χρειάζεστε μόνο πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα
Υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Ρυθμίσεις γλωσσών στα widget συνομιλίας για εξυπηρέτηση on the go.
Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T