Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email απάντησης στα σχόλια πελατών

Πρότυπα email απάντησης στα σχόλια πελατών

Παρόλο που όλο και περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αναγνωρίσει τη σημασία της συνεπούς συλλογής και ανάλυσης των σχολίων των πελατών, οι περισσότερες εξακολουθούν να δυσκολεύονται να εφαρμόσουν ένα αποτελεσματικό σύστημα παρακολούθησης σχολίων και ακόμη λιγότερες έχουν μια σαφή στρατηγική για την αντιμετώπιση των αρνητικών σχολίων. Εδώ είναι γιατί και πώς πρέπει να ανταποκρίνεστε στα σχόλια των πελατών, τόσο αρνητικά όσο και θετικά, μαζί με 10 πρότυπα παρακολούθησης σχολίων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως αφετηρία όταν δημιουργείτε τις δικές σας απαντήσεις.

Γιατί η απάντηση στα σχόλια των πελατών είναι κρίσιμη

Ενώ η παρακολούθηση των σχολίων που παρέχονται από τους πελάτες μέσω ερευνών και ερωτηματολογίων είναι σημαντική, (καθώς τους δείχνει ότι εκτιμάτε τις απόψεις τους και είστε ανοιχτοί στις προτάσεις τους) η απάντηση σε δημόσιες κριτικές είναι ακόμη πιο κρίσιμη. Σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέγει η Invesp, το 90% των πελατών διαβάζει διαδικτυακές κριτικές πριν επισκεφθεί έναν ιστότοπο επιχείρησης και το 88% των πελατών εμπιστεύονται αυτές τις απόψεις όσο και τις προσωπικές προτάσεις.

Η έρευνα αξιολόγησης τοπικών καταναλωτών της BrightLocal αποκάλυψε επίσης ότι μεταξύ των καταναλωτών που διαβάζουν κριτικές, το 97% διαβάζει τις απαντήσεις των επιχειρήσεων σε κριτικές. Ο τρόπος που αποκρίνεστε μπορεί να κάνει τη διαφορά στην αντίληψη ενός πελάτη για την επιχείρησή σας, να επηρεάσει τη φήμη της επωνυμίας σας και να επηρεάσει τις αποφάσεις αγοράς των δυνητικών πελατών.

Εξατομίκευση προτύπου email
Αποθηκεύστε τα πρότυπα email απόκρισης των πελατών μας και στείλτε τα από το LiveAgent

Πώς να απαντήσετε στα σχόλια των πελατών

  1. Απαντήστε όσο πιο γρήγορα μπορείτε – με βάση την έρευνα του ReviewTrackers, το 53% των πελατών αναμένουν από τις επιχειρήσεις να απαντήσουν σε αρνητικές κριτικές μέσα σε μια εβδομάδα.
  2. Κατά τη χρήση προτύπων – εξατομικεύστε κάθε απάντηση συμπεριλαμβάνοντας το όνομα του πελάτη και αναφέροντας τις συγκεκριμένες ανησυχίες του.
  3. Μην πάρετε τα αρνητικά σχόλια προσωπικά – να δείχνετε σεβασμό και να διατηρείτε έναν επαγγελματικό τόνο όταν απαντάτε.
  4. Να ευχαριστείτε πάντα τον πελάτη που αφιέρωσε χρόνο για να εκφράσει τα σχόλιά του για να βεβαιωθεί ότι ξέρει ότι εκτιμάτε την προσπάθειά του.
  5. Μην αγνοείτε τα θετικά σχόλια – ακολουθήστε με ένα σύντομο μήνυμα εκτίμησης και ενημερώστε τους ότι θα χαρείτε να τους εξυπηρετήσετε ξανά.
  6. Όταν απαντάτε σε ουδέτερα σχόλια –ζητήστε από έναν πελάτη περισσότερες πληροφορίες για να μάθετε τι θα μπορούσε να έχει βελτιωθεί για να βελτιώσετε την εμπειρία του.
  7. Όταν απαντάτε σε αρνητικά σχόλια – ζητήστε συγγνώμη για την αρνητική εμπειρία του πελάτη, εκφράστε κατανόηση, αναφέρετε τα επόμενα βήματά σας για την επίλυση του προβλήματος και προσφέρετε εύλογη αποζημίωση (εάν ισχύει).
  8. Όσον αφορά τις διαδικτυακές κριτικές – απαντήστε τόσο σε αρνητικές όσο και σε θετικές. Μια μελέτη της Harvard Business Review διαπίστωσε ότι η απάντηση σε κριτικές πελατών οδηγεί σε καλύτερες βαθμολογίες.
  9. Απαντήστε δημόσια στις διαδικτυακές κριτικές, αλλά πάρτε τη συνομιλία εκτός σύνδεσης όταν έχει νόημα ζητώντας από τον αξιολογητή να σας στείλει email ή να σας καλέσει για να συζητήσετε πώς μπορείτε να επανορθώσετε.
  10. Σε περίπτωση ψευδών/ανεπιθύμητων κριτικών – αφού επισημάνετε ή αναφέρετε μια ψεύτικη κριτική, μπορείτε να δημοσιεύσετε μια απάντηση για να ενημερώσετε τους υποψήφιους που περιηγούνται στις κριτικές σας ότι έχετε δει και χειρίζεστε τα ψεύτικα σχόλια.
Σχόλια και κριτικές πελατών του Capterra στο LiveAgent
Η απάντηση στα σχόλια πελατών του LiveAgent στην πύλη αξιολόγησης Capterra

10 βασικά πρότυπα απάντησης στα σχόλια πελατών

Ανεξάρτητα από το είδος των σχολίων των πελατών που αντιμετωπίζετε – θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα – έχοντας έτοιμα πρότυπα απόκρισης που έχετε στη διάθεσή σας, μπορείτε να κάνετε τη διαδικασία απόκρισης σε αυτά πολύ πιο εύκολη. Ακολουθούν 10 παραδείγματα προτύπων απάντησης σχολίων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ή να εμπνευστείτε για να γράψετε τα δικά σας:

Γενική απάντηση στα σχόλια των πελατών

Απάντηση σε ουδέτερα σχόλια

Απάντηση σε θετική κριτική

Απάντηση σε θετική κριτική μόνο για αξιολόγηση

Απάντηση σε αρνητική κριτική

Απάντηση σε αρνητική κριτική μόνο για αξιολόγηση

Απάντηση σε ψεύτικη/ανεπιθύμητη κριτική

Απάντηση σε μια θετική κριτική που αναφέρει τα μέλη της ομάδας

Απάντηση σε μια αρνητική κριτική που αναφέρει τα μέλη της ομάδας

Απάντηση σε μια έρευνα σχολίων

Σχόλια πελατών – Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι τα καλά σχόλια των πελατών;

Τα καλά σχόλια των πελατών είναι όταν οι άνθρωποι αφιερώνουν χρόνο για να εκφράσουν τις σκέψεις τους για ένα προϊόν που χρησιμοποιούν. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι πιστεύουν οι πελάτες για το προϊόν σας και πώς να το βελτιώσετε.

Ποιοι είναι οι τύποι των σχολίων των πελατών;

Υπάρχουν δύο τύποι σχολίων πελατών: ζητημένα και αυτόκλητα. Τα ζητημένα σχόλια είναι πληροφορίες που ζητάτε από τους πελάτες. Μπορείτε να ζητήσετε σχόλια μέσω ερευνών, συνεντεύξεων εξόδου και ερωτηματολογίων. Τα αυτόκλητα σχόλια είναι πληροφορίες που σας παρέχουν οι πελάτες χωρίς να το ζητήσετε. Μπορείτε επίσης να λάβετε αυτόκλητα σχόλια πελατών παρατηρώντας τις αντιδράσεις των πελατών στο προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Γιατί πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα σχόλια των πελατών;

Εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με την ομάδα υποστήριξής σας και την υπηρεσία που παρέχετε, είναι πιο πιθανό να προτείνουν την εταιρεία σας στους φίλους τους. Και, όταν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι, είναι πιο πιθανό να είναι πιστοί και να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την επιχείρησή σας.

Register for a free 14-day trial today. No credit card required.

Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα καλά σχόλια των πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα καλά σχόλια των πελατών είναι όταν οι άνθρωποι αφιερώνουν χρόνο για να εκφράσουν τις σκέψεις τους για ένα προϊόν που χρησιμοποιούν. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι πιστεύουν οι πελάτες για το προϊόν σας και πώς να το βελτιώσετε.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιοι είναι οι τύποι των σχολίων των πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν δύο τύποι σχολίων πελατών: ζητημένα και αυτόκλητα. Τα ζητημένα σχόλια είναι πληροφορίες που ζητάτε από τους πελάτες. Μπορείτε να ζητήσετε σχόλια μέσω ερευνών, συνεντεύξεων εξόδου και ερωτηματολογίων. Τα αυτόκλητα σχόλια είναι πληροφορίες που σας παρέχουν οι πελάτες χωρίς να το ζητήσετε. Μπορείτε επίσης να λάβετε αυτόκλητα σχόλια πελατών παρατηρώντας τις αντιδράσεις των πελατών στο προϊόν ή την υπηρεσία σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα σχόλια των πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με την ομάδα υποστήριξής σας και την υπηρεσία που παρέχετε, είναι πιο πιθανό να προτείνουν την εταιρεία σας στους φίλους τους. Και, όταν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι, είναι πιο πιθανό να είναι πιστοί και να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την επιχείρησή σας.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo