Εξηγήσεις και συμβουλές για τη σύνταξη αποτελεσματικών email εκπτωτικών προσφορών. Πώς να διατηρήσετε τους πελάτες σας μετά την έκπτωση και πως να χρησιμοποιήσετε εκπτωτικούς κωδικούς στη στρατηγική μάρκετινγκ.
Οι καλά εκτελεσμένες καμπάνιες εκπτώσεων προσελκύουν νέους πελάτες, αυξάνουν την πίστη των υφιστάμενων πελατών και αυξάνουν τα κέρδη των επιχειρήσεων. Δεν υπάρχει σχεδόν καμία επιχείρηση, είτε στον τομέα B2C είτε στον τομέα B2B, που δεν προσφέρει εκπτώσεις στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους κάθε τόσο. Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσφέρουν εκπτώσεις επειδή μπορεί να τις βοηθήσει να πουλήσουν αποθέματα εκτός εποχής, να αυξήσουν τα κέρδη τους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών την ίδια στιγμή. Ποιος δεν θέλει να αγοράσει κάτι που ψάχνει για καιρό σε χαμηλή τιμή?
Ωστόσο, μερικές φορές δεν υπάρχουν διαθέσιμες εκπτώσεις και εκεί μπορεί να δυσκολέψουν τα πράγματα. Οι διαπραγματεύσεις όσον αφορά τις εκπτώσεις είναι απαιτητικές τόσο για τους καταναλωτές που ζητούν εκπτώσεις όσο και για τις ομάδες πωλήσεων/εξυπηρέτησης πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των πελατών τουςχωρίς να καταστρέψουν τα περιθώρια κέρδους της επιχείρησής τους.
Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.
Με βάση το στάδιο στην οποία βρίσκεται η επιχείρησή σας, τον αριθμό των πελατών που έχετε, τους τύπους προϊόντων που προσφέρετε και της στρατηγικής τιμολόγησής σας – οι εκπτώσεις μπορεί να είναι μια τεράστια πηγή απόδοσης επένδυσης ή αντίθετα, μπορεί να δημιουργήσουν απώλειες που τελικά θα επηρεάσουν αρνητικά τα έσοδα σας. Εδώ είναι ορισμένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου πριν ξεκινήσετε να προσφέρετε εκπτώσεις.
Παρόλο που η έκπτωση 50% σε ορισμένα είδη μπορεί να φαίνεται ελκυστική, πρέπει να είστε σίγουροι ότι έχετε πάντα ένα περιθώριο κέρδους, διαφορετικά, μπορεί να καταλήξετε να χάσετε χρήματα με αυτή τη στρατηγική εκπτώσεων. Δείτε τους αριθμούς πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε είδος καμπάνιας εκπτώσεων για να προσδιορίσετε τι μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες, τι μπορείτε να αντέξετε οικονομικά και τι κερδίζετε από κάθε πώληση.
Η προσφορά εκπτώσεων μπορεί να είναι ένας σίγουρος τρόπος για να προσελκύσετε νέους πελάτες, ωστόσο, θα επηρεάσει και το τυπικό κόστος απόκτησης πελατών. Για να λάβετε τη μέγιστη αξία από τις καμπάνιες έκπτωσης, φροντίστε να μετατρέψετε τους νέους πελάτες σε πιστούς αγοραστές καλλιεργώντας τη σχέση σας μαζί τους. Κάτι τέτοιο θα αυξήσει την αξία ζωής τους και θα δικαιολογήσει το υψηλότερο κόστος απόκτησης πελατών.
Προτού κάνετε οποιαδήποτε καμπάνια πωλήσεων σε μια προσπάθεια να αποκτήσετε νέους πελάτες, σκεφτείτε εάν οι εκπτώσεις σας θα προσελκύσουν πραγματικά τον τύπο των πελατών που πραγματικά θέλετε. Θυμηθείτε ότι οι μεγάλες εκπτώσεις είναι πιθανό να προσελκύσουν αγοραστές που προτιμούν να αγοράζουν μόνο στις προσφορές, πράγμα που σημαίνει ότι οι νέοι αγοραστές σας δεν θα μετατραπούν σε μακροπρόθεσμους πελάτες στο μέλλον.
Ενώ οι προσφορές μπορούν να είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για τη δημιουργία γρήγορων εσόδων, βεβαιωθείτε ότι έχετε εξετάσει προσεκτικά όλους τους κινδύνους και τις δυνητικά καταστροφικές παγίδες. Οι καταναλωτές μπορούν να συνηθίσουν τις μειώσεις τιμών γρήγορα και πολλοί μπορεί να απομακρυνθούν όταν οι τιμές επιστρέφουν στα φυσιολογικά επίπεδα ή αυξηθούν. Εκτός αυτού, οι εκπτώσεις μπορεί να προβάλλουν την έλλειψη εμπιστοσύνης που έχετε στο brand σας και να δημιουργήσουν μια χαμηλότερη αντιληπτή αξία για τα προϊόντα σας.
Το να προσφέρετε εκπτώσεις σε όλους μπορεί να αποτελέσει τεράστιο κίνδυνο για το συνολικό περιθώριο κέρδους σας. Σκεφτείτε αντ’ αυτού να προσφέρετε αποκλειστικές εκπτώσεις σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών (όπως μαθητές, υγειονομικούς, στρατιωτικούς κλπ.). Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αξιοποιήσετε τις εκπτώσεις και να αυξήσετε τη πελατειακή σας βάση χωρίς να βλάψετε τα περιθώρια κέρδους σας ή να μειώσετε την αξία του brand σας.
Ακόμα κι αν οι προσπάθειές σας στον τομέα του μάρκετινγκ προσπαθούν να πείσουν τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες ότι το προϊόν σας είναι χρήσιμο και θα βελτιώσει τη ζωή τους – οι εκπτώσεις μπορούν συχνά να υπονομεύσουν την αξία του προϊόντος σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να σκεφτείτε πώς θα δείξετε την αξία του προϊόντος σας και θα διατηρήσετε τους πελάτες σας μόλις τελειώσει η έκπτωση.
“Η Apple είναι ένα φρέσκο και σπουδαίο brand, οπότε ενώ τα προϊόντα τους δεν έχουν ποτέ έκπτωση , μπορείτε να λάβετε έκπτωση για άλλες αγορές ή αναβαθμίσεις που κρατά τους πελάτες πιστούς.”
Erin Sykes, a retail and sales strategist
Όπως υποδηλώνει το όνομα, ένα email έκπτωσης χρησιμοποιείται για να ενημερώσει τους πελάτες σας σχετικά με μια ειδική έκπτωση. Μπορεί να είναι μια γενική έκπτωση για όλα τα είδη στο κατάστημά σας, καθώς και ένα κουπόνι ή ένας κωδικός έκπτωσης που είναι διαθέσιμος για χρήση στο ταμείο. Η προσφορά εκπτώσεων είναι μια κοινή πρακτική που χρησιμοποιείται από όλες τις επιχειρήσεις επειδή φέρνει πραγματικά αποτελέσματα. Εδώ θα βρείτε κάποια στατιστικά που ενισχύουν αυτή τη δήλωση:
Υπάρχει μια αρκετά ενδιαφέρουσα νευροψυχολογική έρευνα που αποδεικνύει ότι τα κουπόνια κάνουν τους πελάτες χαρούμενους. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Claremont Graduate έχει δείξει ότι όταν κάποιος λαμβάνει ένα εκπτωτικό κουπόνι 10% αυξάνονται τα επίπεδα ωκυτοκίνης του έως και 38%, ενώ οι συμμετέχοντες που έλαβαν κουπόνια ήταν 11% πιο χαρούμενοι και ένιωσαν πιο χαλαροί.
Λοιπόν, πώς μπορείτε να εφαρμόσετε εκπτωτικούς κωδικούς στη στρατηγική μάρκετινγκ; Ο ευκολότερος τρόπος είναι με καμπάνιες μέσω email.
Το να ξεκινάτε από μια άδεια σελίδα μπορεί να είναι αποθαρρυντικό και απογοητευτικό. Για να σας βοηθήσουμε, δημιουργήσαμε μια λίστα με συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν γράφετε email με έκπτωση. Εάν δεν θέλετε να γράψετε τα δικά σας εκπτωτικά email, μετακινηθείτε προς τα κάτω και αντιγράψτε και επικολλήστε τα πρότυπα εκπτωτικά email που είναι έτοιμα για χρήση.
Επιλέξτε τον κατάλληλο τόνο: Φροντίστε να διατηρείτε έναν σταθερό τόνο σε όλα τα email σας. Εάν όλα τα μηνύματά σας έχουν επίσημο τόνο, τότε οι πελάτες σας μπορεί να εκπλαγούν (αν δεν προσβληθούν!) εάν λάβουν απροσδόκητα ένα μήνυμα σε πιο χαλαρό ύφος.
Να είστε συνοπτικοί: Μπείτε γρήγορα στο θέμα. Οι πελάτες σας έχουν περιορισμένο εύρος προσοχής και ο χρόνος τους είναι πολύτιμος. Ένα αποτελεσματικό email πρέπει να είναι εύκολο να διαβαστεί και να διευκολύνει την εύρεση των κύριων πληροφοριών (προσφορά/κωδικός έκπτωσης).
Επικεντρωθείτε στην αξία: Κρατήστε το email σας επικεντρωμένο στην αξία που παρέχετε στον χρήστη, που είναι ο κωδικός έκπτωσης.
Αξιοποιήστε το επείγον: Συμπεριλάβετε την ημερομηνία λήξης της προσφοράς σας. Αυτό θα προκαλέσει το αίσθημα του επείγοντος και θα ενθαρρύνει τους πελάτες σας να ενεργήσουν γρήγορα.
Ιδέες για γραμμή θέματος:
Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
Ιδέες για γραμμή θέματος:
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
Ιδέες για γραμμή θέματος:
It’s a great time for shopping!
[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!
Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!
Just use the discount code below at checkout:
[code]
Happy shopping,
[company name]
Ιδέες για γραμμή θέματος:
Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:
[code]
Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!
Best,
[employee name, company]
Ιδέες για γραμμή θέματος:
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Ιδέες για γραμμή θέματος:
Welcome to the [company name] newsletter!
To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:
[code]
Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!
Talk to you soon,
[company name] team
Ιδέες για γραμμή θέματος:
Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!
Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:
[code]
Enjoy!
[company name] Team
Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να χρειαστείτε ή να επιθυμείτε να αποκτήσετε χαμηλότερη τιμή από την προτεινόμενη. Εξάλλου, σε όλους αρέσει να εξοικονομούν χρήματα, αλλά και η αίσθηση ότι έκαναν ένα καλό deal. Τις περισσότερες φορές, μπορείτε να ζητήσετε μια ειδική τιμή για σχεδόν οτιδήποτε και να το πάρετε αν γνωρίζετε πώς και πότε να το ζητήσετε. Ας δούμε μερικές συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν να λάβετε μειωμένες τιμές από πωλητές, προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών.
Κάντε την έρευνά σας: Το να κάνετε μια μικρή online έρευνα είναι πάντα χρήσιμο πριν ξεκινήσετε τις διαπραγματεύσεις. Θα σας δώσει καλύτερη κατανόηση του τι θέλετε, τι προσφέρουν οι ανταγωνιστές αυτήν τη στιγμή, ποια θα ήταν η λογική τιμή και τι μπορείτε να αξιοποιήσετε για να πείσετε έναν πωλητή/προμηθευτή να σας δώσει μια μειωμένη τιμή.
Να ξέρετε πότε να το ζητήσετε: Θυμηθείτε ότι υπάρχουν ορισμένες στιγμές – όπως το τέλος της ημέρας, το τέλος του μήνα, το τέλος του οικονομικού έτους ή μετά τις διακοπές – κατά τις οποίες έχετε περισσότερες πιθανότητες να πάρετε έκπτωση, αφού οι πωλητές θέλουν να κάνουν την τελευταία στιγμή συμφωνίες για να πετύχουν τον στόχο των πωλήσεών τους.
Κάντε τις σωστές ερωτήσεις: Όταν διαπραγματεύεστε εκπτώσεις, ορισμένες φράσεις και ερωτήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μερικά καλά παραδείγματα είναι: “Το μόνο που έχω στον προϋπολογισμό μου είναι X” και “Θα σας δώσω το X αν μπορούμε να κλείσουμε αυτήν τη συμφωνία τώρα” ή “Είναι αυτό το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε;”
Μιλήστε στον κατάλληλο άνθρωπο: Δεν έχει νόημα να προσπαθήσετε να διαπραγματευτείτε με κάποιον που απλά δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει την έκπτωση. Εάν διαπιστώσετε ότι το άτομο με το οποίο μιλάτε δεν μπορεί να σας προσφέρει μειωμένη τιμή, επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο λήψης αποφάσεων, όπως έναν διευθυντή, ο οποίος έχει τη δύναμη να σας κάνει μια έκπτωση.
Δώστε τους έναν σοβαρό λόγο: Αυτό λειτουργεί ιδιαίτερα καλά στην περίπτωση των επιχειρήσεων B2B και SaaS (λογισμικό ως υπηρεσία). Αντί να απαιτήσετε απλώς μια έκπτωση, μπορείτε να προσφέρετε κάτι πολύτιμο ως αντάλλαγμα, όπως π.χ. μια καλή κριτική, η παραπομπή κάποιου φίλου σας ή το να είστε πρόθυμοι να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας ως μελέτη περίπτωσης ».
Επωφεληθείτε από τις εκπτώσεις προκαταβολικής πληρωμής: Σε πολλές βιομηχανίες, η παροχή εκπτώσεων λόγω προκαταβολικής πληρωμής αποτελεί συνήθη πρακτική. Οι προμηθευτές μπορούν να πληρωθούν νωρίτερα, γεγονός που επιταχύνει τις ταμειακές ροές και μειώνει τον κίνδυνο καθυστερημένης πληρωμής ή μη πληρωμής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το να πληρώσετε νωρίτερα μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε εκπτώσεις.
Αναφέρετε τη χαμηλότερη τιμή ενός ανταγωνιστή: Μην φοβάστε να επισημάνετε τη χαμηλότερη τιμή του ανταγωνιστή. Πολλές εταιρείες είναι πραγματικά πρόθυμες να παρέχουν εκπτώσεις αν μπορείτε να αποδείξετε ότι οι ανταγωνιστές τους προσφέρουν φθηνότερες τιμές. Μια μικρή έρευνα εκ των προτέρων θα σας φανερώσει εάν οι τιμές του καταστήματος λιανικής είναι λογικές.
Επιδιώξτε να κερδίσετε κάτι επιπλέον: Εάν δεν μπορείτε να αποκτήσετε την επιθυμητή έκπτωση, σκεφτείτε τι άλλο θα μπορούσε να σας προσφέρει ο πωλητής χωρίς να του κοστίσει πολύ – δωρεάν παράδοση, δωρεάν εγκατάσταση, δωρεάν αναβάθμιση κ.λπ. Συνήθως οι επιχειρήσεις προσφέρουν αυτά τα προνόμια από μόνες τους αφού τους βγαίνει φθηνότερα από το να μειώσουν την τιμή, αλλά εξακολουθούν να ικανοποιούν τον πελάτη.
Διατηρήστε έναν ευγενικό τόνο: Προσπαθήστε να έχετε μια ευγενική και θετική προσέγγιση που εμπνέει σεβασμό κατά τη διαδικασία διαπραγμάτευσης. Κανείς δεν θέλει να βοηθήσει έναν αγενή και πιεστικό άνθρωπο, αλλά οι περισσότεροι πωλητές θα θέλουν να βοηθήσουν ένα ωραίο, φιλικό άτομο με όποιον τρόπο μπορούν.
Να είστε έτοιμοι να φύγετε: Μην φοβάστε να αποχωρήσετε εάν δεν ακούσετε την τιμή που θέλετε. Ενώ συνήθως κοστίζει πιο ακριβά να προσελκύσουν νέους πελάτες, οι εταιρείες μπορεί να είναι πρόθυμες να κάνουν το κάτι παραπάνω για να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες, ειδικά όταν συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται να τους χάσουν.
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Όταν πρόκειται να ζητήσετε έκπτωση από μια επιχείρηση είτε ως υποψήφιος πελάτης είτε ως πολύ συχνός πελάτης, πρέπει να θυμάστε δύο σημαντικά πράγματα: να έχετε ένα ευγενικό, θετικό και επαγγελματικό ύφος, και να δώσετε μια καλή εξήγηση στο γιατί δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά την αναφερόμενη τιμή (ή γιατί πιστεύετε ότι η αποδοχή του αιτήματος έκπτωσής σας θα ήταν επωφελής και για τα δύο μέρη). Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα προτύπων αιτήματος έκπτωσης τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
Ανεξάρτητα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, είναι πιθανό να συναντήσετε υποψήφιους πελάτες ή υπάρχοντες πελάτες που ζητούν εκπτώσεις που δεν έχετε προγραμματίσει να παρέχετε. Ωστόσο, με το να συμφωνήσετε απλά στην παροχή έκπτωσης αποδεικνύει ότι το προϊόν/η υπηρεσία σας δεν αξίζει την τιμή στην οποία το προσφέρετε και ξεκινά με λάθος τρόπο η σχέση σας με τους πελάτες. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά τα αιτήματα έκπτωσης ώστε να επωφεληθούν και τα δύο μέρη και να απαντήσετε με επαγγελματικό τρόπο:
Ready to put your discount templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Χρησιμοποιήστε τα παρακάτω πρότυπα email ως οδηγούς όποτε χρειαστεί να απαντήσετε σε πελάτες που ζητούν έκπτωση.
Ready to take your customer support to the next level?
With LiveAgent's discount email templates, you can offer your customers exclusive deals and promotions to get the best possible price.
Συνήθως, οι εταιρείες ενημερώνουν τους δυνητικούς πελάτες τους για το μέγεθος της έκπτωσης σε ποσοστό ή παρουσιάζουν τιμή πριν και μετά. Θα μπορούσατε επίσης να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο για τις τιμές σας και να δώσετε όλες τις σχετικές πληροφορίες εκεί. Επενδύστε λίγο χρόνο σε τεστ A/B στέλνοντας δύο διαφορετικά email στην ίδια ομάδα πελατών και τσεκάρετε ποιο από αυτά οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα.
Τα πρότυπα email έκπτωσης στοχεύουν να προσελκύσουν την προσοχή και να πείσουν έναν παραλήπτη να προβεί σε κάποια ενέργεια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αποστολή ενός καλά σχεδιασμένου, οπτικά ελκυστικού email πιθανότατα θα έχει καλύτερα αποτελέσματα από ένα απλό μήνυμα κειμένου. Εάν κάνετε αναζήτηση στο Google τη φράση “εκπτωτικό email” θα βρείτε πολλά παραδείγματα, τα οποία είναι πολύχρωμα και λαμπερά με μεγάλες μειώσεις. Είναι καλύτερα να ακολουθήσετε αυτόν τον δρόμο.
Εξαρτάται από τη συνολική στρατηγική σας. Μπορείτε είτε να στείλετε μια εκπτωτική προσφορά σε όλους τους πελάτες σας είτε να απευθυνθείτε σε μια αποκλειστική ομάδα, όπως οι δυνητικοί πελάτες που δεν έχετε ακόμα επαφή μαζί τους. Εάν αποφασίσετε να κάνετε το τελευταίο, βεβαιωθείτε ότι οι επαφές που δεν περιλαμβάνονται στην προσφορά δεν θα το μάθουν.
The text discusses increasing sales through targeted advertising emails and effective customer service. Utilizing the right channels and email templates is crucial. LiveAgent customer service software and alternative solutions are mentioned. Offering discounts can attract new customers and increase profits, but negotiating deals can be challenging. Various email categories are recommended for a successful marketing strategy.
Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου
Οι επιχειρήσεις πρέπει να κρατήσουν τα email τους σύντομα και πληροφοριακά για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Οι εκπτώσεις μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών, αλλά οι επιχειρήσεις πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τις συνέπειες στα περιθώρια κέρδους και να ακολουθούν πρότυπα email προσφοράς. Οι καταναλωτές πρέπει επίσης να γνωρίζουν πώς να ζητούν έκπτωση και να αποθηκεύουν τα email τους με αιτήσεις.
Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών
Συμβουλές για τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών περιλαμβάνουν ελκυστικές γραμμές θεμάτων, εξατομικευμένα email, συχνά και χωρίς πίεση CTA, κοινωνική απόδειξη και σειρά από τρία email μετά την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών του πελάτη. Ένα παράδειγμα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών περιλαμβάνει την αναφορά στα προϊόντα που έχουν απομείνει στο καλάθι αγορών του πελάτη.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team