Πρότυπα απαντήσεων για το help desk από το LiveAgent βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών, μειώνοντας τον χρόνο ανταπόκρισης και αυξάνοντας την ικανοποίηση. Διατίθενται για διάφορα αιτήματα, όπως επαναφορά κωδικού και πολιτική απορρήτου. Δοκιμάστε δωρεάν.
Μία έρευνα κατέληξε ότι 69% των καταναλωτών κρίνουν την ποιότητα της εμπειρίας των πελατών με βάση το αν λαμβάνουν «γρήγορη επίλυση» στα αιτήματά τους ή στα αιτήματα βοήθειας. Ωστόσο, η παροχή των ίδιων απαντήσεων χειροκίνητα ξανά και ξανά όταν αλληλεπιδράτε με πελάτες μπορεί να είναι εξαιρετικά αναποτελεσματική και χρονοβόρα ακόμη και για τους πιο εξειδικευμένους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών. Γι’ αυτό τα τυποποιημένα μηνύματα είναι πολύ χρήσιμα. Στην πραγματικότητα, οι τυποποιημένες απαντήσεις (μακροεντολές), οι προκαθορισμένες απαντήσεις και τα έτοιμα πρότυπα είναι από τα πιο απαραίτητα χαρακτηριστικά του help desk που επιτρέπουν στους εκπροσώπους υποστήριξης να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και την απόδοσή τους, να επιταχύνουν την υποστήριξη πελατών και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών.
Παρακάτω παρατίθενται 10 παραδείγματα απαντήσεων του help desk για μερικά από τα πιο συνηθισμένα ζητήματα και ερωτήσεις υποστήριξης που μπορούν να προσαρμόσουν, να εξατομικεύσουν και να χρησιμοποιήσουν οι εκπρόσωποί σας στις καθημερινές αλληλεπιδράσεις υποστήριξης.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Θέλετε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το LiveHelpNow στο LiveAgent;
Μεταφέρετε δεδομένα από το LiveHelpNow στο LiveAgent εύκολα & ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή 30 ημερών! Ανακαλύψτε τη δύναμη του LiveAgent τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.