Μάθετε πώς να γράφετε πρότυπα email πρόσκλησης για τηλεφωνικές κλήσεις στον πελάτη σας. Μάθετε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να οργανώσετε μια τηλεφωνική συνάντηση και να εξετάσετε τις σημαντικές λεπτομέρειες.
Πολλές εταιρείες εργάζονται εξαιρετικά σκληρά για να αυξήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Κάνουν επίσης ότι καλύτερο μπορούν για να χρησιμοποιήσουν νέα κανάλια που προσφέρει το ίντερνετ και η σημερινή ψηφιακή εποχή: κοινωνικά μέσα δικτύωσης, email, φόρμες, σελίδες προορισμού και άλλα εργαλεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Όμως, αντικαθιστούν αυτά τα εργαλεία την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου και την επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο με πελάτες, ενδιαφερόμενα μέρη ή συνεργάτες;
Η απάντηση είναι όχι. Οι τηλεφωνικές κλήσεις αποτελούν σημαντική πτυχή σχέσης μεταξύ των εταιρειών και των (δυνητικών) πελατών τους. Έτσι, αυτό το άρθρο περιγράφει πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ μέσω email για να κανονίσετε τηλεφωνικές κλήσεις με πελάτες.
Εκατομμύρια email εισέρχονται και εξέρχονται από τα εισερχόμενα των πωλητών κάθε μέρα. Πρέπει να ξέρετε πώς να στείλετε το τέλειο email για να μην χαθεί το μήνυμά σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν πρόκειται για πρόσκληση σε τηλεφωνική κλήση με σημαντικό πελάτη.
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι συμβατικές φόρμες επικοινωνίας όπως τα τηλεφωνήματα είναι ξεπερασμένες. Οι συντάκτες αυτών των απόψεων τείνουν να ξεχνούν ορισμένους καθοριστικούς παράγοντες στην επικοινωνία. Περιλαμβάνουν αμεσότητα, εκφράσεις, τόνους φωνής και παύσεις… Αυτά τα σημάδια μεταφέρουν μηνύματα και σημαντικές πληροφορίες που χάνονται μέσω της ψηφιακής επικοινωνίας. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον διάλογο και την άμεση συνομιλία μεταξύ των ανθρώπων (τουλάχιστον προς το παρόν.)
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η πρόσκληση πελατών σε τηλεφωνικές κλήσεις θα πρέπει να εξακολουθεί να αποτελεί μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email και τα πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνικές κλήσεις θα σας βοηθήσουν σε αυτό. Ας περάσουμε όμως πρώτα στις θεματικές ενότητες.
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
“Θέλετε να προγραμματίσετε μία κλήση;” – Πρότυπο email πρόσκλησης σε συμπληρωματική τηλεφωνική κλήση
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
“Γρήγορη ερώτηση” – Πρότυπο email πρόσκλησης σε συμπληρωματική τηλεφωνική κλήση
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Η συχνότητα επικοινωνίας με τους υπάρχοντες ή τους υποψήφιους πελάτες σας θα πρέπει να προσαρμοστεί σε μια συγκεκριμένη καμπάνια, στον επείγοντα χαρακτήρα ενός ζητήματος ή στην αξία μιας πιθανής συμφωνίας. Σε κάθε περίπτωση, θυμηθείτε να μην βομβαρδίσετε τις επαφές σας με email και προσκλήσεις σε τηλεφωνικές κλήσεις. Διαφορετικά, η επικοινωνία σας μπορεί να φαίνεται ανεπιθύμητη.
Μπορείτε να αναφέρετε ποια ημερομηνία και ώρα σας βολεύει. Ωστόσο, θα πρέπει να το αφήσετε στους υποψήφιους ή στους υπάρχοντες πελάτες σας να αποφασίσουν πότε θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας.
Σε γενικές γραμμές, εξαρτάται από τους νόμους περί απορρήτου σε μια συγκεκριμένη χώρα ή πολιτεία. Συνήθως, δεν χρειάζεται να το αναφέρετε, αλλά είναι καλή πρακτική να ενημερώσετε την επαφή σας για το πώς αποκτήσατε τα στοιχεία του/της, ακόμα κι αν δεν το ρωτήσουν. Ωστόσο, αν σας ρωτήσουν, θα πρέπει να τους δώσετε μια ειλικρινή απάντηση.
Επίσης, να θυμάστε ότι δεν πρέπει να έρθετε σε επαφή με άτομα που δεν έχουν εκφράσει την επιθυμία να επικοινωνήσουν με την εταιρεία σας.
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Το email μάρκετινγκ είναι οικονομικό και αποτελεσματικό εργαλείο για κάθε μέγεθος επιχείρησης. Οι σύντομες γραμμές θέματος και τα πρότυπα email μπορούν να βελτιώσουν τα ποσοστά ανοίγματος και μετατροπής. Τα email καλωσορίσματος και τα πρότυπα επιβεβαίωσης παραγγελίας είναι σημαντικά για την αφοσίωση των πελατών. Τα email εκτίμησης πελατών και τα "Ευχαριστώ" έχουν υψηλό ποσοστό ανοικτότητας και μπορούν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών.
Πρότυπα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών
Συμβουλές για τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών περιλαμβάνουν ελκυστικές γραμμές θεμάτων, εξατομικευμένα email, συχνά και χωρίς πίεση CTA, κοινωνική απόδειξη και σειρά από τρία email μετά την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών του πελάτη. Ένα παράδειγμα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών περιλαμβάνει την αναφορά στα προϊόντα που έχουν απομείνει στο καλάθι αγορών του πελάτη.
The text mentions various topics related to education, including online seminars, typing tests, and a glossary. It also discusses popular customer service software, such as VoIP and email management systems, and provides sales contacts for a specific company. The text encourages readers to schedule a demo and sign up for the company's newsletter to stay informed about updates and discounts.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.