Πρότυπα απαντήσεων για ερωτήσεις σχετικά με το ωράριο λειτουργίας και την εξυπηρέτηση πελατών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι μόνο, προσφέροντας επίσημα πρότυπα απαντήσεων που βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις ερωτήσεις των πελατών τους.
Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να συμβάλει στην απόκτηση περισσότερων πελατών, που θα είναι πιστοί στην επιχείρησή σας και θα την προτείνουν σε άλλους.
Με την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μία από τις δραστηριότητες που είναι αναμφίβολα η πιο κερδοφόρα για τις επιχειρήσεις είναι η επέκταση της εξυπηρέτησης πελατών στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό προσφέρει πολλαπλά οφέλη, όπως βελτιστοποίηση πόρων, ταχύτητα, αυτοματοποιημένες απαντήσεις και πολλά άλλα.
Ωστόσο, η εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργεί καλά μόνο εάν περιλαμβάνει διαδικασίες που είναι λογικά οργανωμένες. Δεν αφορά μόνο την αποστολή γενικών τυποποιημένων απαντήσεων, όπως “ευχαριστούμε για το μήνυμά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.”
Το έργο των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να πραγματοποιείται κατά τις προκαθορισμένες ώρες και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με το πότε υπάρχει διαθεσιμότητα. Ένα από τα χειρότερα σφάλματα εξυπηρέτησης πελατών είναι να αφήσετε έναν πελάτη να περιμένει χωρίς να τον ενημερώσετε για το πότε μπορεί να περιμένει απάντηση.
Εάν αποφασίσετε να παρέχετε στους πελάτες σας βοήθεια μέσω των κοινωνικών μέσων και να το κάνετε σωστά, μπορείτε να αναμένετε πολλά οφέλη. Πιο κάτω παρατίθενται μερικά από αυτά.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 30-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress
Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.
The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
The article discusses how businesses can improve their customer service by setting goals, predicting and addressing issues, seeking feedback from customers, and using quality assurance checklists. It emphasizes the importance of effective communication skills and listening to customer feedback to continuously improve service quality.
Πρότυπα προληπτικής συνομιλίας + πλήρης οδηγός επιτυχίας
Στον επαγγελματικό χώρο, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι κρίσιμη και απαιτεί προσοχή στη χρήση της γλώσσας και του τόνου. Στα τηλεφωνήματα και τα email, πρέπει να αποφεύγονται γενικές και ρομποτικές φράσεις και να τελειώνει δυναμικά. Η ζωντανή συνομιλία είναι το δημοφιλέστερο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες και μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας έτοιμα σενάρια και χαιρετισμούς για επαναλαμβανόμενους και λάθος πελάτες.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team