Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα απάντησης σε ερωτήσεις Ωραρίου λειτουργίας/Εξυπηρέτησης πελατών

Πρότυπα απάντησης σε ερωτήσεις Ωραρίου λειτουργίας/Εξυπηρέτησης πελατών

Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να συμβάλει στην απόκτηση περισσότερων πελατών, που θα είναι πιστοί στην επιχείρησή σας και θα την προτείνουν σε άλλους.

Με την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μία από τις δραστηριότητες που είναι αναμφίβολα η πιο κερδοφόρα για τις επιχειρήσεις είναι η επέκταση της εξυπηρέτησης πελατών στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό προσφέρει πολλαπλά οφέλη, όπως βελτιστοποίηση πόρων, ταχύτητα, αυτοματοποιημένες απαντήσεις και πολλά άλλα.

Ωστόσο, η εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργεί καλά μόνο εάν περιλαμβάνει διαδικασίες που είναι λογικά οργανωμένες. Δεν αφορά μόνο την αποστολή γενικών τυποποιημένων απαντήσεων, όπως “ευχαριστούμε για το μήνυμά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.”

Πρότυπα απάντησης σε ερωτήσεις Ωραρίου λειτουργίας/Εξυπηρέτησης πελατών
Απαντήστε σε μηνύματα στο Facebook μέσω του πίνακα ελέγχου του LiveAgent
Πρότυπα απάντησης σε ερωτήσεις Ωραρίου λειτουργίας/Εξυπηρέτησης πελατών

Το έργο των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να πραγματοποιείται κατά τις προκαθορισμένες ώρες και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με το πότε υπάρχει διαθεσιμότητα. Ένα από τα χειρότερα σφάλματα εξυπηρέτησης πελατών είναι να αφήσετε έναν πελάτη να περιμένει χωρίς να τον ενημερώσετε για το πότε μπορεί να περιμένει απάντηση.

Πλεονεκτήματα σχεδιασμού εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Εάν αποφασίσετε να παρέχετε στους πελάτες σας βοήθεια μέσω των κοινωνικών μέσων και να το κάνετε σωστά, μπορείτε να αναμένετε πολλά οφέλη. Πιο κάτω παρατίθενται μερικά από αυτά.

  • Κόστος: η τιμή παροχής εξυπηρέτησης πελατών μέσω κοινωνικών δικτύων είναι χαμηλότερη από ό,τι μέσω παραδοσιακών καναλιών, όπως κέντρα επικοινωνίας ή email, επειδή ένας αντιπρόσωπος μπορεί να χειριστεί ταυτόχρονα πολλά ερωτήματα.
  • Ταχύτητα: οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Twitter εξαλείφουν το χρόνο διακοπής λειτουργίας, που συμβαίνει σε άλλα κανάλια εξυπηρέτησης πελατών, και προκαλείται από καθυστερήσεις απόκρισης και χρόνους αναμονής.
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια άμεση και εύκολα προσβάσιμη μορφή επικοινωνίας, διότι επιτρέπει στις εταιρείες να μιλούν στους πελάτες χωρίς εμπόδια και μέσω ενός καναλιού που επιλέγουν οι ίδιοι οι πελάτες.
  • Φήμη: η χρήση του Twitter και του Facebook για εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιώσει τη φήμη μιας εταιρείας καθώς οι εκάστοτε διαφωνίες επιλύονται με δημόσιο τρόπο.
  • Επιπλέον γνώσεις: η εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας επιτρέπει να συλλέγετε απόψεις και σχόλια από τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο.

Ιδέες προτύπων απάντησης σε ερωτήσεις σχετικά με το ωράριο λειτουργίας/εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Πρότυπο απάντησης σε ερωτήσεις σχετικά με το ωράριο λειτουργίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – για εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Πρότυπο απάντησης σε ερωτήσεις σχετικά με το ωράριο λειτουργίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – ώρες λειτουργίας καταστήματος

Πρότυπο απάντησης σε ερωτήσεις σχετικά με το ωράριο λειτουργίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – γενικό μήνυμα 1

Πρότυπο απάντησης σε ερωτήσεις σχετικά με το ωράριο λειτουργίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – γενικό μήνυμα 2

Πρότυπο απάντησης σε ερωτήσεις σχετικά με το ωράριο λειτουργίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 5 – εάν δεν παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ωράριο λειτουργίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Συχνές ερωτήσεις

Θα πρέπει να αναρτήσω ωράριο λειτουργίας στην περιγραφή του επιχειρηματικού προφίλ μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Ναι – εάν ο χρόνος εξυπηρέτησης που παρέχετε είναι περιορισμένος, θα πρέπει να ενημερώσετε τους πελάτες σας για τις ώρες που μπορείτε να τους βοηθήσετε. Είναι καλύτερο να βάλετε αυτές τις πληροφορίες στην περιγραφή του προφίλ σας. Μπορείτε, επίσης, να συμπεριλάβετε αυτές τις ώρες σε ένα παράθυρο μηνυμάτων στο Facebook. Εάν υπάρχει διαθέσιμο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών εκτός των ωρών λειτουργίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε επίσης να ενημερώσετε τους πελάτες σχετικά με αυτό και να τους παρέχετε πληροφορίες για το πώς να εκμεταλλευτούν αυτή την εναλλακτική διαθέσιμη μέθοδο επικοινωνίας.

Ποιες είναι οι τυπικές ώρες εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Δεν υπάρχει ένας γενικός κανόνας γι’ αυτό. Πρέπει να λάβετε την απόφαση αυτή με βάση τη διαθεσιμότητα του προσωπικού σας (περισσότερες ώρες υπηρεσίας σημαίνει υψηλότεροι μισθοί για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών) και τη δραστηριότητα των πελατών σας. Για παράδειγμα, εάν παρατηρήσετε ότι οι ακόλουθοί σας είναι πιο ενεργοί κατά τη διάρκεια “κανονικών” ωρών γραφείου από τις 9 έως τις 5, είναι λογικό να παρέχετε βοήθεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος.

Ωστόσο, εάν οι πελάτες σας προτιμούν να επικοινωνούν με την εταιρεία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το βράδυ και δεν υποβάλλουν πολλές ερωτήσεις το πρωί, θα ήταν πιο λογικό και βολικό, παράλληλα, για τους χρήστες σας να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα βράδια.

Θα πρέπει να παρέχω εξυπηρέτηση 24/7 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Δεν είναι απαραίτητο για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Ωστόσο, εάν η εταιρεία σας λειτουργεί σε παγκόσμια βάση και οι πελάτες σας βρίσκονται σε διαφορετικές ζώνες ώρας, θα ήταν συνετό να έχετε τουλάχιστον μερικούς αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σε διαφορετικές βάρδιες. Πριν λίγο καιρό μια διεθνής αεροπορική εταιρεία εξέπληξε τους χρήστες της δηλώνοντας ότι παρείχε εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο μεταξύ 8 π.μ. και 4 μ.μ. στη ζώνη ώρας EDT, πράγμα το οποίο δεν ήταν πραγματικά αποδεκτό γι’ αυτόν τον τύπο παγκόσμιας επιχείρησης.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Θα πρέπει να αναρτήσω ωράριο λειτουργίας στο προφίλ μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι – εάν ο χρόνος εξυπηρέτησης που παρέχετε είναι περιορισμένος, θα πρέπει να ενημερώσετε τους πελάτες σας για τις ώρες που μπορείτε να τους βοηθήσετε. Είναι καλύτερο να βάλετε αυτές τις πληροφορίες στην περιγραφή του προφίλ σας. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες είναι οι τυπικές ώρες εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν υπάρχει ένας γενικός κανόνας γι’ αυτό. Πρέπει να λάβετε την απόφαση αυτή με βάση τη διαθεσιμότητα του προσωπικού σας και τη δραστηριότητα των πελατών σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Θα πρέπει να παρέχω εξυπηρέτηση 24/7 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν είναι απαραίτητο για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Ωστόσο, εάν η εταιρεία σας λειτουργεί σε παγκόσμια βάση και οι πελάτες σας βρίσκονται σε διαφορετικές ζώνες ώρας, θα ήταν συνετό να έχετε τουλάχιστον μερικούς αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σε διαφορετικές βάρδιες.” } }] }

Ready to use our social media reply templates?

Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br /> Try it today. No credit card required.

Free Trial
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo