Πρότυπα απαντήσεων για ερωτήσεις σχετικά με το ωράριο λειτουργίας και την εξυπηρέτηση πελατών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι μόνο, προσφέροντας επίσημα πρότυπα απαντήσεων που βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις ερωτήσεις των πελατών τους.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να συμβάλει στην απόκτηση περισσότερων πελατών, που θα είναι πιστοί στην επιχείρησή σας και θα την προτείνουν σε άλλους.
Με την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μία από τις δραστηριότητες που είναι αναμφίβολα η πιο κερδοφόρα για τις επιχειρήσεις είναι η επέκταση της εξυπηρέτησης πελατών στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό προσφέρει πολλαπλά οφέλη, όπως βελτιστοποίηση πόρων, ταχύτητα, αυτοματοποιημένες απαντήσεις και πολλά άλλα.
Ωστόσο, η εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργεί καλά μόνο εάν περιλαμβάνει διαδικασίες που είναι λογικά οργανωμένες. Δεν αφορά μόνο την αποστολή γενικών τυποποιημένων απαντήσεων, όπως “ευχαριστούμε για το μήνυμά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα.”
Το έργο των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να πραγματοποιείται κατά τις προκαθορισμένες ώρες και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με το πότε υπάρχει διαθεσιμότητα. Ένα από τα χειρότερα σφάλματα εξυπηρέτησης πελατών είναι να αφήσετε έναν πελάτη να περιμένει χωρίς να τον ενημερώσετε για το πότε μπορεί να περιμένει απάντηση.
Εάν αποφασίσετε να παρέχετε στους πελάτες σας βοήθεια μέσω των κοινωνικών μέσων και να το κάνετε σωστά, μπορείτε να αναμένετε πολλά οφέλη. Πιο κάτω παρατίθενται μερικά από αυτά.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 30-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Βάλτε τους πελάτες σας στο επίκεντρο σε ΟΤΙ Κάνετε
Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αφοσίωσή τους. Η φαντασία και η ενσυναίσθηση μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση των πελατών και στη δημιουργία καινοτόμων λύσεων για μεγαλύτερη ικανοποίηση.
Μυστικά για τη Βέλτιστη Εξυπηρέτηση Πελατών
Λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων με πλήθος λειτουργιών, ενσωματώσεις και δωρεάν δοκιμή. Πληροφορίες, υποστήριξη και τεχνική υποστήριξη.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Η εξυπηρέτηση πελατών και η επικοινωνία είναι σημαντικές για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Πρέπει να δημιουργηθούν καλά πρότυπα και σλόγκαν για να εμπνεύσουν και να ικανοποιήσουν τους πελάτες.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες