Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στη μετατροπή των πωλήσεων, αλλά οι περισσότεροι στρατηγιστές μάρκετινγκ μπορούν να συμφωνήσουν ότι η εμπειρία πωλήσεων ξεκινά πάντα με έναν δυνητικό πελάτη. Η ταξινόμηση και η κατανόηση των αναγκών των υποψήφιων πελατών σας μπορεί να σας δώσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα όταν καταβάλλετε προσπάθεια για την καλλιέργεια δυνητικών πελατών.
Το αν είναι θερμοί ή ψυχροί δείχνει πόσο πιθανό είναι να μετατραπούν σε μία πώληση. Εκτός κι αν είναι καυτοί πελάτες που είναι έτοιμοι να κάνουν την αγορά, οι θερμοί και ψυχροί υποψήφιοι πελάτες εξακολουθούν να χρειάζονται φροντίδα για να τους καθοδηγήσετε στη διαδικασία πώλησης. Αυτή η ταξινόμηση είναι απαραίτητη κατά τη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ, επειδή καθορίζει πόσο ομαλή είναι η διαδρομή του πελάτη και διευκολύνει την αγοραστική εμπειρία στο σύνολό της. Αν και δεν υπάρχει μια ενιαία στρατηγική που να μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους δυνητικούς πελάτες, προσπαθήστε να προσπαθήσετε να κατανοήσετε και να εκτιμήσετε κάθε μεμονωμένο δυνητικό πελάτη, ανεξάρτητα από το πόσο νωρίς είναι στη διαδικασία της πώλησης.
Ας αναλύσουμε τις διαφορές μεταξύ θερμών και ψυχρών δυνητικών πελατών και ας συνεχίσουμε με συμβουλές για τη δημιουργία στρατηγικών αναζήτησης.
Τί είναι οι θερμοί δυνητικοί πελάτες;
Όπως φαίνεται και από το όνομα, οι θερμοί υποψήφιοι πελάτες είναι εκείνοι που έχουν ήδη «ζεσταθεί» στις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον, είτε πρόκειται για παρακολούθηση της σελίδας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε για εγγραφή σε ένα εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο μέσω email, και έχουν την επιχείρησή σας στο ραντάρ τους. Οι θερμοί δυνητικοί πελάτες είναι πολύ πιο ανοιχτοί στο να ακούσουν για τις επερχόμενες προσφορές και τις εκπτώσεις σας. Είναι επίσης πιο δεκτικοί σε στρατηγικές όπως μια θερμή κλήση και καμπάνια μηνυμάτων. Έτσι, καταβάλλοντας προσπάθεια για την καλλιέργεια δυνητικών πελατών, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να μετατραπούν σε πωλήσεις. Παρόλο που διαφέρουν ανά κλάδο, οι θερμοί υποψήφιοι πελάτες είναι πολύ πιο πιθανό να μετατραπούν σχεδόν κατά δεκαπλάσιο, με τα ποσοστά κλεισίματος για αυτούς να είναι περίπου 14,6% σε σύγκριση με τα κρύα δυνητικά προϊόντα που κλείνουν στο 1,7%. Δεν βρίσκονται ακριβώς στην αρχή της εμπειρίας των πελατών, αλλά υπάρχει ακόμα κάποιος τρόπος για να οδηγήσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες στο τελικό στάδιο της διαδικασίας.
Τι είναι οι ψυχροί δυνητικοί πελάτες;
Οι ψυχροί δυνητικοί πελάτες είναι εκείνοι που δεν έχουν εκδηλώσει ακόμη ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Τοποθετούνται στην αρχή της διαδικασίας πώλησης, σε ορισμένες περιπτώσεις δεν γνωρίζουν καν την επιχείρησή σας. Η πηγή αυτών των δυνητικών πελατών μπορεί να ποικίλλει, μερικές φορές από μια λίστα email στον ιστό ή απλώς από τους υπαλλήλους πωλήσεων. Η καλλιέργεια δυνητικών πελατών μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη σχέσεων και να μετατρέψει τους ψυχρούς πελάτες σε θερμούς δυνητικούς πελάτες, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητές σας για μετατροπή.
Κύριες διαφορές μεταξύ θερμών και ψυχρών δυνητικών πελατών
Τόσο οι ψυχροί όσο και οι θερμοί δυνητικοί πελάτες ταιριάζουν στην περιγραφή κάποιου στο ιδανικό προφίλ πελάτη σας, αλλά όταν συνοψιστούν σε λεπτές λεπτομέρειες, υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που ο καθένας διαθέτει και μπορεί να σας βοηθήσει να τους ξεχωρίσετε.
Ψυχροί δυνητικοί πελάτες
- Άτομα ή εταιρείες που έχουν εκφράσει πολύ λίγο ή καθόλου ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας
- Άτομα ή εταιρείες που δεν γνωρίζουν τις προσφορές της επιχείρησής σας
- Χρειάζονται περισσότερο χρόνο και φροντίδα για να οδηγηθούν στη διαδικασία αγοράς
- Δεν έχουν διευκρινίσει τις ανάγκες τους
- Άτομα ή εταιρείες που δεν έχουν επικοινωνήσει με την επιχείρησή σας
Θερμοί δυνητικοί πελάτες
- Άτομα που δεν έχουν επικοινωνήσει ακόμα, αλλά είναι έτοιμα να ξεκινήσουν την επικοινωνία για να μάθουν περισσότερα
- Άτομα ή εταιρείες που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
- Έχουν ήδη προσδιορίσει τις ανάγκες τους
- Άτομα ή εταιρείες που έχουν ψάξει για την επιχείρησή σας και γνωρίζουν ότι θα μπορούσατε να προσφέρετε μια λύση
- Απαιτούν σχετικά λιγότερο χρόνο και φροντίδα, αλλά χρειάζονται ακόμα προσοχή για να οδηγηθούν στη διαδικασία αγοράς τους
Τρόποι αναζήτησης ψυχρών και θερμών δυνητικών πελατών
Αφού ταξινομήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας, μπορείτε να αρχίσετε να αφιερώνετε προσπάθειες στη δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου για την αναζήτηση δυνητικών πελατών σας. Καθένας από τους τύπους δυνητικών πελατών απαιτεί ξεχωριστές προσεγγίσεις, επομένως ας μεταβούμε στις πιο κοινές τεχνικές που χρησιμοποιούν σήμερα οι στρατηγιστές μάρκετινγκ.
Πώς να αναζητήσετε ψυχρούς δυνητικούς πελάτες
Δεδομένου ότι οι ψυχροί δυνητικοί πελάτες δεν έχουν εκφράσει ακόμη μεγάλο ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, υπάρχουν ορισμένες μέθοδοι που μπορούν να τραβήξουν την προσοχή τους σε εσάς. Οι ψυχροί υποψήφιοι πελάτες είναι οι πιο απομακρυσμένοι από τη διοχέτευση πωλήσεων από όλους τους δυνητικούς πελάτες, επομένως μπορεί να φαίνεται μετέωρο σε ορισμένες περιπτώσεις. Πολλοί από εμάς έχουμε βιώσει να βρισκόμαστε στην άλλη άκρη μιας αυθόρμητης κλήσης ή email σχετικά με ένα προϊόν που δεν έχουμε αναγκαστικά αναζητήσει. Το να περιορίσετε τις τεχνικές παρουσίασης, όπως το να είστε συνοπτικοί και να έχετε επίγνωση των συνθηκών τους, καθώς και να μην είστε φανερά πιεστικοί, μπορεί να δημιουργήσει το έδαφος για καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των ψυχρών δυνητικών πελατών πωλήσεων και της επιχείρησής σας.
Ψυχρές κλήσεις
Ενώ η ψυχρή κλήση ήταν η κύρια μέθοδος συλλογής νέων πελατών και άμεσης επαφής, η παγκόσμια μαζική υιοθέτηση του κινητού τηλεφώνου σήμαινε ότι η ψυχρή κλήση άγγιζε τις τσέπες και όχι τα σπίτια. Αυτό οδήγησε τελικά στο ότι οι άνθρωποι δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο τόσο συχνά όσο παλιά, αναγκάζοντας τις ομάδες μάρκετινγκ και πωλήσεων να στραφούν σε νεότερες, λιγότερο αυθόρμητες μεθόδους επικοινωνίας. Το 2020, 94% των κλήσεων από άγνωστους αριθμούς ανακατευθύνθηκαν στον αυτόματο τηλεφωνητή, σημειώνοντας άλμα από μόλις 80% 2014. Ανεξάρτητα από αυτό, η αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο, όπως οι τηλεφωνικές κλήσεις, συμβάλλει στη δημιουργία μιας πιο προσωπικής σχέσης με τους πιθανούς πελάτες, καθώς δείχνει ότι υπάρχει ένας άνθρωπος πίσω από τη γραμμή. Η κλήση ψυχρών υποψήφιων πελατών μετά από μια σύντομη εισαγωγή με ένα email μπορεί να αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα από απροσδόκητες και άγνωστες ψυχρές κλήσεις.
Ψυχρά email
Τα email εξακολουθούν να είναι μια από τις πιο χρησιμοποιούμενες και πιο αποτελεσματικές μορφές μάρκετινγκ. Όταν στέλνετε email σε όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τα προϊόντα σας, φροντίστε να δημιουργήσετε ένα πιασάρικο αλλά ενημερωτικό θέμα και ένα πολύ συνοπτικό σώμα. Οι χρήστες δεν θέλουν να κατακλύζονται από κείμενο και εικόνες σε σημείο που να χάνονται χρήσιμες πληροφορίες. Εάν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, το LiveAgent προσφέρει πολλά πρότυπα email που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε στιγμή. Για πολλούς καταναλωτές, αυτό θα είναι μια εισαγωγή στην επιχείρησή σας, επομένως η καθαρή, φρέσκια σχεδίαση και η εύκολη αναγνωσιμότητα αποδίδουν εδώ. Για να το βελτιώσετε, η εξατομίκευση email είναι μια απλή μέθοδος που αυξάνει δραστικά το ποσοστό απόκρισης. Αρκεί να έχετε εξατομικευμένες γραμμές θέματος email για αυξηθούν οι πιθανότητες να ανοίξουν έως και 26%. Αυτό απαιτεί κάποια έρευνα ιστορικού σχετικά με τους πιθανούς πελάτες σας, αλλά έχει αποδειχθεί αρκετά αποτελεσματικό.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να προσφέρουν τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις. Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να επικοινωνούν με τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς παρέχουν τη μέση λύση για να τους προσεγγίσουν άμεσα και να μπορέσουν να ανταποκριθούν με τον δικό τους ρυθμό. Στην πραγματικότητα, η ταχύτητα απόκρισης παίζει μεγάλο ρόλο στην αναζήτηση δυνητικών πελατών και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γνωστά για την αμεσότητά τους. Η απόκριση σε δυνητικούς πελάτες εντός πέντε λεπτών είναι αρκετή για να αυξήσει τις πιθανότητές τους να γίνουν κατάλληλοι υποψήφιοι πελάτες κατά 100 φορές. Όταν δημιουργείτε στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προσπαθήστε να επιλέξετε μερικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων στις οποίες μπορείτε να διατηρήσετε σταθερή παρουσία. Αυτό είναι το μέσο με το οποίο μπορείτε να απευθυνθείτε σε μεγάλο αριθμό ατόμων και εταιρειών και ταυτόχρονα να ενημερώνετε τους χρήστες μέσω ενημερωτικών και ελκυστικών αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πώς να αναζητήσετε θερμούς υποψήφιους πελάτες
Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειονότητα των θερμών πελατών έχουν ήδη κάνει το πρώτο βήμα, είναι καλή ιδέα να εφαρμόσετε μερικές μεθόδους υποδοχής για να διευκολύνετε την εμπειρία τους με την επιχείρησή σας.
Εξατομικευμένο περιεχόμενο
Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ έχει τεράστιο αντίκτυπο στις αγοραστικές αποφάσεις των αγοραστών, γι’ αυτό είναι συνηθισμένο να στοχεύετε δυνητικούς πελάτες. Είναι πιο πιθανό να δοθεί προσοχή στο ενημερωτικό περιεχόμενο που ευθυγραμμίζεται με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των υποψηφίων. Η έρευνα δείχνει ότι το 91% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να ψωνίσει από επιχειρήσεις που προσφέρουν εξατομικευμένο και πολύτιμο περιεχόμενο με τη μορφή σχετικών προσφορών και συστάσεων. Οι καμπάνιες μέσω email και οι επεξηγηματικές αναρτήσεις ιστολογίου είναι παραδείγματα σχετικού περιεχομένου που μπορούν να κοινοποιηθούν σε θερμούς υποψήφιους πελάτες. Μάθετε για τις ανάγκες τους για να διασφαλίσετε ότι θα κυκλοφορήσετε αυτές τις μορφές πολύτιμου περιεχομένου στους κατάλληλους και βέλτιστους χρόνους.
Αλληλεπίδραση δια ζώσης/σε πραγματικό χρόνο
Η επικοινωνία με θερμούς δυνητικούς πελάτες σημαίνει ήδη ότι είναι εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας. Η οικοδόμηση σχέσεων είναι απίστευτα σημαντική, και ποιος καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό από το άνοιγμα συνομιλιών σε πραγματικό χρόνο. Εδραιώστε τις σχέσεις με τους πελάτες χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό τηλεφωνικών κλήσεων, διαδικτυακών συναντήσεων Zoom και, στην περίπτωση τοπικών επιχειρήσεων, προσωπικών συναντήσεων. Αυτά τα ραντεβού είναι επίσης χρήσιμα για να απαντήσετε σε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι υποψήφιοι πελάτες, δίνοντάς τους μια σαφέστερη εικόνα της επωνυμίας σας και περιορίζοντας τις λεπτές λεπτομέρειες των διαπραγματεύσεων.
Κριτικές/Μαρτυρίες πελατών
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν όταν οι πελάτες λαμβάνουν αποφάσεις για αγορές, αλλά μία από τις πιο ισχυρές επιρροές είναι η κοινωνική απόδειξη ή η επικύρωση από άλλους πιστούς πελάτες και χρήστες. Χρησιμοποιήστε κριτικές προϊόντων και μαρτυρίες, καθώς είναι απίστευτα αποτελεσματικά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των υποψήφιων πελατών και των προηγούμενων πελατών που έχουν ήδη εμπειρία με την επιχείρησή σας. Δίνει ένα επιπλέον επίπεδο αυθεντικότητας όταν οι καλές κριτικές προέρχονται από άλλους συναδέλφους καταναλωτές και όχι από την ίδια την επιχείρηση, τα λόγια της οποίας μπορεί να αμφισβητηθούν λόγω της πρόθεσης σκοπών μάρκετινγκ. Για να γίνει κατανοητό αυτό, το 79% των καταναλωτών δηλώνει ότι οι κριτικές είναι σημαντικές όταν αποφασίζουν να κάνουν μια αγορά.
Πώς να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά θερμούς υποψήφιους πελάτες από την παρουσία σας στο διαδίκτυο
Με την άνοδο του ψηφιακού μάρκετινγκ και το ανταγωνιστικό τοπίο, είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Αν ψάχνετε έναν τρόπο για να τραβήξετε την προσοχή των πιθανών πελατών στην επιχείρησή σας, τότε η συγκέντρωση θερμών δυνητικών πελατών μέσω της διαδικτυακής σας παρουσίας μπορεί να είναι μια καλή αρχή. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο εντοπισμός και η ταξινόμηση δυνητικών πελατών είναι σημαντικό μέρος της διαδικασίας πωλήσεων, ξεκινώντας με την υποβολή των κατάλληλων ερωτήσεων. Η καλή διαδικασία πιστοποίησης δυνητικών πελατών δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να καλλιεργούν ποιοτικές σχέσεις δυνητικών πελατών παρέχοντας στοχευμένο περιεχόμενο στον κατάλληλο χρόνο και χώρο για να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες πωλήσεων.
Η μετάβαση στο επόμενο βήμα και η διαχείριση των δυνητικών πελατών σας απαιτεί λίγο περισσότερη οργάνωση και ανθρώπινο δυναμικό, αλλά όλα αυτά μπορούν να απλοποιηθούν με τα κατάλληλα εργαλεία. Εάν έχετε ήδη διαδικτυακή παρουσία και θέλετε να συγκεντρώσετε τους θερμούς δυνητικούς πελάτες που έχετε δημιουργήσει, προσπαθήστε να τοποθετήσετε προσκλήσεις για να επικοινωνήσετε με τους υποψήφιους πελάτες σας.
Η τοποθέτηση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας σε καθαρή προβολή στην ιστοσελίδα σας επιτρέπει στους χρήστες να έρχονται γρήγορα σε επαφή εάν προκύψει οποιαδήποτε ερώτηση ή αμφιβολία, εξαλείφοντας τα βήματα που θα έπρεπε να κάνουν για να αναζητήσουν τη σελίδα επικοινωνίας σας. Μπορείτε επίσης να επισημάνετε τις εγγραφές μέσω email σε αντάλλαγμα για χρήσιμα και ενημερωτικά ενημερωτικά δελτία από την επιχείρησή σας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από μόνα τους είναι ένα μοναδικά ισχυρό εργαλείο που μπορεί επίσης να επιτρέψει την άμεση πρόσβαση στην επικοινωνία, φέρνοντάς σας ένα βήμα πιο κοντά στους θερμούς πελάτες σας. Φροντίστε να τονίσετε το γεγονός ότι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω κοινωνικών πλατφορμών, όπως μέσω εικονιδίων μέσων κοινωνικής δικτύωσης που σας ανακατευθύνουν στις αντίστοιχες σελίδες. Μόλις ξεκινήσει η επαφή, μπορείτε να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες για αυτούς και να εντοπίσετε το στάδιο τους στη διαδικασία αγοράς.
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης βοήθειας πολλών καναλιών που περιέχει εκτεταμένες δυνατότητες για τη διαχείριση των πιθανών πελατών και των δυνητικών πελατών σας. Η χρήση εργαλείων όπως το LiveAgent είναι πρακτική για την επιχείρησή σας όταν δημιουργείτε γέφυρες για την επικοινωνία με τους πελάτες. Η τεχνολογία ζωντανής συνομιλίας δίνει στους πελάτες μια εύκολη επιλογή να έρθουν σε επαφή με την επιχείρησή σας και να απαντηθούν έγκαιρα οι ερωτήσεις και τα σχόλιά τους. Αυτό, σε συνδυασμό με λειτουργίες όπως ένα οργανωμένο σύστημα καρτελών, επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να χειρίζονται τα προβλήματά τους απρόσκοπτα.
Το LiveAgent μειώνει τον μέσο χρόνο αναμονής για απαντήσεις εφαρμόζοντας μια αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών, μειώνοντας τη δημιουργία ουρών καθώς οι καρτέλες εκχωρούνται εξίσου στους αντιπροσώπους. Ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης διαθέσιμες για την εξάλειψη των επιπλέον βημάτων σύνδεσης σε έναν μεμονωμένο λογαριασμό από πολλές τοποθεσίες.
Η επένδυση σε ένα εργαλείο all-in-one για την εξυπηρέτηση πελατών διευκολύνει τη συγκέντρωση και τη διαχείριση δυνητικών πελατών, κάτι που είναι επωφελές τώρα, καθώς τα κέντρα υποστήριξης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το πόσοι άνθρωποι επιλέγουν να προσεγγίσουν και να αλληλεπιδράσουν με επωνυμίες. Εστιάζοντας στη βελτιστοποίηση των σχέσεων με δυνητικούς πελάτες και υποψήφιους πελάτες, υποστηρίζετε επίσης τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ. Αυτό οδηγεί σε χαμηλότερο κόστος μάρκετινγκ συνολικά, υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) και, τελικά, καλύτερη διατήρηση πελατών.
Warm or cold? Handle any type of lead with LiveAgent!
Get started with our comprehensive communication suite and improve your conversion rate in no time. Start our free 30-day trial today!
Συμπέρασμα
Ανάλογα με τους τύπους δυνητικών πελατών που αποκτάτε, η κατάλληλη ταξινόμηση και διαχείριση τους είναι ένας σίγουρος τρόπος για να τους καθοδηγήσετε με επιτυχία στη διοχέτευση πωλήσεων. Η κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των υποψήφιων πελατών σας μπορεί να σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να είναι χρήσιμες και να καθοδηγούν τους υποψήφιους πελάτες σας μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων.
Οι ψυχροί δυνητικοί πελάτες, που δεν είναι εξοικειωμένοι με την επωνυμία σας, τείνουν να απαιτούν περισσότερη προσοχή και φροντίδα από τους θερμότερους δυνητικούς πελάτες. Οι κύριες διαφορές στους τύπους δυνητικών πελατών προσδιορίζουν το επίπεδο φροντίδας που θα πρέπει να εφαρμόσετε για να προσφέρετε μια βέλτιστη εμπειρία. Χρήσιμοι τρόποι για την αναζήτηση ψυχρών δυνητικών πελατών είναι μέσω ψυχρών emails και ψυχρών κλήσεων, ενώ με θερμούς δυνητικούς πελάτες, η αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο και οι μαρτυρίες ξεχωρίζουν ως αποτελεσματικές μέθοδοι.
Η χρήση λογισμικού όπως το LiveAgent σάς δίνει το πάνω χέρι κατά τη διαχείριση δυνητικών πελατών λόγω των εκτεταμένων δυνατοτήτων που προσφέρουμε, όπως η ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας, η διαχείριση τηλεφωνικών κέντρων και η οργάνωση καρτελών.
Μην διστάσετε να ξεκινήσετε με την απόκτηση δυνητικών πελατών σήμερα και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας!
Frequently Asked Questions
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ θερμών και ψυχρών δυνητικών πελατών;
Οι ψυχροί δυνητικοί πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας, επομένως δεν είναι έτοιμοι να κάνουν αγορές, με αποτέλεσμα να απαιτούν περισσότερη φροντίδα. Οι θερμοί δυνητικοί πελάτες είναι εξοικειωμένοι και έχουν ήδη προσδιορίσει τις ανάγκες τους, επομένως είναι πιο ανοιχτοί στην έναρξη επικοινωνίας και απαιτούν λιγότερη φροντίδα.
Τι μπορείτε να κάνετε με θερμούς δυνητικούς πελάτες;
Οι θερμοί δυνητικοί πελάτες είναι πιο πιθανό να είναι ανοιχτοί στην επικοινωνία, επομένως προσκαλώντας τους να επικοινωνήσουν χρησιμοποιώντας ζωντανή συνομιλία ή ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως προσφέρονται από το LiveAgent, μπορεί να δημιουργήσει μια γέφυρα μεταξύ της επιχείρησής σας και των θερμών δυνητικών πελατών.
Πώς μετατρέπετε ένα ψυχρό δυνητικό πελάτη σε θερμό;
Η παρουσίαση της επιχείρησής σας με την αποστολή ψυχρών emails και την παρακολούθηση τηλεφωνικών κλήσεων είναι καλοί τρόποι για να μετατρέψετε τους ψυχρούς δυνητικούς πελάτες σε θερμούς δυνητικούς πελάτες, καθώς και να επικοινωνήσετε μέσω πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Γιατί γίνονται ψυχροί οι δυνητικοί πελάτες;
Εάν οι θερμοί δυνητικοί πελάτες δεν επικοινωνούνται τακτικά μέσα σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή δεν τροφοδοτούνται σωστά με σχετικές πληροφορίες, μπορεί να ψυχρανθούν.
Πώς κλείνετε θερμούς δυνητικούς πελάτες;
Η παροχή εξατομικευμένου περιεχομένου στους δυνητικούς πελάτες σας και η έναρξη μιας αλληλεπίδρασης σε πραγματικό χρόνο (όπως ένα Zoom/τηλεφωνική κλήση ή μια προσωπική συνάντηση) είναι τρόποι για να προσφέρετε στους δυνητικούς πελάτες σας τις απαραίτητες πληροφορίες και ευκαιρία για διαπραγματεύσεις για το κλείσιμο αγορών.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.
Ανακαλύψτε το καλύτερο λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών για το 2024! Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις από έναν πίνακα ελέγχου, χωρίς χρέωση ρύθμισης και υποστήριξη 24/7. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την εμπειρία πελάτη σας.
Λίστα ελέγχου διαδικασίας διαχείρισης παραπόνων πελατών
Πώς να χειριστείτε τα ζητήματα των πελατών σας; Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου διαδικασίας διαχείρισης παραπόνων πελατών μας για να βεβαιωθείτε ότι στα πάντα έχει ληφθεί μέριμνα.
Αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη
Η αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη είναι η χρηματική αξία ή αξία που μπορείτε να κερδίσετε από έναν πελάτη. Η αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη είναι ένας πολύ ισχυρός δείκτης ανθρώπινου δυναμικού και χρηματοδότησης.
Πώς να χτίσετε μια σταθερή και πιστή πελατειακή βάση
Η οικοδόμηση μιας σταθερής και πιστής πελατειακής βάσης δεν συμβαίνει εν μία νυκτί, αλλά τι γίνεται; Διαβάστε τις Top 20 τακτικές για να αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών.