Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

voip and email synergy
Υποστήριξη

VoIP και email: Τα καλύτερα από δύο κόσμους

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Τελευταία τροποποίηση την October 5, 2021 σε 10:40 pm

Φυσικά, το μάρκετινγκ μέσω email είναι πιστοποιημένο ως το πιο αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ξεφυτρώνουν τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ, καθιστά επιτακτική την ανάγκη να δημιουργήσετε μια εμπειρία παντός καναλιού για τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας. Αυτό που εννοώ είναι ότι η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να είναι σύμφωνη με τις τελευταίες τάσεις, έτσι ώστε η εταιρεία σας να συνεχίσει να έχει μια μοναδική θέση ακόμη και στον δυναμικό κόσμο. Επομένως, πρέπει να συνδυάσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το email, καθώς και την τεχνολογία VoIP στις προσπάθειές σας σχετικά με το μάρκετινγκ.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το διάγραμμα ροής για να κατανοήσετε τη θέση του VoIP στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Σύστημα VoIP για τη βελτίωση του γραφήματος πληροφοριών στρατηγικής μάρκετινγκ
Πηγή: Martechseries

Για τους μη μυημένους, το VoIP είναι μια τεχνολογία που σας επιτρέπει να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες μέσω μιας διαδικτυακής κλήσης. Ακολουθούν τα κορυφαία χαρακτηριστικά και οφέλη από τη χρήση του VoIP (σύμφωνα με τις μικρές επιχειρήσεις).

Στατιστικά VoIP
Πηγή: FinancesOnline

Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι σχεδόν το 80% των ανθρώπων προτιμούν το τηλέφωνο το οποίο αντικατοπτρίζει τη σημασία του στον κόσμο του μάρκετινγκ.

Προτιμώμενα κανάλια αλληλεπίδρασης πελατών

Σε αυτό το άρθρο, θα επικεντρωθούμε στον συνδυασμό VoIP και email για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το πλάνο μάρκετινγκ. Ας ξεκινήσουμε για το πώς αυτές οι δύο τεχνολογίες email και VoIP μπορούν να λειτουργήσουν από κοινού.

Βοηθά στην εστίαση στην παροχή υποστήριξης και έγκαιρης εξυπηρέτησης πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα από τα αναπόσπαστα μέρη της ανάπτυξης της επιχείρησης. Συνδυάζοντας VoIP και email, μπορείτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας στην κλήση και στο email ταυτόχρονα. Θα εξαλείψει την ανάγκη για μη αυτόματη αναζήτηση των σχετικών email και θα διευκολύνει την παροχή ταχύτερης εξυπηρέτησης πελατών. Η ίδια τακτική μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υποδεχτείτε τους νέους πελάτες σας και να τους βοηθήσετε σε περίπτωση που έχουν αρχικές ανησυχίες για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια πλατφόρμα CRM όπου μπορείτε να ενσωματώσετε όλα αυτά τα κανάλια, έτσι ώστε όλα τα στελέχη σας να έχουν πρόσβαση στις λεπτομέρειες των προηγούμενων αντιστοιχιών σε κλήσεις, καθώς και email. Θα μειώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ εσάς και του πελάτη, εξαλείφοντας την πιθανότητα σφάλματος. Καθώς οι πελάτες σας είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν email και τηλέφωνο, ο συνδυασμός των δύο μπορεί να αλλάξει τα πράγματα για την επιχείρησή σας. Αυτό που το ξεχωρίζει σε μια κατηγορία είναι η αποδοτικότητα στο κόστος. Ρίξτε μια ματιά στο πόσα μπορείτε να εξοικονομήσετε χρησιμοποιώντας VoIP.

Κόστος έναντι εξοικονόμησης συστημάτων VoIP
Πηγή: Martechseries

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς εκπαίδευσης εργαζομένων

Η εκμάθηση και η πρόοδος είναι μια σημαντική πτυχή που μπορεί να καλυφθεί συνδυάζοντας VoIP και email μάρκετινγκ. Αποθηκεύστε τα email καθώς και τις καταγραφές κλήσεων, ώστε να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να καθοδηγήσετε τους υπαλλήλους σας. Θα διαφωτίσει τους επαγγελματίες σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας με διαφορετικούς τύπους πελατών και θα τους προσφέρει μια ομαλή εμπειρία. Θα σας δώσει επίσης μια αναλυτική εικόνα για την κατανόηση της πρόθεσης των πελατών. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το πώς τροποποιούν τον τόνο και τη γλώσσα τους ανάλογα με το μέσο. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να αναγνωρίσετε παρόμοια πρότυπα στην επικοινωνία που αντικατοπτρίζουν ένα μόνο πρόβλημα. Θα προετοιμάσει καλύτερα τα στελέχη της επιχείρησής σας και θα εργαστεί ως ψηφιακός μέντορας για να αντιμετωπίσετε τους πελάτες με ενσυναίσθηση. Μπορείτε να έχετε ροές εργασιών μέσω email συναλλαγής καθώς και προσαρμοσμένα πρότυπα email για να κλείσετε το κενό επικοινωνίας των φωνητικών κλήσεων. Αυτό θα σας επιτρέψει να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες και τις βέλτιστες πρακτικές για την εξυπηρέτηση πελατών και τις πωλήσεις. Με την πάροδο του χρόνου, θα δημιουργήσει καλύτερους επαγγελματίες για τις εταιρείες σας και θα αυξήσει σημαντικά τις επιδόσεις τους επίσης.

Το VoIP και τα email, μαζί, βοηθούν στην καλή αντιμετώπιση των παραπόνων των πελατών

Κάθε φορά που λαμβάνετε μια συμβατή ειδοποίηση, το λογισμικό θα εκδίδει μια καρτέλα για περαιτέρω επικοινωνία και παρακολούθηση της προόδου. Ωστόσο, εάν δεν διαθέτετε VoIP, ενδέχεται να μην έχετε πρόσβαση στην προφορική επικοινωνία. Ως αποτέλεσμα, θα οδηγήσει σε σύγχυση και τελικά, θα βλάψει ολόκληρη την εμπειρία για τον πελάτη. Για να αποφύγετε ένα τέτοιο σενάριο, θα πρέπει να ενσωματώσετε τη λύση VoIP στον πάροχο υπηρεσιών email. Κάτι τέτοιο θα διευκολύνει τη γρήγορη πρόσβαση στο αίτημα και θα σας βοηθήσει να το αντιμετωπίσετε ικανοποιητικά. Εάν θέλετε να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών με αμελητέες τριβές, τότε χρησιμοποιήσετε το VoIP και τα email ταυτόχρονα.

Θα επιτρέψει τη διαχείριση και τη συμμόρφωση των κινδύνων

Για να βεβαιωθείτε ότι δεν καταλήγετε σε νομικά προβλήματα, πρέπει να έχετε όλα τα «αποδεικτικά στοιχεία». Με άλλα λόγια, πρέπει να αποθηκεύσετε όλες τις επικοινωνίες των πελατών σας, είτε κλήση είτε email, σε μια βάση δεδομένων, ώστε να αποφύγετε τυχόν ζητήματα νομιμότητας. Θα προστατεύσει τα συμφέροντα των πελατών σας και θα σας βοηθήσει να συμμορφωθείτε με τους κανόνες και τους κανονισμούς συμμόρφωσης.

Θα πάρετε μια γενική εικόνα από τις αναλύσεις μάρκετινγκ

Ενώ τα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email θα σας παρέχουν πρόσβαση σε μετρήσεις όπως το ποσοστό ανοίγματος, το ποσοστό κλικ προς τον αριθμό εμφανίσεων, το ποσοστό ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και το ποσοστό εγκατάλειψης, τα αναλυτικά στοιχεία VoIP θα σας ενημερώσουν για το πόσα άτομα απάντησαν στις κλήσεις σας και τον αριθμό των τηλεφωνικών ερωτήσεων που δημιουργήθηκαν από αυτά. Μια συμβουλή θα ήταν η διαφήμιση πολλαπλών αριθμών σύμφωνα με το είδος της υποστήριξης που θα αναζητούσε ο συνδρομητής. Αυτό θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε αποτελεσματικά διαφορετικές προσπάθειες μάρκετινγκ. Μπορείτε να μοιραστείτε αυτά τα αναλυτικά στοιχεία με την ομάδα διαφήμισης και μάρκετινγκ, ώστε να αναπτύξουν πιο ισχυρό υλικό μάρκετινγκ.

VoIP και email: Τα καλύτερα από δύο κόσμους

Επιτρέπει καλύτερη κατάτμηση και εξατομίκευση πελατών

Με τη βοήθεια του VoIP, μπορείτε να έχετε διαφορετικούς αριθμούς επικοινωνίας ανάλογα με τη γεωγραφική θέση του πελάτη. Θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη και τοπική εμπειρία για τους πελάτες. Έχοντας διαφορετικούς κωδικούς περιοχής με αριθμούς χωρίς χρέωση, θα μπορείτε να μεταφέρετε όλες τις επικοινωνίες σε μία μόνο πλατφόρμα. Αυτό είναι ανάλογο με την αποστολή μαζικών email σε διαφορετικά τμήματα με βάση τη γεωγραφική τους θέση. Οι λύσεις VoIP σας δίνουν τη δυνατότητα να στοχεύετε διαφορετικές ομάδες πελατών σε διαφορετικές ημερομηνίες σύμφωνα με την τελευταία επικοινωνία που είχαν με την εταιρεία σας. Σύμφωνα με αυτές τις λεπτομέρειες, θα μπορείτε να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο του email σας, κάνοντας έτσι τα email πολύ πιο ενδιαφέροντα.

Μπορείτε να συλλέξετε σχόλια πελατών και τεράστιες πληροφορίες χρηστών

Όπως μπορείτε να στείλετε έρευνες και αιτήματα σχολίων προϊόντων μέσω email, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε διαδικτυακές φωνητικές κλήσεις για να καταγράψετε τα σχόλια των πελατών. Το VoIP θα αποδειχθεί ένα εξαιρετικό κανάλι για τη διεξαγωγή ερευνών και τη λήψη σχολίων που θα συμβάλει τελικά στην οικοδόμηση καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών. Το καλύτερο μέρος είναι ότι μπορείτε να καταγράψετε αυτές τις τηλεφωνικές κλήσεις και να τις χρησιμοποιήσετε όπως και όταν απαιτείται. Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε άδεια για την καταγραφή αυτών των κλήσεων από τους πελάτες σας, για να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα.

Συνοψίζοντας

Η διαφάνεια και η ορατότητα είναι τα δύο κλειδιά που μπορούν να ξεκλειδώσουν τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Κάντε τους αυτούς τους θεμέλιους λίθους του σχεδίου επικοινωνίας σας. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ενσωματώσετε τα email σας με το VoIP και όλα τα άλλα κανάλια επικοινωνίας, ώστε να έχετε μια ενιαία πλατφόρμα για να δείτε όλα τα προφορικά και γραπτά μηνύματα επικοινωνίας. Λάβετε βοήθεια από καινοτόμα εργαλεία όπως το LiveAgent που παρέχουν διαχρονική αξία για την εφαρμογή τέτοιων δυνατοτήτων.

Ready to rock your world?

Our all-in-one tool boasts a virtual call center that works with VoIP, email ticketing, social media, and native live chat.

Start rockin'
Kevin George

Σύνταξη Αναρτήσεων από Τρίτους

Kevin George

Kevin George is Head of Marketing at Email Uplers, one of the fastest growing custom email design and coding companies, and specializes in crafting professional email templates, PSD to HTML email conversion and free responsive HTML email templates.

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Growth Marketer

Andy is Growth Marketer at LiveAgent. Previously, he studied International Relations and Business Diplomacy and was active as a volunteer in the world's largest student run organization, AIESEC. Running, music and reading books are his favourite free-time activities.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.