Φυσικά, το email marketing είναι πιστοποιημένο ως το πιο αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ, αλλά με τον τρόπο με τον οποίο τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια, καθίσταται επιτακτική η δημιουργία μιας πολυκαναλικής εμπειρίας για τους υποψήφιους και τους πελάτες σας. Αυτό που εννοώ με αυτό είναι ότι η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να είναι σύμφωνη με τις τελευταίες τάσεις, έτσι ώστε η επωνυμία σας να συνεχίσει να έχει μοναδική θέση ακόμα και στον δυναμικό κόσμο. Επομένως, πρέπει να συνδυάσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το email, καθώς και την τεχνολογία VoIP στις προσπάθειες μάρκετινγκ.
Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το διάγραμμα ροής για να κατανοήσετε τη θέση του VoIP στη στρατηγική μάρκετινγκ.
Για τους μη μυημένους, το VoIP είναι μια τεχνολογία που σας επιτρέπει να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες μέσω μιας διαδικτυακής κλήσης. Ακολουθούν τα κορυφαία χαρακτηριστικά και οφέλη από τη χρήση του VoIP (σύμφωνα με τις μικρές επιχειρήσεις).
Είναι ενδιαφέρον να γνωρίζουμε ότι σχεδόν 80% των ανθρώπων προτιμούν το τηλέφωνο που αντικατοπτρίζει τη σημασία του στον κόσμο του μάρκετινγκ.
Σε αυτό το άρθρο, θα επικεντρωθούμε στον συνδυασμό VoIP και email για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το πλάνο μάρκετινγκ. Ας ξεκινήσουμε για το πώς αυτές οι δύο τεχνολογίες email και VoIP μπορούν να λειτουργήσουν από κοινού.
Βοηθά στην εστίαση στην παροχή υποστήριξης και έγκαιρης εξυπηρέτησης πελατών
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα από τα αναπόσπαστα μέρη της προώθησης της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Συνδυάζοντας τα καλύτερα τηλέφωνα VoIP και τα email, μπορείτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας τηλεφωνικά και μέσω email ταυτόχρονα. Θα εξαλείψει την ανάγκη για μη αυτόματη αναζήτηση των σχετικών email και θα διευκολύνει την παροχή ταχύτερης εξυπηρέτησης πελατών.
Η ίδια τακτική μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υποδεχτείτε τους νέους πελάτες σας και να τους βοηθήσετε σε περίπτωση που έχουν οποιεσδήποτε αρχικές ανησυχίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια πλατφόρμα CRM όπου μπορείτε να ενσωματώσετε όλα αυτά τα κανάλια, ώστε όλα τα στελέχη σας να έχουν πρόσβαση στις λεπτομέρειες των προηγούμενων επικοινωνιών σε κλήσεις καθώς και στα email. Θα μειώσει το χάσμα επικοινωνίας ανάμεσα σε εσάς και τον πελάτη, εξαλείφοντας την πιθανότητα σφαλμάτων. Καθώς οι πελάτες σας είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν email και τηλέφωνο, ο συνδυασμός των δύο μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για την επιχείρησή σας. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η οικονομική του αποδοτικότητα.
Ρίξτε μια ματιά στο πόσα μπορείτε να εξοικονομήσετε χρησιμοποιώντας το VoIP.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς εκπαίδευσης εργαζομένων
Η μάθηση και η ανάπτυξη είναι μια σημαντική πτυχή που μπορεί να καλυφθεί συνδυάζοντας το VoIP και το μάρκετινγκ μέσω email. Αποθηκεύστε τις αλληλογραφίες email καθώς και τις ηχογραφήσεις κλήσεων, ώστε να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να καθοδηγήσετε τους υπαλλήλους σας. Θα διαφωτίσει τους επαγγελματίες για το πώς να επικοινωνούν με διαφορετικούς τύπους πελατών και θα τους μεταδώσει μια ομαλή εμπειρία. Θα σας δώσει επίσης μια βαθιά εικόνα για την κατανόηση της πρόθεσης των πελατών.
Μπορείτε να πάρετε μια γεύση του πώς τροποποιούν τον τόνο και τη γλώσσα τους ανάλογα με το μέσο. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να αναγνωρίζετε παρόμοια μοτίβα στην επικοινωνία που αντικατοπτρίζουν ένα μόνο πρόβλημα. Θα προετοιμάσει καλύτερα τα στελέχη της επιχείρησής σας και θα εργαστεί ως ψηφιακός μέντορας για να αντιμετωπίσει τους πελάτες με ενσυναίσθηση.
Μπορείτε να έχετε ροές εργασιών email συναλλαγών, καθώς και προσαρμοσμένα πρότυπα email για να καλύψετε το κενό επικοινωνίας των φωνητικών κλήσεων. Αυτό θα σας επιτρέψει να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες και τις βέλτιστες πρακτικές για την εξυπηρέτηση πελατών και τις πωλήσεις. Με την πάροδο του χρόνου, θα δημιουργήσει καλύτερους επαγγελματίες για τις εταιρείες σας και θα ενισχύσει σημαντικά και την απόδοσή τους.
Το VoIP και τα email, μαζί, βοηθούν στην καλή αντιμετώπιση των παραπόνων των πελατών
Όποτε λαμβάνετε μια συμβατή ειδοποίηση, το λογισμικό θα εκδώσει μια καρτέλα για περαιτέρω επικοινωνία και παρακολούθηση της προόδου σε αυτή. Η εφαρμογή ενός συστήματος καρτελών κέντρου υποστήριξης IT μπορεί να βελτιστοποιήσει ακόμη περισσότερο αυτήν τη διαδικασία. Ωστόσο, εάν δεν έχετε VoIP, ενδέχεται να μην μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην προφορική επικοινωνία. Ως αποτέλεσμα, θα οδηγήσει σε σύγχυση και, τελικά, θα μειώσει ολόκληρη την εμπειρία για τον πελάτη.
Για να αποφύγετε ένα τέτοιο σενάριο, θα πρέπει να ενσωματώσετε τη λύση VoIP με τον πάροχο υπηρεσιών email. Κάτι τέτοιο θα διευκολύνει τη γρήγορη πρόσβαση στο παράπονο και θα σας βοηθήσει να το αντιμετωπίσετε ικανοποιητικά. Εάν θέλετε να διαχειριστείτε τα παράπονα των πελατών με αμελητέα τριβή, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε το VoIP και τα email από κοινού.
Θα επιτρέψει τη διαχείριση και τη συμμόρφωση των κινδύνων
Για να βεβαιωθείτε ότι δεν καταλήγετε σε νομικά προβλήματα, πρέπει να έχετε όλα τα «αποδεικτικά στοιχεία». Με άλλα λόγια, πρέπει να αποθηκεύσετε όλες τις επικοινωνίες των πελατών σας, είτε κλήση είτε email, σε μια βάση δεδομένων, ώστε να αποφύγετε τυχόν ζητήματα νομιμότητας. Θα προστατεύσει τα συμφέροντα των πελατών σας και θα σας βοηθήσει να συμμορφωθείτε με τους κανόνες και τους κανονισμούς συμμόρφωσης.
Θα πάρετε μια γενική εικόνα από τις αναλύσεις μάρκετινγκ
Ενώ τα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email θα σας δώσουν πρόσβαση σε μετρήσεις όπως η αναλογία ανοίγματος, η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, το ποσοστό ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και το ποσοστό εγκατάλειψης, τα αναλυτικά στοιχεία VoIP θα σας ενημερώσουν πόσα άτομα απάντησαν στις κλήσεις σας και τον αριθμό των τηλεφωνικών ερωτημάτων που δημιουργήθηκαν από αυτά.
Μια συμβουλή θα ήταν να διαφημίσετε πολλούς αριθμούς ανάλογα με το είδος υποστήριξης που θα αναζητούσε ο συνδρομητής. Αυτό θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε αποτελεσματικά διαφορετικές προσπάθειες μάρκετινγκ. Μπορείτε να μοιραστείτε αυτά τα αναλυτικά στοιχεία με την ομάδα επωνυμίας και μάρκετινγκ, ώστε να μπορέσουν να αναπτύξουν πιο ισχυρό υλικό μάρκετινγκ.
Επιτρέπει καλύτερη κατάτμηση και εξατομίκευση πελατών
Με τη βοήθεια του VoIP, μπορείτε να έχετε διαφορετικούς αριθμούς επικοινωνίας ανάλογα με τη γεωγραφική θέση του πελάτη. Θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε μια περιεκτική και τοπική εμπειρία για τους πελάτες.
Έχοντας διαφορετικούς κωδικούς περιοχής με αριθμούς χωρίς χρέωση, θα μπορείτε να φέρετε όλες τις επικοινωνίες σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αυτό είναι ανάλογο με την αποστολή μαζικών email σε διαφορετικά τμήματα με βάση τη γεωγραφική τους θέση.
Οι λύσεις VoIP σάς δίνουν τη δυνατότητα να στοχεύετε διαφορετικές ομάδες πελατών σε διαφορετικές ημερομηνίες, σύμφωνα με την τελευταία επικοινωνία που είχαν με την εταιρεία σας. Σύμφωνα με αυτές τις λεπτομέρειες, θα μπορείτε επίσης να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο email σας, καθιστώντας έτσι τα email πολύ πιο ενδιαφέροντα.
Μπορείτε να συλλέξετε σχόλια πελατών και τεράστιες πληροφορίες χρηστών
Ακριβώς όπως μπορείτε να στείλετε έρευνες και αιτήματα σχολίων προϊόντων μέσω email, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε online φωνητικές κλήσεις για να καταγράψετε τα σχόλια των πελατών.
Το VoIP θα αποδειχθεί ένα εξαιρετικό κανάλι για τη διεξαγωγή ερευνών και τη λήψη σχολίων, τα οποία τελικά θα συμβάλουν στη δημιουργία καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών. Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να ηχογραφήσετε αυτές τις τηλεφωνικές κλήσεις και να τις χρησιμοποιήσετε όπως και όταν απαιτείται. Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε άδεια να καταγράψετε αυτές τις κλήσεις από τους πελάτες σας, για να μην καταλήξετε με κάποιο πρόβλημα.
Συνοψίζοντας
Η διαφάνεια και η προβολή είναι τα δύο κλειδιά που μπορούν να ξεκλειδώσουν τεράστιες ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Κάντε αυτά τα θεμέλια του σχεδίου επικοινωνίας σας.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ενσωματώσετε τα email σας με το VoIP και όλα τα άλλα κανάλια επικοινωνίας, έτσι ώστε να έχετε μια ενοποιημένη πλατφόρμα για να βλέπετε όλα τα προφορικά και γραπτά μηνύματα επικοινωνίας.
Χρησιμοποιήστε τη βοήθεια καινοτόμων εργαλείων όπως το LiveAgent που παρέχουν διαχρονική αξία για την εφαρμογή τέτοιων λειτουργιών.
Ready to rock your world?
Our all-in-one tool boasts a virtual call center that works with VoIP, email ticketing, social media, and native live chat.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο