Axialys integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι η Axialys?
Η Axialys είναι μια τεχνολογική εταιρεία με την ετικέτα FrenchTech που παρέχει σε μικρές, μεσαίες, και μεγάλες εταιρείες μια σουίτα λογισμικού SaaS που τους επιτρέπει να διαχειρίζονται το τηλεφωνικό τους σύστημα και τις σχέσεις με τους πελάτες αποτελεσματικά, ενεργητικά και στο cloud. Έχοντας ιδρυθεί το 1999, η Axialys γνώρισε ισχυρή, διαρκή και σταθερή ανάπτυξη, η οποία αποδίδεται στην ποιότητα της προσφοράς μας και στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας. Κάτοχος άδειας L33-1 που εκδόθηκε από την ARCEP, είμαστε τηλεπικοινωνιακός φορέας για είκοσι περίπου χρόνια.
Η Axialys δημοσιεύει μια σουίτα λογισμικού SaaS που αντιμετωπίζει όλες τις χρήσεις της τηλεφωνίας σε εταιρείες:
- Επαγγελματική τηλεφωνία Centrex VoIP για όλους τους εργαζόμενους
- Τηλεφωνία τηλεφωνικού κέντρου για τον εξοπλισμό τηλεφωνικών κέντρων
- Τηλεφωνία για τις πωλήσεις σας
Πλήρης περιγραφή Λύσης Axialys.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Αν ψάχνετε για έναν πάροχο VoIP για να συνδεθείτε με το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent, η Axialys είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent θα χειρίζεται τις κλήσεις και τις καρτέλες σας, ενώ η Axialys θα παρέχει τα υπόλοιπα. Τα μικρόφωνα και τα ηχεία για φορητούς υπολογιστές ή smartphone είναι όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα αρχικό τηλεφωνικό κέντρο. Ίσως χρειαστείτε άλλο υλικό εάν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα της κλήσης σας αργότερα.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;
Παρόλο που ορισμένοι προτιμούν τις ψηφιακές εμπειρίες πελατών, άλλοι επιθυμούν μια βαθύτερη προσωπική σύνδεση με τις εταιρείες με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας, να πουλήσετε προϊόντα, να αποκτήσετε νέους πελάτες και χρήστες υπηρεσιών ή να παρέχετε γενικές υπηρεσίες πελατών.
Με την πτώση των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων και την άνοδο του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου όπως το LiveAgent, είναι εύκολο να παρέχετε τέτοιου είδους υπηρεσίες στους πελάτες σας χωρίς να επιβαρυνθείτε πολύ οικονομικά. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι πλέον προσβάσιμα σε όλες τις επιχειρήσεις, μεγάλες ή μικρές.
Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;
Το LiveAgent διευκολύνει τη διαχείριση και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου για τις επιχειρήσεις με τη βοήθεια των προηγμένων λειτουργιών του. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα δέντρα ΔΦΑ (Διαδραστική φωνητική απάντηση), τα οποία θα δρομολογούν αυτόματα τους πελάτες σας στα σωστά τμήματα και αντιπροσώπους.
Το καλύτερο από όλα; Η δυνατότητα ΔΦΑ του LiveAgent κάνει όλη τη δουλειά και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς προβλήματα στους πελάτες σας. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ακούσουν το μενού ΔΦΑ και να πατήσουν το κατάλληλο πλήκτρο επιλογής (όπως πατήστε 1 για πωλήσεις) για να συνδεθούν με το κατάλληλο άτομο για την εξυπηρέτησή τους.
Συνδέθηκε ο πελάτης σας σε λάθος τμήμα τυχαία; Η λύση είναι απλή, χρησιμοποιήστε τις μεταφορές κλήσεων για να κατευθύνετε τον πελάτη σε έναν από τους συναδέλφους σας και να εξοικονομήσετε χρόνο.
Δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι είπαν οι πελάτες σας; Μην ανησυχείτε, το LiveAgent καταγράφει όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και τις αποθηκεύει μέσα στο σύστημα. Εάν θέλετε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας, απλώς εντοπίστε την καρτέλα και ακούστε την πλήρη καταγραφή κλήσεων. Η καταγραφή κλήσεων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση νέων αντιπροσώπων και την εμφάνιση των σωστών απαντήσεων στις κλήσεις πελατών.
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού μας κέντρου; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών τηλεφωνικού κέντρου που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.
Πώς να ενσωματώσετε το Axialys VoIP στο LiveAgent;
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent με την Axialys ως πάροχο VoIP, ακολουθήστε αυτόν τον απλό οδηγό.
Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στην επιλογή Διαμόρφωση> Κλήση> Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στο επάνω μέρος.
Επιλέξτε Axialys από τη λίστα των παρόχων VoIP.
Ονομάστε τον αριθμό, επιλέξτε ένα τμήμα, εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας και επιλέξτε τον αριθμό προθέματος κλήσης. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε ή να καταργήσετε την επιλογή καταγραφής όλων των τηλεφωνικών κλήσεων που έχουν ληφθεί και πραγματοποιηθεί από αυτόν τον αριθμό. Όταν θέλετε να ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο κάτω μέρος.
Ο αριθμός τηλεφώνου βρίσκεται στο LiveAgent και είναι έτοιμος για χρήση. Εάν προτιμάτε, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους αριθμούς τηλεφώνου Axialys ή να προσθέσετε αριθμούς από άλλους παρόχους VoIP.
Λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent
Αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου; Εάν ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά στην ακαδημία LiveAgent για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα θέματα από τον κόσμο της υποστήριξης πελατών.
Έχετε περιέργεια για το τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο για να δείτε την πλήρη περιήγηση στο λογισμικό υποστήριξης πελατών μας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Axialys;
Ιδρύθηκε το 2001, η Axialys είναι μια εταιρεία τεχνολογίας με το σήμα FrenchTech που προσφέρει σε ΜΜΕ, ETI και μεγάλες εταιρείες μια σουίτα λογισμικού SaaS που διευκολύνει τη διαχείριση των τηλεφωνικών τους συστημάτων και των σχέσεων με τους πελάτες αποτελεσματικά, διαισθητικά και βάσει cloud. Η Axialys αναπτύσσεται σταθερά, βιώσιμα και δυναμικά από τότε που ξεκίνησε το 1999, γεγονός που αποδίδουμε στην ποιότητα των προσφορών μας και στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Axialys;
Η Axialys είναι μια καλή επιλογή εάν αναζητάτε πάροχο VoIP για να συνδέσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent. Οι κλήσεις και οι καρτέλες σας θα διεκπεραιώνονται από το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent, ενώ τα υπόλοιπα από την Axialys. Για ένα καινούργιο τηλεφωνικό κέντρο, χρειάζεστε μόνο μικρόφωνο και ηχείο στον υπολογιστή ή το smartphone σας.
Πώς να ενσωματώσετε το Axialys με το LiveAgent;
Στο LiveAgent, πρέπει απλώς να πλοηγηθείτε στη Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί και επιλέξτε Δημιουργία. Στη συνέχεια, μπορείτε να συνδέσετε τον αριθμό σας στην Axialys από τη λίστα παρόχων VoIP.
LiveAgent, Pabbly, Pair Networks, Helpdesk, and Asana are all different business tools for communication and task management. LiveAgent offers various features such as multilingual communication routing, categorizing customer portal, and customizable chat invitations. Adding a search widget to your website can also be useful for visitors. Asana is a collaboration and task management tool used for project creation, task assignment, deadlines, and communication with colleagues. LiveAgent works with Asana for task management while staying in LiveAgent. These tools do not require a credit card and aim to expand your business activities effectively. Automated sales are also used by businesses for promoting and selling products online. Pair Networks provide website hosting and customer communication services through email, helpline, and social networks. The integration of information technology is focused on technical support in Helpdesk.