Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Axialys

Τι είναι η Axialys?

Η Axialys είναι μια τεχνολογική εταιρεία με την ετικέτα FrenchTech που παρέχει σε μικρές, μεσαίες, και μεγάλες εταιρείες μια σουίτα λογισμικού SaaS που τους επιτρέπει να διαχειρίζονται το τηλεφωνικό τους σύστημα και τις σχέσεις με τους πελάτες αποτελεσματικά, ενεργητικά και στο cloud. Έχοντας ιδρυθεί το 1999, η Axialys γνώρισε ισχυρή, διαρκή και σταθερή ανάπτυξη, η οποία αποδίδεται στην ποιότητα της προσφοράς μας και στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας. Κάτοχος άδειας L33-1 που εκδόθηκε από την ARCEP, είμαστε τηλεπικοινωνιακός φορέας για είκοσι περίπου χρόνια.

Η Axialys δημοσιεύει μια σουίτα λογισμικού SaaS που αντιμετωπίζει όλες τις χρήσεις της τηλεφωνίας σε εταιρείες:

  • Επαγγελματική τηλεφωνία Centrex VoIP για όλους τους εργαζόμενους
  • Τηλεφωνία τηλεφωνικού κέντρου για τον εξοπλισμό τηλεφωνικών κέντρων
  • Τηλεφωνία για τις πωλήσεις σας

Πλήρης περιγραφή Λύσης Axialys.

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;

Αν ψάχνετε για έναν πάροχο VoIP για να συνδέσετε με το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent, το Axialys είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent θα χειρίζεται τις κλήσεις και τις καρτέλες σας, ενώ η Axialys θα παρέχει τα υπόλοιπα. Τα μικρόφωνα και τα ηχεία φορητού υπολογιστή ή smartphone είναι ό,τι χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα αρχικό τηλεφωνικό κέντρο. Μπορεί να χρειαστείτε άλλο υλικό εάν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα της κλήσης σας αργότερα.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t=88s

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;

Παρόλο που μερικοί άνθρωποι προτιμούν τις ψηφιακές εμπειρίες πελατών, άλλοι επιθυμούν μια βαθύτερη προσωπική σύνδεση με τις εταιρείες με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες, να πουλήσετε προϊόντα, να αποκτήσετε νέους πελάτες και χρήστες υπηρεσιών ή να παρέχετε γενικές υπηρεσίες πελατών.

Με την πτώση των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων και την άνοδο του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου όπως το LiveAgent, είναι εύκολο να παρέχετε τέτοιου είδους υπηρεσίες στους πελάτες σας χωρίς να επιβαρυνθείτε πολύ οικονομικά. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι πλέον προσβάσιμα σε όλες τις επιχειρήσεις, μεγάλες ή μικρές.

Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;

Το LiveAgent διευκολύνει τη διαχείριση και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου για τις επιχειρήσεις με τη βοήθεια των προηγμένων δυνατοτήτων του. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα δέντρα ΔΦΑ (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση), που θα κατευθύνουν αυτόματα τους πελάτες σας στα σωστά τμήματα και αντιπροσώπους.

Τηλεφωνικό κέντρο με ΔΦΑ

Το καλύτερο από όλα; Η δυνατότητα ΔΦΑ του LiveAgent κάνει όλη τη δουλειά και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς προβλήματα στους πελάτες σας. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ακούσουν το μενού ΔΦΑ και να πατήσουν το κατάλληλο πλήκτρο επιλογής (όπως πατήστε 1 για πωλήσεις) για να συνδεθούν με το κατάλληλο άτομο για την εξυπηρέτησή τους.

Συνδέθηκε ο πελάτης σας σε λάθος τμήμα τυχαία; Η λύση είναι απλή, χρησιμοποιήστε τις μεταφορές κλήσεων για να κατευθύνετε τον πελάτη σε έναν από τους συναδέλφους σας και να εξοικονομήσετε χρόνο.

Δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι είπαν οι πελάτες σας; Μην ανησυχείτε, το LiveAgent καταγράφει όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και τις αποθηκεύει μέσα στο σύστημα. Εάν θέλετε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας, απλώς εντοπίστε την καρτέλα και ακούστε την πλήρη καταγραφή κλήσεων. Η καταγραφή κλήσεων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση νέων αντιπροσώπων και την εμφάνιση των σωστών απαντήσεων στις κλήσεις πελατών.

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού μας κέντρου; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών του Τηλεφωνικού Κέντρου μας που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.

Πώς να ενσωματώσετε το Axialys VoIP στο LiveAgent;

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent με την Axialys ως πάροχο VoIP, ακολουθήστε αυτόν τον απλό οδηγό.

  • Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στην επιλογή Διαμόρφωση> Κλήση> Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στο επάνω μέρος.
  • Επιλέξτε Axialys από τη λίστα των παρόχων VoIP.
Axialys
Επιλέξτε Axialys
  • Ονομάστε τον αριθμό, επιλέξτε ένα τμήμα, εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας και επιλέξτε τον αριθμό προθέματος κλήσης. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε ή να καταργήσετε την επιλογή καταγραφής όλων των τηλεφωνικών κλήσεων που έχουν ληφθεί και πραγματοποιηθεί από αυτόν τον αριθμό. Όταν θέλετε να ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο κάτω μέρος.
Axialys
Διαμορφώστε τον αριθμό τηλεφώνου Axialys

Ο αριθμός τηλεφώνου βρίσκεται στο LiveAgent και είναι έτοιμος για χρήση. Εάν προτιμάτε, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους αριθμούς τηλεφώνου Axialys ή να προσθέσετε αριθμούς από άλλους παρόχους VoIP.

Axialys
Προστέθηκε ο αριθμός τηλεφώνου Axialys

Λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent

Αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου; Αν ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά στην ακαδημία LiveAgent για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα θέματα από τον κόσμο της υποστήριξης πελατών.

Έχετε περιέργεια για το τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο για να δείτε την πλήρη περιήγηση στο λογισμικό υποστήριξης πελατών μας.

LiveAgent Product Tour
Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo