Συνεργάτης
Εάν θέλετε να προσθέσετε ένα από τα κουμπιά συνομιλίας στον ιστότοπό σας στο Joomla, μπορείτε να το κάνετε εισάγοντας τον κώδικα του κουμπιού στο υποσέλιδο του Joomla. Απλώς ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
- Μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent
- Μεταβείτε στη διαμόρφωση. Κάντε κλικ στη συνομιλία και, στη συνέχεια, στα κουμπιά συνομιλίας.
- Κάντε κλικ στο επεξεργασία στο κουμπί που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και αντιγράψτε τον κώδικα ενσωμάτωσης
- Στη συνέχεια, κατευθυνθείτε στον διαχειριστή προτύπων σας Joomla
- Κάντε κλικ στο πρότυπο που έχει οριστεί ως προεπιλεγμένο για “τον ιστότοπο”

- Κάντε κλικ στην επιλογή “Επεξεργασία προτύπου κύριας σελίδας” και επικολλήστε τον κώδικα του κουμπιού στον κώδικα HTML που εμφανίζεται. Επικολλήστε το πάνω από την ετικέτα </body>:

- Κλικ στο Αποθήκευση.
Τώρα που ο ιστότοπός σας έχει ενσωματωθεί, το κουμπί LiveAgent θα εμφανίζεται σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του (αριστερά, δεξιά, κάτω, offline, online):

Τι είναι το Joomla;
Το Joomla είναι ένα δωρεάν και ανοιχτού κώδικα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) για τη δημοσίευση διαδικτυακού περιεχομένου. Είναι το ιδανικό λογισμικό για μικρές επιχειρήσεις, ΜΚΟ, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, κυβερνητικούς οργανισμούς, και μεγάλες επιχειρήσεις. Επί του παρόντος, το Joomla φιλοξενεί σχεδόν 2 εκατομμύρια ενεργούς ιστότοπους.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η ενσωμάτωση Joomla του LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε κουμπιά ζωντανής συνομιλίας στους ιστότοπούς σας στο Joomla.
Frequently asked questions
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης του Joomla;
πολύ προσαρμόσιμο, ποικιλία προτύπων, χρήσιμες επεκτάσεις, δυνατότητες SEO
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το LiveAgent στο Joomla;
Μεταβείτε στις Διαμορφώσεις από τον Πίνακα ελέγχου του LiveAgent > κάντε κλικ στη Συνομιλία > Κουμπιά συνομιλίας > δημιουργήστε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας και αντιγράψτε τον κώδικα HTML. Εισαγάγετε τον κώδικα HTML μέσα στο Joomla σας (Επεξεργασία προτύπου κύριας σελίδας > Επικόλληση > Αποθήκευση).
The article discusses how to integrate a chat button into a Weebly site using LiveAgent. The process involves copying the chat button code from LiveAgent and inserting it into the global footer in Weebly's settings. The article also provides information on LiveAgent and their helpdesk software, along with popular articles and integrations.
The article explains how to add a chat button to your CS-Cart by inserting the button code into one of the CS-Cart blocks. The process is explained step-by-step, including copying the button code and editing the index.tpl file. Additionally, the article mentions other integrations and plugins available through LiveAgent, including social helpdesk, voice helpdesk, and ticketing system. The article concludes with information about LiveAgent being an integrated customer support software accessible from anywhere with SSL safety.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και άλλα λογισμικά για τη διαχείριση των πελατών. Η εταιρεία παρέχει επίσης υποστήριξη και προγράμματα συνεργατών. Οι λειτουργίες της περιλαμβάνουν τη διαχείριση email και τη διαχείριση παραπόνων. Η LiveAgent παρέχει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο και ενσωματώνεται με άλλα συστήματα.