Τι είναι οι αναφορές;
Οι αναφορές, που ονομάζονται επίσης αναλυτικά στοιχεία, σας δίνουν γενικές πληροφορίες για το τι και σε τι όγκο συμβαίνει στον λογαριασμό σας. Το LiveAgent προσφέρει εκτενείς αναφορές, όπως επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων, αναφορές απόδοσης, μετρήσεις αντιπροσώπων, αναφορές τμήματος, αρχείο λεπτομερειών κλήσεων, αναφορές ετικετών, αναφορές χρόνου, ημερολόγιο δραστηριότητας ή αρχείο καταγραφής ελέγχου, όλα με δυνατότητα εξαγωγής σε αρχεία CSV.
Μία από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς στο LiveAgent είναι οι αναφορές αντιπροσώπων, οι οποίες παρέχουν μοναδικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι αντιπρόσωποι σας περνούν τον χρόνο εργασίας τους. Αυτές οι αναφορές αντιπροσώπων περιλαμβάνουν γραφήματα και πολλές επιλογές εμφάνισης, όπως ετικέτες, μέσο χρόνο ανοίγματος απάντησης, εισερχόμενα μηνύματα, αναπάντητες συνομιλίες, και άλλα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Αναφορές LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζετε τις αναφορές;
Οι αναφορές αποτελούν συλλογές δεδομένων που σας δίνουν μια γενική εικόνα του τι συμβαίνει στο λογαριασμό του συστήματος λογισμικού υποστήριξης πελατών σας. Σας επιτρέπουν να εκτιμήσετε εάν η υπηρεσία βρίσκεται στο κατάλληλο επίπεδο ή εάν υπάρχει ανάγκη για βελτιώσεις.
Πώς να δημιουργήσετε αναφορές στο LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει εκτενείς αναφορές για τις οποίες μπορείτε να υποβάλετε ερώτημα στην ενότητα Αναφορές. Εάν χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα έγγραφο, μπορείτε να το κατεβάσετε με επέκταση CSV.
Τι είδους αναφορές προσφέρει το LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει αναλυτικές αναφορές, συμπεριλαμβανομένων επισκοπήσεων ανάλυσης, αναφοράς απόδοσης, αναφοράς εκπροσώπου, αναφοράς τμήματος, αναφοράς απόδοσης ανά ετικέτα, αναφοράς απόδοσης σε χρόνο, αναφοράς απόδοσης ανά κανάλι και ημερολογίου ελέγχου, κατανεμημένων ανά διαφορετικές χρονικές περιόδους (από μεμονωμένο χρήστη έως ολόκληρο- έτος)
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Adoric
Το λογισμικό της Adoric προσφέρει υποστήριξη μέσω email, κοινωνικών δικτύων και ζωντανής συνομιλίας. Επικοινωνήστε μαζί τους για demo και ενημερώσεις.
Πώς να ρυθμίσετε και να δημιουργήσετε Επαφές στο LiveAgent
Η αποθήκευση πληροφοριών πελατών στο LiveAgent επιτρέπει εξυπηρέτηση πελατών με προσαρμοσμένο τρόπο και βελτιστοποίηση της ροής εργασίας. Μάθετε πώς να το κάνετε με ένα αναλυτικό οδηγό.
Το ιδανικό λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Το λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων του LiveAgent σάς επιτρέπει να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις σε υποψήφιους αγοραστές, υποψήφιους πελάτες ή τρέχοντες πελάτες. Δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και ωθήστε την επιχείρησή σας σε νέα επίπεδα.
Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα
Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Το LiveAgent είναι το απόλυτο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βελτιώνει την υποστήριξη πελατών.