Τι είναι οι αναφορές;
Οι αναφορές, που ονομάζονται επίσης αναλυτικά στοιχεία, σας δίνουν γενικές πληροφορίες για το τι και σε τι όγκο συμβαίνει στον λογαριασμό σας. Το LiveAgent προσφέρει εκτενείς αναφορές, όπως επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων, αναφορές απόδοσης, μετρήσεις αντιπροσώπων, αναφορές τμήματος, αρχείο λεπτομερειών κλήσεων, αναφορές ετικετών, αναφορές χρόνου, ημερολόγιο δραστηριότητας ή αρχείο καταγραφής ελέγχου, όλα με δυνατότητα εξαγωγής σε αρχεία CSV.
Μία από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς στο LiveAgent είναι οι αναφορές αντιπροσώπων, οι οποίες παρέχουν μοναδικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι αντιπρόσωποι σας περνούν τον χρόνο εργασίας τους. Αυτές οι αναφορές αντιπροσώπων περιλαμβάνουν γραφήματα και πολλές επιλογές εμφάνισης, όπως ετικέτες, μέσο χρόνο ανοίγματος απάντησης, εισερχόμενα μηνύματα, αναπάντητες συνομιλίες, και άλλα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Αναφορές LiveAgent.

Frequently asked questions
Πώς ορίζετε τις αναφορές;
Οι αναφορές αποτελούν συλλογές δεδομένων που σας δίνουν μια γενική εικόνα του τι συμβαίνει στο λογαριασμό του συστήματος λογισμικού υποστήριξης πελατών σας. Σας επιτρέπουν να εκτιμήσετε εάν η υπηρεσία βρίσκεται στο κατάλληλο επίπεδο ή εάν υπάρχει ανάγκη για βελτιώσεις.
Πώς να δημιουργήσετε αναφορές στο LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει εκτενείς αναφορές για τις οποίες μπορείτε να υποβάλετε ερώτημα στην ενότητα Αναφορές. Εάν χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα έγγραφο, μπορείτε να το κατεβάσετε με επέκταση CSV.
Τι είδους αναφορές προσφέρει το LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει αναλυτικές αναφορές, συμπεριλαμβανομένων επισκοπήσεων ανάλυσης, αναφοράς απόδοσης, αναφοράς εκπροσώπου, αναφοράς τμήματος, αναφοράς απόδοσης ανά ετικέτα, αναφοράς απόδοσης σε χρόνο, αναφοράς απόδοσης ανά κανάλι και ημερολογίου ελέγχου, κατανεμημένων ανά διαφορετικές χρονικές περιόδους (από μεμονωμένο χρήστη έως ολόκληρο- έτος)
LiveAgent προσφέρει φόρμες επικοινωνίας και υβριδική ροή καρτελών για εύκολη επικοινωνία και δημιουργία πελατών. Επίσης, προσφέρει hosted τηλεφωνικό κέντρο για διαχείριση κλήσεων και άλλες επιλογές. Μέσα από το λογισμικό, οι αναφορές αντιπροσώπων μπορούν να εξαχθούν στο σύνολο των αλληλεπιδράσεων και ανά χρονικό διάστημα.
Οι εξερχόμενες πωλήσεις αποτελούν μέρος του κύκλου πωλήσεων και μπορούν να γίνουν με email και κλήσεις. Πρέπει να εστιάζετε στον δυνητικό πελάτη και να εντοπίζετε τις προτιμήσεις του. Σε περίπτωση δυσαρεστημένου πελάτη, προτείνεται η ζήτηση συγγνώμης και η λύση του προβλήματός του. Ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας μπορούν να βελτιώσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.