Τι είναι τα αναλυτικά στοιχεία του κέντρου εξυπηρέτησης;
Δείτε στατιστικά στοιχεία σχετικά με το Κέντρο Εξυπηρέτησης. Μπορείτε να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα σε μια γνωσιακή βάση, κοινότητα και να ελέγχετε τους όρους αναζήτησης τις τελευταίες 30 ημέρες. Επίσης, σας παρέχεται ο αριθμός των νέων άρθρων και ερωτήσεων, προβολών, ψήφων, συνδρομών και σχολίων.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα αναλυτικά στοιχεία του κέντρου εξυπηρέτησης;
Τα αναλυτικά στοιχεία του κέντρου εξυπηρέτησης είναι χρήσιμα δεδομένα για ανάλυση και αναφορές σχετικά με τη λειτουργία του κέντρου εξυπηρέτησης. Σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα των πελατών και των αντιπροσώπων. Χάρη σε αυτά, μπορείτε να είστε ενημερωμένοι για το τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας σας.
Πώς λειτουργούν τα αναλυτικά στοιχεία κέντρου εξυπηρέτησης;
Συλλέγει λεπτομερή δεδομένα για το έργο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών. Μπορείτε να μάθετε πόσο αποτελεσματικοί είναι οι αντιπρόσωποι, πόσα αιτήματα χειρίζονται σε μία ώρα ή μια μέρα. Μπορείτε επίσης να συγκρίνετε τα τρέχοντα δεδομένα με τα ιστορικά δεδομένα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στο να εκτιμήσετε εάν η εξυπηρέτηση λειτουργεί καλά, καλύτερα ή ίσως για κάποιο λόγο χειρότερα. Σας επιτρέπει επίσης να δημιουργείτε αναφορές που συνοψίζουν μια δεδομένη περίοδο δραστηριοτήτων της ομάδας.
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά στοιχεία κέντρου εξυπηρέτησης στο LiveAgent;
Το LiveAgent παρέχει αναλυτικά στοιχεία κέντρου εξυπηρέτησης. Χάρη σε αυτά, μπορείτε να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα στη γνωσιακή βάση, να αναλύετε κοινότητες, να βλέπετε όρους αναζήτησης τις τελευταίες 30 ημέρες. Επιπλέον, έχετε πρόσβαση στον αριθμό των νέων άρθρων, ερωτήσεων, ψήφων, συνδρομών και σχολίων.
Expert’s note
Με αναλυτικά στοιχεία κέντρου εξυπηρέτησης μπορείτε να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα των πελατών και να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση σας.
Εξυπηρέτηση Πελατών στα Αγγλικά: Ηρεμώντας τους Απογοητευμένους Πελάτες
Learn how to provide excellent customer service in English, including emotional communication and problem-solving, to calm disappointed customers. Create a positive relationship and ensure customer satisfaction by using the right words and showing empathy and cooperation. Visit the website for more information and videos on customer service.
Δωρεάν Λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου
Εάν θέλετε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες σας, η χρήση ενός δωρεάν λογισμικού εικονικού τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε.
Προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης
Παρουσίαση προϊόντων, υποστηρικτής επωνυμίας, λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων και εξυπηρέτηση πελατών. Ελέγξτε τα πρότυπα μας για άριστα αποτελέσματα.