Απάντηση

Τι είναι η απάντηση;

Η απόκριση στα email είναι ένα σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μίας επιχείρησης. Οι απαντήσεις χρησιμοποιούνται για να αποκριθείτε σε ανθρώπους που επικοινώνησαν μαζί σας. Μείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας και προσπαθήστε να διατηρήσετε τον χρόνο απάντησης όσο το δυνατό μικρότερο.

Frequently asked questions

Τι κάνει μία απάντηση;

Η απάντηση είναι ένα μήνυμα που αποστέλλεται σε ανθρώπους που επικοινώνησαν με την εταιρεία σας. Είναι σημαντικό οι απαντήσεις να είναι χρήσιμες για τους παραλήπτες και ο χρόνος απάντησης να είναι όσο το δυνατό μικρότερος.

 

Ποιος είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος απαντήσεων;

Οι πιο συνηθισμένοι τύποι απαντήσεων είναι: επίλυση ενός προβλήματος, ερώτηση για επιπλέον πληροφορίες, απάντηση σε κάποιον πελάτη που δεν είναι ευχαριστημένος με κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, ενημερωτικό μήνυμα ότι απαιτείται περισσότερος χρόνος για την επίλυση ενός προβλήματος, και απάντηση σε πελάτη που δεν είναι ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση. Οι απαντήσεις μπορεί να είναι διαχειριστικές ή ενημερωτικές.

 

Μέσω ποιων καναλιών μπορείτε να στέλνετε απαντήσεις στο LiveAgent?

Στο LiveAgent, μπορείτε να απαντήσετε μέσω καναλιών όπως email, live chat, ή κοινωνικά δίκτυα. Εξαρτάται από τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία σας

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo