Τι είναι ένα αρχείο καταγραφής ελέγχου;
Παρακολουθήστε τον λογαριασμό και τις αλλαγές που έγιναν από τους χρήστες και το προσωπικό των εκπροσώπων πελατών σας. Ένα αρχείο καταγραφής ελέγχου είναι ένα χρονολογικό σύνολο εγγραφών. Αυτή η τεκμηριωμένη απόδειξη δραστηριοτήτων παρακολουθεί αυτόματα ενέργειες όπως η σύνδεση του χρήστη, ο χρήστης που βλέπει μια καρτέλα, ετικέτες που άλλαξαν, ο χρήστης που έφυγε από μια καρτέλα, κατάταξη καρτέλας, φωνητικά μηνύματα καρτέλας, μεταφορά καρτέλας και πολλά άλλα.
Μαζί με τα αρχεία καταγραφής δραστηριοτήτων παρέχει μια πιο ολιστική εικόνα των καθημερινών δραστηριοτήτων των αντιπροσώπων σας.
Στο LiveAgent σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα προσαρμοσμένο φίλτρο αρχείου καταγραφής ελέγχου, το οποίο εμφανίζει μόνο ορισμένες δραστηριότητες ή επιλεγμένους εκπροσώπους πελατών.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το αρχείο καταγραφής ελέγχου στο LiveAgent.
![αρχείο-καταγραφής-ελέγχου Αρχείο καταγραφής ελέγχου του LiveAgent](https://www.liveagent.gr/wp/urlslab-download/925ccee3332fb9fe83e52aa93dfec412/Mockup-Audit-log.png)
Frequently Asked Questions
What is an audit log?
Audit log, also known as the audit trail, is a record of events and changes. Usually these are events related to a sequence of actions or a specific activity. This allows you to track the changes that have been made by agents to a specific ticket.
Who can issue audit logs?
Audit logs can be issued by any agent that serves clients. This allows you to track specific actions or actions taken in relation to a customer.
How to check audit logs in LiveAgent dashboard?
To check the audit logs in the LiveAgent panel, click 'Configurations', then go to the 'Tools' tab and select 'Audit log'.
Κακή εξυπηρέτηση πελατών και πώς να την αποφύγετε
Customers today demand immediate and effective customer service across all channels. Failure to meet these expectations can lead to negative experiences and unhappy customers, which can spread quickly through word-of-mouth or online reviews. These 5 quotes highlight the impact of poor customer service on businesses and the importance of prioritizing customer needs. Ignoring customer needs and providing bad experiences can lead to lost revenue and decreased profits. In fact, Serial Switchers estimates that poor customer service costs businesses over $75 billion. Try out LiveAgent to handle all your customer inquiries from one interface and improve your customer service today.