Τι είναι η αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη;
Από επιχειρηματική άποψη, η αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη ή (LTV) είναι η χρηματική αξία ή αξία που μπορείτε να κερδίσετε από έναν πελάτη σε σχέση με τη σχέση του με την εταιρεία σας.
Η αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη είναι ένας πολύ ισχυρός δείκτης ανθρώπινου δυναμικού και χρηματοδότησης. Αν και, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην εκτίμηση, παρέχει μια σαφή εικόνα του αριθμού των πελατών που μπορείτε να επιτύχετε τα επόμενα χρόνια και πόσο ευεργετικό είναι για σας να αποκτήσετε νέα πελατεία. Επιπλέον, παρέχει ανάλυση κόστους – οφέλους (CBA) για το αν πρέπει να κερδίσετε πελάτες και το κόστος απόκτησης πελάτη.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη;
Η αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη, δηλαδή το CLV ή το LTV, είναι ένα από τα βασικά στατιστικά στοιχεία που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε έναν πελάτη ως μέρος της εξυπηρέτησης πελατών. Σας επιτρέπει να προσδιορίσετε πόσο πολύτιμος είναι ένας πελάτης για την εταιρεία σας με βάση ολόκληρη τη σχέση πελάτη-εταιρείας. Αυτός ο δείκτης βοηθά τις εταιρείες να αναπτύξουν στρατηγικές για την απόκτηση νέων πελατών και τη διατήρηση αυτών που έχουν ήδη αγοράσει κάτι.
Πώς να υπολογίσετε την αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη;
Για να υπολογίσετε τη μακροπρόθεσμη αξία ενός πελάτη, πρέπει πρώτα να υπολογίσετε τη μέση αξία των αγορών που έχουν πραγματοποιήσει και στη συνέχεια να πολλαπλασιάσετε αυτόν τον αριθμό με τη μέση συχνότητα αγορών. Έτσι καθορίζετε την αξία του πελάτη. Στο επόμενο βήμα, πρέπει να το πολλαπλασιάσετε με το προσδόκιμο διάρκειας ζωής του πελάτη.
Πώς να βελτιώσετε την αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη;
Υπάρχουν αρκετές σκέψεις για την αύξηση της αξίας της διάρκειας ζωής του πελάτη. Αρχικά, μπορείτε να παραδώσετε πολύτιμο περιεχόμενο που προσελκύει τους πελάτες σας. Δεύτερον, η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών θα είναι ένα βασικό ζήτημα εδώ. Είναι επίσης κρίσιμο να ακούτε τους πελάτες σας καθώς και να τους προσφέρετε μια εξατομικευμένη εμπειρία.
Βάλτε τους πελάτες σας στο επίκεντρο σε ΟΤΙ Κάνετε
Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αφοσίωσή τους. Η φαντασία και η ενσυναίσθηση μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση των πελατών και στη δημιουργία καινοτόμων λύσεων για μεγαλύτερη ικανοποίηση.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών
Η ανθρώπινη σύνδεση και εξυπηρέτηση πελατών είναι κρίσιμης σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Ο πελατοκεντρικός προσανατολισμός και η καινοτομία μπορούν να δημιουργήσουν ικανοποίηση.