Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διαχειριστής λογαριασμού

Ποιος είναι ένας διαχειριστής λογαριασμού;

Ένας διαχειριστής λογαριασμού είναι το άτομο που διαχειρίζεται τον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Είναι ένα άτομο κλειδί που υποστηρίζει τη ροή εργασίας της ομάδας, επομένως είναι απαραίτητη η επιλογή του σωστού διαχειριστή.

Ακολουθούν ορισμένες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο διαχειριστής σας:

  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Δεξιότητες άριστου χειρισμού λογισμικού
  • Δεξιότητες διαχείρισης έργου
  • Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων (Ανάλυση, Έρευνα, Λήψη αποφάσεων)
  • Στρατηγικές δεξιότητες
  • Δεξιότητες οργάνωσης
  • Διαπροσωπικές δεξιότητες (Ευθύνη, Ευελιξία, Αξιοπιστία)

Πώς να εγκαταστήσετε έναν διαχειριστή στο LiveAgent;

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
  2. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις
  3. Κάντε κλικ στο Αντιπρόσωποι
  4. Δημιουργήστε το ρόλο διαχειριστή κάνοντας κλικ στο πορτοκαλί κουμπί συν Ή
  5. Επεξεργαστείτε έναν ήδη υπάρχοντα ρόλο αντιπροσώπου κάνοντας κλικ στο μολύβι στη δεξιά πλευρά
  6. Προχωρήστε στους Ρόλους και επιλέξτε το ρόλο διαχειριστή
Παράδειγμα δημιουργίας διαχειριστή λογαριασμού στο LiveAgent.

Πώς μπορώ να καταργήσω τον διαχειριστή του λογαριασμού από το LiveAgent;

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
  2. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις
  3. Κάντε κλικ στο Αντιπρόσωποι
  4. Απλώς αφαιρέστε τον διαχειριστή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του κάδου απορριμμάτων

Πώς να αλλάξετε το ρόλο του διαχειριστή λογαριασμού στο LiveAgent;

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
  2. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις
  3. Κάντε κλικ στο Αντιπρόσωποι
  4. Επεξεργαστείτε έναν ήδη υπάρχοντα ρόλο αντιπροσώπου κάνοντας κλικ στο μολύβι στη δεξιά πλευρά
  5. Τέλος, αλλάξτε τον Ρόλο σε Αντιπρόσωπο

Τι πρέπει να κάνετε ως διαχειριστής;

Οι διαχειριστές έχουν περισσότερα προνόμια από τους αντιπροσώπους. Μπορούν να διαμορφώνουν το σύστημα, να προβάλλουν αναφορές και να διαχειρίζονται άλλους χρήστες. Ακολουθούν ορισμένες από τις δυνατότητες στις οποίες έχουν πρόσβαση:

  • Πρόσβαση σε όλα τα εισιτήρια
  • Προσθήκη και διαχείριση άλλων αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών
  • Πρόσβαση για αλλαγή ρόλων των αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών
  • Ανάθεση τμημάτων
  • Επαναφορά κωδικών πρόσβασης
  • Προβολή αναλυτικών αναφορών
  • Εγκατάσταση γλωσσών συστήματος
  • Καθορισμός φίλτρων εισιτηρίων και πεδίων
  • Εγκατάσταση plugin
  • Δημιουργία προστασίας μέσω Απαγορευμένων IP και ιστορικού BAN
  • Δημιουργία αυτοματοποίησης μέσω Ετικετών
  • Δημιουργήστε κανόνες (SLA, Κανόνες Χρόνου, Κανόνες)
  • Ενεργοποίηση Έτοιμων μηνυμάτων και Προκαθορισμένων απαντήσεων για συγκεκριμένα τμήματα

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός διαχειριστή και ενός αντιπροσώπου;

Η διαφορά έγκειται στην πρόσβαση σε ρυθμίσεις, αναφορές και διαχείριση χρηστών. Ο διαχειριστής λογαριασμού είναι αυτός που ορίζει τις ρυθμίσεις με βάση τις ανάγκες της εταιρείας. Ο αντιπρόσωπος  έχει πρόσβαση σε ερωτήματα πελατών από Τηλεφωνικές κλήσεις, Συνομιλίες, και άλλα κανάλια.

Μια άλλη διαφορά είναι ότι ο διαχειριστής λογαριασμού μπορεί να έχει πρόσβαση και να ελέγχει τις αναφορές αντιπροσώπων. Αυτό του επιτρέπει να εντοπίζει τομείς βελτίωσης για κάθε αντιπρόσωπο και για την εταιρεία στο σύνολό της.

Γιατί είναι σημαντική η προσαρμογή των ρυθμίσεών σας στο LiveAgent;

Η ρύθμιση του συστήματος λογισμικού πελάτη είναι σημαντική. Μακροπρόθεσμα, καθιστά την εργασία των αντιπροσώπων πιο αποτελεσματική, έγκαιρη και εξατομικευμένη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.

Επιπλέον, η σαφής ιεραρχία μεταξύ των αντιπροσώπων και των διαχειριστών σας θα αποτρέψει ανεπιθύμητες αλλαγές στον πίνακα ελέγχου σας. Οι διαχειριστές λογαριασμού είναι συνήθως υπεύθυνοι για τη ρύθμιση των ροών εργασίας εξυπηρέτησης πελατών, Κανόνων, SLA και άλλων βασικών ρυθμίσεων. Διαχειρίζονται άμεσα αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών και παρακολουθούν την απόδοσή τους σε αναλυτικούς πίνακες ελέγχου.

Η ύπαρξη πολλών διαχειριστών θα είναι επωφελής για τη συνολική ικανοποίηση των πελατών σας.

Πλεονεκτήματα από την καλή εμπειρία υποστήριξης πελατών:

  • μειωμένο κόστος υπηρεσίας και μάρκετινγκ
  • διατήρηση πελατών (αφοσίωση)
  • περισσότερες αγορές πελατών

FAQ

Ποιος είναι ένας διαχειριστής λογαριασμού help desk;

Ο Διαχειριστής Λογαριασμού Help Desk είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία των δικτύων υπολογιστών. Εγκαθιστά και λειτουργεί τα συστήματα υπολογιστών του οργανισμού. Αυτά μπορεί να είναι τοπικά δίκτυα (LAN), τμήματα δικτύου, ενδοδίκτυα, δίκτυα ευρείας περιοχής (WAN) και άλλα συστήματα που χρησιμοποιούνται για τη μετάδοση δεδομένων.

Ποιες είναι οι αρμοδιότητες του διαχειριστή λογαριασμού στο LiveAgent;

Ο διαχειριστής λογαριασμού στο LiveAgent μπορεί να διαμορφώνει το σύστημα, να διαχειρίζεται άλλους χρήστες και να προβάλλει αναφορές. Έχει επίσης πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες στο LiveAgent (διαμορφώσιμη ασφάλεια, δημιουργία αυτοματισμού χρησιμοποιώντας ετικέτες, ρύθμιση φίλτρων ή εγκατάσταση plugin).

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός διαχειριστή και ενός χρήστη λογαριασμού;

Στο LiveAgent, οι χρήστες μπορούν να παίξουν περισσότερους διαφορετικούς ρόλους. Για παράδειγμα, ένας χρήστης θα μπορούσε να είναι “Χρήστης” ή “διαχειριστής”. Αυτοί οι δύο ρόλοι διαφέρουν κυρίως όσον αφορά την πρόσβαση σε μεμονωμένα στοιχεία του λογαριασμού, καθώς και σε δικαιώματα ανάληψης ενεργειών στον λογαριασμό. Ο «Χρήστης» μπορεί να δει τον λογαριασμό, δεν έχει δικαιώματα διαχείρισης και πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες. Ο «Διαχειριστής» έχει πλήρη δικαιώματα και πρόσβαση για τη διαχείριση του λογαριασμού, των πληροφοριών και των χρηστών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo