Τι είναι μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου;
Customer service application brings every form of communication, such as emails and chat messages into the command center. This application helps the customer support team to stay organized and managed. It enables users to sort tickets or to assign ticket to a certain agent. There are various features that customer service applications offer – forum, knowledge base, live chat, or mobile support. You can place a help button into your mobile app and customers can also receive a resolution through mobile support.
Η εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας τύπος εφαρμογής εξυπηρέτησης πελατών και παρέχει στους πελάτες πρόσβαση για να λάβουν υποστήριξη μέσω τηλεφώνου από το τηλεφωνικό κέντρο. Αυξάνει την αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και την ικανοποίηση των πελατών.
Διαχείριση γνώσης της τεχνητής νοημοσύνης
Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στην επίλυση προβλημάτων πελατών, προσφέροντας εξατομικευμένη γνώση και προβλέποντας μελλοντικά αποτελέσματα. Προκλήσεις περιλαμβάνουν την τεχνική πολυπλοκότητα και την ανησυχία για την ιδιωτικότητα.
Πώς να Συνομιλήσετε εν κινήσει με την εφαρμογή LiveAgent Android
Η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent για Android βελτιώνει την υποστήριξη πελατών, προσφέροντας ευελιξία και ευκολία στους αντιπροσώπους. Επιτρέπει πολλαπλές εργασίες και ταχύτερη επίλυση προβλημάτων.
Λίστα ελέγχου γνωρίστε τον πελάτη σας
Εδώ θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να συγκεντρώσετε από τους πελάτες σας. Ελέγξτε τι πρέπει να περιλαμβάνει κάθε λίστα ελέγχου πελατών σας.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;
The text describes the multiple communication channels available in one place through a customizable knowledge base portal. The portal's functions include creating a brand-appropriate name and providing informative articles and instructions. Forum features allow customers to provide answers to others and provide feedback to improve the business.