Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου

Τι είναι μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου;

Η εφαρμογή εξυπηρέτησης πελατών φέρνει κάθε μορφή επικοινωνίας, όπως email, μηνύματα συνομιλίας στο κέντρο ελέγχου. Αυτή η εφαρμογή βοηθά την ομάδα υποστήριξης πελατών να παραμείνει οργανωμένη και διαχειρίσιμη. Επιτρέπει στους χρήστες να ταξινομούν αιτήματα ή να εκχωρούν αιτήματα σε έναν συγκεκριμένο εκπρόσωπο. Υπάρχουν διάφορες δυνατότητες που προσφέρουν οι εφαρμογές εξυπηρέτησης πελατών – φόρουμ, βάση γνώσεων, ζωντανή συνομιλία ή υποστήριξη για κινητά. Μπορείτε να τοποθετήσετε ένα κουμπί βοήθειας στην εφαρμογή σας για κινητά και οι πελάτες μπορούν επίσης να λάβουν μια ανάλυση μέσω της υποστήριξης για κινητά.

Η εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας τύπος εφαρμογής εξυπηρέτησης πελατών και παρέχει στους πελάτες πρόσβαση για να λάβουν υποστήριξη μέσω τηλεφώνου από το τηλεφωνικό κέντρο. Αυξάνει την αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και την ικανοποίηση των πελατών.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας από τους τύπους εφαρμογών που υποστηρίζουν την εξυπηρέτηση πελατών. Χάρη σε αυτήν, η αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών αυξάνεται, και συνεπώς και η ικανοποίησή της. Όλες οι διαδικασίες σύνδεσης είναι αυτοματοποιημένες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες μιας εφαρμογής τηλεφωνικού κέντρου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν πολλές απαραίτητες λειτουργίες μιας εφαρμογής τηλεφωνικού κέντρου. Αυτές περιλαμβάνουν καταγραφή κλήσεων – χάρη σε μια τέτοια δυνατότητα, σας δίνεται η δυνατότητα αρχειοθέτησης αιτημάτων και επιστροφής σε αυτά όταν είναι απαραίτητο. Έχετε επίσης στη διάθεσή σας διαδραστικές δυνατότητες φωνητικής απόκρισης, όπου μπορείτε να ρυθμίσετε ορισμένα δέντρα IVR και μενού για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου. Η προώθηση κλήσεων (routing) είναι επίσης χρήσιμη, ειδικά εάν πρέπει να χειριστείτε ένα σταθερό όγκο κλήσεων, καθώς οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν με τον σωστό τρόπο με τους εκπροσώπους. Τι χρειάζεται λοιπόν; Αυτόματη διανομή κλήσεων που μειώνει τον χρόνο αναμονής του πελάτη και ανακατευθύνει τις κλήσεις στον σωστό εκπρόσωπο, παρακολούθηση κλήσεων 24/7 και προώθηση κλήσεων, εξωτερικές ενσωματώσεις (π.χ. με CRM για ενίσχυση των πωλήσεων και διατήρηση τους σε καλό δρόμο) και λεπτομερή ανάλυση με τη μορφή αναφορών που είναι επίσης περιζήτητα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να συνδέσετε μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου σε ένα γραφείο υποστήριξης στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το LiveAgent διαθέτει ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο. Χάρη σε αυτόν τον συνδυασμό, είναι εύκολη τόσο η διαμόρφωση όσο και η χρήση. Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει έναν λογαριασμό, θα βρείτε μια επιλογή εγκατάστασης στον πίνακα ελέγχου. Συνδέστε τις συσκευές σας, προσθέστε αριθμούς τηλεφώνου και προσθέστε επίσης ένα κουμπί τηλεφωνικού κέντρου στον ιστότοπό σας. Θα σας πάρει λίγα λεπτά.” } }] }

FAQ

Τι είναι μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου;

Η εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας από τους τύπους εφαρμογών που υποστηρίζουν την εξυπηρέτηση πελατών. Χάρη σε αυτήν, η αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών αυξάνεται, και συνεπώς και η ικανοποίησή της. Όλες οι διαδικασίες σύνδεσης είναι αυτοματοποιημένες.

Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες μιας εφαρμογής τηλεφωνικού κέντρου;

Υπάρχουν πολλές απαραίτητες λειτουργίες μιας εφαρμογής τηλεφωνικού κέντρου. Αυτές περιλαμβάνουν καταγραφή κλήσεων – χάρη σε μια τέτοια δυνατότητα, σας δίνεται η δυνατότητα αρχειοθέτησης αιτημάτων και επιστροφής σε αυτά όταν είναι απαραίτητο. Έχετε επίσης στη διάθεσή σας διαδραστικές δυνατότητες φωνητικής απόκρισης, όπου μπορείτε να ρυθμίσετε ορισμένα δέντρα IVR και μενού για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου. Η προώθηση κλήσεων (routing) είναι επίσης χρήσιμη, ειδικά εάν πρέπει να χειριστείτε ένα σταθερό όγκο κλήσεων, καθώς οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν με τον σωστό τρόπο με τους εκπροσώπους. Τι χρειάζεται λοιπόν; Αυτόματη διανομή κλήσεων που μειώνει τον χρόνο αναμονής του πελάτη και ανακατευθύνει τις κλήσεις στον σωστό εκπρόσωπο, παρακολούθηση κλήσεων 24/7 και προώθηση κλήσεων, εξωτερικές ενσωματώσεις (π.χ. με CRM για ενίσχυση των πωλήσεων και διατήρηση τους σε καλό δρόμο) και λεπτομερή ανάλυση με τη μορφή αναφορών που είναι επίσης περιζήτητα.

Πώς να συνδέσετε μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου σε ένα γραφείο υποστήριξης στο LiveAgent;

Το LiveAgent διαθέτει ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο. Χάρη σε αυτόν τον συνδυασμό, είναι εύκολη τόσο η διαμόρφωση όσο και η χρήση. Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει έναν λογαριασμό, θα βρείτε μια επιλογή εγκατάστασης στον πίνακα ελέγχου. Συνδέστε τις συσκευές σας, προσθέστε αριθμούς τηλεφώνου και προσθέστε επίσης ένα κουμπί τηλεφωνικού κέντρου στον ιστότοπό σας. Θα σας πάρει λίγα λεπτά.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo