Εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου

Τι είναι μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου;

Η εφαρμογή εξυπηρέτησης πελατών φέρνει κάθε μορφή επικοινωνίας, όπως email, μηνύματα συνομιλίας στο κέντρο ελέγχου. Αυτή η εφαρμογή βοηθά την ομάδα υποστήριξης πελατών να παραμείνει οργανωμένη και διαχειρίσιμη. Επιτρέπει στους χρήστες να ταξινομούν αιτήματα ή να εκχωρούν αιτήματα σε έναν συγκεκριμένο εκπρόσωπο. Υπάρχουν διάφορες δυνατότητες που προσφέρουν οι εφαρμογές εξυπηρέτησης πελατών – φόρουμ, βάση γνώσεων, ζωντανή συνομιλία ή υποστήριξη για κινητά. Μπορείτε να τοποθετήσετε ένα κουμπί βοήθειας στην εφαρμογή σας για κινητά και οι πελάτες μπορούν επίσης να λάβουν μια ανάλυση μέσω της υποστήριξης για κινητά.

Η εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας τύπος εφαρμογής εξυπηρέτησης πελατών και παρέχει στους πελάτες πρόσβαση για να λάβουν υποστήριξη μέσω τηλεφώνου από το τηλεφωνικό κέντρο. Αυξάνει την αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και την ικανοποίηση των πελατών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo