Τι είναι μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου;
Η εφαρμογή εξυπηρέτησης πελατών φέρνει κάθε μορφή επικοινωνίας, όπως email, μηνύματα συνομιλίας στο κέντρο ελέγχου. Αυτή η εφαρμογή βοηθά την ομάδα υποστήριξης πελατών να παραμείνει οργανωμένη και διαχειρίσιμη. Επιτρέπει στους χρήστες να ταξινομούν αιτήματα ή να εκχωρούν αιτήματα σε έναν συγκεκριμένο εκπρόσωπο. Υπάρχουν διάφορες δυνατότητες που προσφέρουν οι εφαρμογές εξυπηρέτησης πελατών – φόρουμ, βάση γνώσεων, ζωντανή συνομιλία ή υποστήριξη για κινητά. Μπορείτε να τοποθετήσετε ένα κουμπί βοήθειας στην εφαρμογή σας για κινητά και οι πελάτες μπορούν επίσης να λάβουν μια ανάλυση μέσω της υποστήριξης για κινητά.
Η εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας τύπος εφαρμογής εξυπηρέτησης πελατών και παρέχει στους πελάτες πρόσβαση για να λάβουν υποστήριξη μέσω τηλεφώνου από το τηλεφωνικό κέντρο. Αυξάνει την αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και την ικανοποίηση των πελατών.