Τι είναι μια επωνυμία ;
Υπάρχουν πολλοί ορισμοί για τη λέξη επωνυμία. Θα μπορούσε να είναι ένα σχέδιο, ένα σύμβολο ή πολλά άλλα. Θα μπορούσε να είναι κάτι σαν υπόσχεση στους πελάτες. Οι επωνυμίες πρέπει να είναι ορατές, ιδιαίτερες, πιασάρικες και πολλά άλλα. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν ένα εμπορικό σήμα μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύων, μέσα από διαδικτυακές κριτικές, αλλά και φυσικά μέσω μιας τέλειας εξυπηρέτησης πελατών. Μια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων και αυτοματοποιημένου σεναρίου βοηθά στη διαχείριση και αντιμετώπιση των πελατών στο LiveAgent. Επιπλέον, η εξατομίκευση των μηνυμάτων και κανόνων συνεχίζει να παίζει σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών. Η χρήση εικονικών αντιπροσώπων βελτιώνει επίσης την εξυπηρέτηση πελατών και η έγκαιρη επίλυση προβλημάτων είναι σημαντική. Η βαθμολογία πρόβλεψης ικανοποίησης αξιολογεί την ικανοποίηση των πελατών, ενώ οι προϊστάμενοι χρειάζονται τεχνικές δεξιότητες και γνώση των προϊόντων και υπηρεσιών του οργανισμού. Τέλος, η Κλήση αναμονής είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στην τηλεπικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση πελατών μέσω κουμπιού συνομιλίας, email, κοινωνικών δικτύων και γνωσιακής βάσης. Με πολλαπλά κανάλια υποστήριξης και εργαλεία διαχείρισης προσφορών, προσφέρει υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας και διατήρηση πελατών. Η δωρεάν online συνομιλία είναι αποτελεσματική για την ικανοποίηση των πελατών και η εξατομίκευση των μηνυμάτων και κανόνων επιτρέπει στους εκπροσώπους να προσαρμόζονται στις ανάγκες τους. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης παρέχει δωρεάν δοκιμές και υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας και διατήρησης πελατών.