Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Επωνυμία

Τι είναι μια επωνυμία ;

Υπάρχουν πολλοί ορισμοί για τη λέξη επωνυμία. Θα μπορούσε να είναι ένα σχέδιο, ένα σύμβολο ή πολλά άλλα. Θα μπορούσε να είναι κάτι σαν υπόσχεση στους πελάτες. Οι επωνυμίες πρέπει να είναι ορατές, ιδιαίτερες, πιασάρικες και πολλά άλλα. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν ένα εμπορικό σήμα μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύων, μέσα από διαδικτυακές κριτικές, αλλά και φυσικά μέσω μιας τέλειας εξυπηρέτησης πελατών. Μια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μια επωνυμία ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια επωνυμία είναι πώς ένας οργανισμός, μια εταιρεία ή ένα άτομο γίνεται αντιληπτό από το περιβάλλον και από εκείνους που έχουν εμπειρία με αυτό. Μια επωνυμία είναι κάτι περισσότερο από ένα όνομα, αλλά είναι επίσης τα συναισθήματα που μια συγκεκριμένη εταιρεία ή άτομο προκαλεί στους παραλήπτες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να φτιάξετε μια επωνυμία;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η οικοδόμηση μιας επωνυμίας πρέπει να είναι προσεκτική και να εστιάζεται σε συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ληφθούν. Εάν γνωρίζετε ήδη τι θα κάνει ακριβώς η εταιρεία σας, απαντήστε στο ερώτημα ποια είναι η ομάδα-στόχος σας και ερευνήστε την προσεκτικά. Αυτό το βήμα θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το όνομα της εταιρείας, το σύνθημα, το σχεδιασμό λογότυπου και ολόκληρη την οπτική ταυτότητα. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να προσδιορίσετε τον σκοπό και την προσωπικότητα της επωνυμίας σας. Μια διεξοδική ανάλυση ανταγωνισμού μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντική μια ισχυρή επωνυμία;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Πρώτα απ ‘όλα, η ύπαρξη μιας ισχυρής επωνυμίας αυξάνει την αναγνώριση των πελατών. Εάν οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες σας γνωρίζουν την επωνυμία, ενδέχεται να την επιλέξουν πιο πρόθυμα. Στη συνέχεια, η ισχυρή επωνυμία σας μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά. Εάν οι υπηρεσίες σας αναγνωρίζονται ευρέως, οι πωλήσεις σας ενδέχεται μόνο να αυξηθούν. Οι ισχυρές επωνυμίες τείνουν να μοιράζονται αξίες με τους πελάτες και δημιουργούν μια ισχυρή ομάδα που ακολουθεί, με αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιστής κοινότητας γύρω από την επωνυμία. Η καλύτερη αξιοπιστία αυξάνει την προθυμία των πελατών να αγοράσουν και να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία και η ίδια η επωνυμία διευκολύνει την εισαγωγή νέων προϊόντων, υπηρεσιών και ενημερώσεων.” } }] }

FAQ

Τι είναι μια επωνυμία ;

Μια επωνυμία είναι πώς ένας οργανισμός, μια εταιρεία ή ένα άτομο γίνεται αντιληπτό από το περιβάλλον και από εκείνους που έχουν εμπειρία με αυτό. Μια επωνυμία είναι κάτι περισσότερο από ένα όνομα, αλλά είναι επίσης τα συναισθήματα που μια συγκεκριμένη εταιρεία ή άτομο προκαλεί στους παραλήπτες.

Πώς να φτιάξετε μια επωνυμία;

Η οικοδόμηση μιας επωνυμίας πρέπει να είναι προσεκτική και να εστιάζεται σε συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ληφθούν. Εάν γνωρίζετε ήδη τι θα κάνει ακριβώς η εταιρεία σας, απαντήστε στο ερώτημα ποια είναι η ομάδα-στόχος σας και ερευνήστε την προσεκτικά. Αυτό το βήμα θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το όνομα της εταιρείας, το σύνθημα, το σχεδιασμό λογότυπου και ολόκληρη την οπτική ταυτότητα. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να προσδιορίσετε τον σκοπό και την προσωπικότητα της επωνυμίας σας. Μια διεξοδική ανάλυση ανταγωνισμού μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη.

Γιατί είναι σημαντική μια ισχυρή επωνυμία;

Πρώτα απ ‘όλα, η ύπαρξη μιας ισχυρής επωνυμίας αυξάνει την αναγνώριση των πελατών. Εάν οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες σας γνωρίζουν την επωνυμία, ενδέχεται να την επιλέξουν πιο πρόθυμα. Στη συνέχεια, η ισχυρή επωνυμία σας μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά. Εάν οι υπηρεσίες σας αναγνωρίζονται ευρέως, οι πωλήσεις σας ενδέχεται μόνο να αυξηθούν. Οι ισχυρές επωνυμίες τείνουν να μοιράζονται αξίες με τους πελάτες και δημιουργούν μια ισχυρή ομάδα που ακολουθεί, με αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιστής κοινότητας γύρω από την επωνυμία. Η καλύτερη αξιοπιστία αυξάνει την προθυμία των πελατών να αγοράσουν και να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία και η ίδια η επωνυμία διευκολύνει την εισαγωγή νέων προϊόντων, υπηρεσιών και ενημερώσεων.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo