Τι είναι η φόρμα Πελάτη;
Η εξαιρετική υποστήριξη πελατών αυξάνει την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Για να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη, είναι απαραίτητο να έχετε περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες. Ένας τρόπος για να τις αποκτήσετε είναι μέσω φόρμας πελάτη. Θα γνωρίζετε πόσες φορές ο πελάτης έχει επικοινωνήσει με την εταιρεία στο παρελθόν, τις προτιμήσεις του και πολλά άλλα.
Αυτές οι φόρμες πελατών μπορούν επίσης να συμπληρωθούν από αντιπροσώπους μετά από επικοινωνία με τους πελάτες. Στη συνέχεια, οι αντιπρόσωποι έχουν περισσότερες πληροφορίες και μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες γρηγορότερα και καλύτερα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η φόρμα πελάτη;
Η φόρμα πελάτη είναι μία από τις φόρμες που σας δίνει την ευκαιρία να λάβετε περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες σας. Τόσο ο πελάτης όσο και ο αντιπρόσωπος μπορούν να τις συμπληρώσουν αφού επικοινωνήσουν με τον πελάτη. Χάρη στις πληροφορίες που συλλέγονται με αυτόν τον τρόπο, οι αντιπρόσωποι έχουν μια ευρύτερη εικόνα για τον πελάτη.
Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση στη φόρμα πελατών στο LiveAgent;
Οι φόρμες πελατών του LiveAgent είναι διαθέσιμες στον πίνακα των αντιπροσώπων. Και είναι διαθέσιμες σε αντιπροσώπους με όλους τους διαθέσιμους ρόλους. Χάρη σε αυτό, ο αντιπρόσωπος μπορεί εύκολα να λάβει πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη του οποίου την υπόθεση διαχειρίζεται.
Πώς να επεξεργαστείτε τη φόρμα πελάτη στο LiveAgent;
Για να μεταβείτε στις φόρμες πελατών στο LiveAgent, μεταβείτε στην ενότητα "Διαμόρφωση". Εκεί θα βρείτε έναν σύνδεσμο προς τη φόρμα πελάτη και μπορείτε να επεξεργαστείτε τη φόρμα του και να την προσαρμόσετε ανάλογα με τις ανάγκες.
Expert’s note
Η φόρμα πελάτη είναι απαραίτητο εργαλείο για συλλογή πληροφοριών και παροχή καλύτερης υποστήριξης. Προσαρμόστε την εύκολα στις ανάγκες σας.
Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στο κατάστημα Shopify
Η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας στο κατάστημα Shopify μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη πελατών, μειώνοντας τους χρόνους επίλυσης και αυξάνοντας την παραγωγικότητα.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gorgias;
Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Λογισμικό μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το LiveAgent προτείνει να κατηγοριοποιήσετε τις ερωτήσεις των πελατών και να οργανώσετε την επικοινωνία σας με τις λειτουργίες Τμήματα και Ετικέτες. Χωρίστε τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών ανά τεχνογνωσία και παρέχετε σωστές και έγκαιρες λύσεις.