Τι είναι η φόρμα Πελάτη;
Η εξαιρετική υποστήριξη πελατών αυξάνει την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Για να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη, είναι απαραίτητο να έχετε περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες. Ένας τρόπος για να τις αποκτήσετε είναι μέσω φόρμας πελάτη. Θα γνωρίζετε πόσες φορές ο πελάτης έχει επικοινωνήσει με την εταιρεία στο παρελθόν, τις προτιμήσεις του και πολλά άλλα.
Αυτές οι φόρμες πελατών μπορούν επίσης να συμπληρωθούν από αντιπροσώπους μετά από επικοινωνία με τους πελάτες. Στη συνέχεια, οι αντιπρόσωποι έχουν περισσότερες πληροφορίες και μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες γρηγορότερα και καλύτερα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η φόρμα πελάτη;
Η φόρμα πελάτη είναι μία από τις φόρμες που σας δίνει την ευκαιρία να λάβετε περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες σας. Τόσο ο πελάτης όσο και ο αντιπρόσωπος μπορούν να τις συμπληρώσουν αφού επικοινωνήσουν με τον πελάτη. Χάρη στις πληροφορίες που συλλέγονται με αυτόν τον τρόπο, οι αντιπρόσωποι έχουν μια ευρύτερη εικόνα για τον πελάτη.
Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση στη φόρμα πελατών στο LiveAgent;
Οι φόρμες πελατών του LiveAgent είναι διαθέσιμες στον πίνακα των αντιπροσώπων. Και είναι διαθέσιμες σε αντιπροσώπους με όλους τους διαθέσιμους ρόλους. Χάρη σε αυτό, ο αντιπρόσωπος μπορεί εύκολα να λάβει πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη του οποίου την υπόθεση διαχειρίζεται.
Πώς να επεξεργαστείτε τη φόρμα πελάτη στο LiveAgent;
Για να μεταβείτε στις φόρμες πελατών στο LiveAgent, μεταβείτε στην ενότητα "Διαμόρφωση". Εκεί θα βρείτε έναν σύνδεσμο προς τη φόρμα πελάτη και μπορείτε να επεξεργαστείτε τη φόρμα του και να την προσαρμόσετε ανάλογα με τις ανάγκες.
Αφού διαβάσετε για τη φόρμα πελάτη, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις φόρμες επικοινωνίας. Ανακαλύψτε τις κορυφαίες φόρμες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας και τις βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία τους. Επίσης, αν ενδιαφέρεστε για την συλλογή φόρμας επικοινωνίας, δείτε πώς μπορείτε να επιλέξετε από διάφορα σχέδια και στυλ κουμπιών. Αυτή η επιλογή θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Τέλος, δείτε πώς οι φόρμες επικοινωνίας μπορούν να ενσωματωθούν εύκολα στην επιχείρησή σας. Μάθετε για τα επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν και πώς μπορούν να ενισχύσουν την αυτοεξυπηρέτηση των πελατών σας.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών
Μια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι μια εξαιρετική υπηρεσία που παρέχεται στους πελάτες. Δεν είναι μόνο η επίλυση προβλημάτων και η πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.