Τι είναι η κοινή χρήση καρτελών;
Η κοινή χρήση καρτελών πραγματοποιείται εύκολα με τη χρήση της εσωτερικής ζωντανής συνομιλίας. Κάθε φορά που ένας εκπρόσωπος χρησιμοποιεί το κατάλληλο αναγνωριστικό καρτέλας, συνδέεται αυτόματα με υπερσύνδεσμο για ευκολότερη κοινή χρήση. Όταν οι εκπρόσωποι κάνουν κλικ στο αναγνωριστικό καρτέλας, ανοίγει αυτόματα η συγκεκριμένη καρτέλα στον πίνακα χειρισμού του εκπροσώπου. Αυτό εξοικονομεί χρόνο ειδικά όταν οι εκπρόσωποι χρειάζονται ο ένας την βοήθεια του άλλου και μπορούν να διαμοιράζονται γρήγορα καρτέλες όταν χρειάζονται βοήθεια.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ο όρος κοινή χρήση καρτέλας;
Η κοινοποίηση καρτελών σημαίνει κοινή χρήση καρτελών γρήγορα και με ασφάλεια μεταξύ των εκπροσώπων. Έτσι ώστε να μπορούν να αλληλοϋποστηρίζονται.
Γιατί συνιστάται η χρήση της κοινής χρήσης καρτελών;
Η κοινή χρήση καρτελών επιτρέπει τη γρήγορη μεταφορά μεταξύ εκπροσώπων όταν χρειάζεστε υποστήριξη και πρόσθετες γνώσεις που μπορεί να έχει κάποιος άλλος εκπρόσωπος. Όλα αυτά διευκολύνουν το έργο των εκπροσώπων και διασφαλίζουν την ελεύθερη ροή πληροφοριών.
Είναι διαθέσιμη η κοινή χρήση καρτελών στο LiveAgent;
Η κοινή χρήση καρτελών στο LiveAgent είναι διαθέσιμη χάρη στην εσωτερική ζωντανή συνομιλία. Όταν ο εκπρόσωπος χρησιμοποιεί το σωστό αναγνωριστικό καρτέλας, λαμβάνει έναν υπερσύνδεσμο που μπορεί να κοινοποιήσει με ευκολία
Αξιολόγηση βάσης γνώσεων HelpCrunch
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη βάση γνώσεων του HelpCrunch; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για να μάθετε πώς λειτουργεί και πώς απέδωσε στις δοκιμές μας.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.
Διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών
Η διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα σύστημα κανόνων και τυποποιημένων διαδικασιών λειτουργίας που διασφαλίζει την αποτελεσματική φροντίδα των πελατών.