Τι είναι η μακροεντολή;
Μπορεί να υπάρχουν ορισμένες ενέργειες, τις οποίες η ομάδα υποστήριξής σας επαναλαμβάνει συνεχώς. Για να εξοικονομήσετε χρόνο, μπορείτε να δημιουργήσετε προετοιμασμένες απαντήσεις ή ενέργειες και να αφήσετε την ομάδα σας να τις χρησιμοποιήσει αντί να χρειαστεί να περάσει από την όλη διαδικασία κάθε φορά.
Οι μακροεντολές (ή οι έτοιμες ή προκαθορισμένες απαντήσεις) είναι ένας γρήγορος τρόπος για να απαντήσετε στις ανάγκες των πελατών σας. Σας βοηθούν επίσης να επιτύχετε συνέπεια στις απαντήσεις από διάφορα μέλη της ομάδας υποστήριξης.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα Τυποποιημένα μηνύματα στο LiveAgent
Frequently Asked Questions
Τι είναι η μακροεντολή;
Η μακροεντολή είναι ένα πρότυπο μηνύματος που αποστέλλεται όταν ένας πελάτης λάβει μία αντίστοιχη καρτέλα υποστήριξης. Χάρη στις μακροεντολές, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την εργασία σας, επειδή σας επιτρέπουν να δίνετε επαναλαμβανόμενες απαντήσεις. Ο αντιπρόσωπος δεν χρειάζεται να δημιουργεί νέο μήνυμα κάθε φορά.
Αξίζει να χρησιμοποιήσετε μακροεντολές;
Η χρήση μακροεντολών είναι απαραίτητη. Σίγουρα διευκολύνουν τη δουλειά και εξοικονομούν χρόνο. Σας επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε τη δουλειά σας επειδή δεν χρειάζεται να πληκτρολογείτε το ίδιο μήνυμα πολλές φορές, κάθε φορά που έρχεται ένας πελάτης με την ίδια ερώτηση. Χάρη σε αυτές, ο πελάτης λαμβάνει μια σχεδόν άμεση απάντηση στην ερώτησή του.
Το LiveAgent παρέχει μακροεντολές;
Το LiveAgent παρέχει μακροεντολές. Τα έτοιμα μηνύματα σάς επιτρέπουν να απαντάτε γρήγορα σε κοινά αιτήματα με μια τυπική απάντηση. Αντί να γράψετε μια απάντηση, χρησιμοποιείτε ένα έτοιμο μήνυμα που λέει στον πελάτη πώς να διορθώσει το πρόβλημα.
Σημείωση ειδικού
Η μακροεντολή είναι προετοιμασμένο μήνυμα που επιτρέπει την απάντηση σε συχνές ανάγκες πελατών χωρίς την ανάγκη για επαναλαμβανόμενο κείμενο. Το LiveAgent παρέχει αυτή τη δυνατότητα.

Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και πολλές γλώσσες υποστήριξης. Η εταιρεία προσφέρει επίσης εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι και σεμινάρια. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα widgets στη γλώσσα σας και να λάβετε έκπτωση στον λογαριασμό cloud της LiveAgent αν βοηθήσετε στη μετάφραση μιας νέας γλώσσας.
Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα
The article discusses various software options for managing customer calls and complaints, including VoIP systems, customer service software, and email management software. The LiveAgent platform is mentioned as a popular choice, and the article includes sales contacts and options for demos and newsletters. The article also includes legal and privacy policies for Quality Unit, LLC, which owns the LiveAgent platform.