Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πελατοκεντρική προσέγγιση

Τι σημαίνει πελατοκεντρική προσέγγιση;

Κρατήστε τους πελάτες σας ικανοποιημένους και πιστούς, αποκτήστε μια θετική εμπειρία πελατών και αυξήστε τις πωλήσεις σας. Η υλοποίηση μιας τέτοιας επιχείρησης ονομάζεται πελατοκεντρική εξυπηρέτηση. Είναι ένας τρόπος να παρέχετε κάτι περισσότερο από μια καλή υπηρεσία ή προϊόν. Αυτή η στρατηγική αφορά την τοποθέτηση του πελάτη στον πυρήνα της επιχείρησης.

Η πελατοκεντρική προσέγγιση φέρνει πολλά πλεονεκτήματα και οφέλη. Ενισχύει την αφοσίωση, την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των πελατών. Οι ευχαριστημένοι πελάτες συστήνουν τις υπηρεσίες σας σε άλλους και αποκτάτε όλο και περισσότερους πελάτες.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει πελατοκεντρική προσέγγιση;

Η πελατοκεντρική προσέγγιση είναι μια επιχειρηματική στρατηγική που βάζει τον πελάτη στο επίκεντρο, πρώτα προς το συμφέρον της μάρκας. Ο πελάτης είναι το επίκεντρο της καρδιάς και της προσέγγισης της εταιρείας. Αυτό γίνεται για να χτίσετε μια θετική εμπειρία και να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις.

Ποια είναι τα βασικά στοιχεία της πελατοκεντρικής προσέγγισης;

Η βάση μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης πρέπει να είναι, πρώτα απ 'όλα, η προσφορά ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης πελατών. Χάρη σε αυτή, ο πελάτης μπορεί να λάβει την απαραίτητη υποστήριξη κάθε στιγμή της αγοράς. Επιπλέον, όλες οι διαδικασίες που περνά ο πελάτης θα πρέπει να προσαρμοστούν κατάλληλα, ώστε να μπορούν να τις περάσουν εύκολα και χωρίς προβλήματα.

 

Πρέπει κάθε εταιρεία να είναι πελατοκεντρική;

Κάθε εταιρεία πρέπει οπωσδήποτε να είναι πελατοκεντρική. Ανεξάρτητα από τη βιομηχανία, εάν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος, η εταιρεία θα μπορεί να αποφέρει υψηλότερα κέρδη, καθώς και μακροχρόνιες σχέσεις πελατών που θα χτίσουν πίστη στην διαχείριση του πελάτη.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo