Τι είναι η κατάσταση καρτέλας;
Η κατάσταση των καρτελών ονομάζεται επίσης φάση καρτελών. Μέσω της διαδικασίας επίλυσης, οι καρτέλες μπορούν να επισημανθούν με διάφορες καταστάσεις όπως Νέα, Ανοιχτή, Απαντημένη, Επιλυμένη ή Αναβληθείσα.
– Νέα καρτέλα: Αυτή είναι μία καρτέλα που δεν έχει ακόμη ανοίξει και δεν την έχουμε διαχειριστεί
– Καρτέλα που απαντήθηκε: Μόλις απαντήσετε σε μια καρτέλα, επισημαίνεται ως Απαντημένη
– Ανοιχτή καρτέλα: Εάν ο πελάτης σας ανταποκρίθηκε στην απάντησή σας, η κατάσταση του εισιτηρίου αλλάζει σε Ανοιχτή
– Αναβληθείσα καρτέλα: Εάν αναβάλλετε μία καρτέλα, επισημαίνεται ως Αναβληθείσα
– Επιλυμένη καρτέλα: Όταν μια καρτέλα φτάσει στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας, επισημαίνεται ως Επιλυμένη
Οι καταστάσεις Νέα Ετικέτα και Ανοιχτή Ετικέτα έχουν τη μεγαλύτερη σημασία, γιατί πρέπει να αντιμετωπιστούν και να επιλυθούν πρώτες. Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η κατάσταση καρτέλας;
Η κατάσταση της καρτέλας είναι το κάθε στάδιο που περνά μια καρτέλα κατά τον κύκλο ζωής της. Οι καταστάσεις που μπορούν να εκχωρηθούν σε μια καρτέλα είναι οι παρακάτω: νέες, ανοιχτές, απαντημένες, επιλυμένες ή αναβληθείσες
Σε τι χρησιμεύει η κατάσταση καρτέλας
Η κατάσταση της καρτέλας σας επιτρέπει να καταλάβετε σε ποιο στάδιο είναι ένα δεδομένο αίτημα εκείνη τη στιγμή, αν έχει ήδη ανοίξει, αν το έχει διαχειριστεί κάποιος ή αν περιμένει λύση, επειδή ο εκπρόσωπος χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες.
Πώς μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της καρτέλας στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της καρτέλας στην ενότητα Καρτέλες. Η κατάσταση εμφανίζεται σε κάθε μια καρτέλα ξεχωριστά.
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη βιομηχανία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Γνωρίστε πώς να παρέχετε την καλύτερη online υποστήριξη πελατών για τους μελλοντικούς σας καταναλωτές. Το LiveAgent μπορεί να σας δείξει πώς να το κάνετε σωστά.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.
Η λίστα ελέγχου νέου εκκίνησης ιστότοπου
Ο τύπος υπολογισμού του κόστους μετατροπής μπορεί να βοηθήσει στην αξιολόγηση της διαφημιστικής καμπάνιας και στην καθοριστική επιτυχία της στρατηγικής μάρκετινγκ. Ζωντανή συνομιλία και εκδηλώσεις μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών. Ερωτήσεις για τις τιμές προϊόντων/υπηρεσιών είναι σημαντικές για τις εταιρείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς επηρεάζουν τη διαδικασία αγοράς. Υπάρχουν διάφορες λίστες ελέγχου και προγράμματα για να βελτιώσετε τις επιχειρηματικές σας προσπάθειες στο μάρκετινγκ.
Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και διαχειρίζεται διαδικτυακά καζίνο, προσφέροντας τρεις τρόπους επικοινωνίας μέσω του LiveAgent. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει διάφορα κανάλια επικοινωνίας και αυξάνει τα αιτήματα των πελατών ενώ μειώνει τον χρόνο εργασίας.