Ποιος είναι ο τρέχων χρήστης;
Ο τελευταίος αντιπρόσωπος, ο οποίος ενημέρωσε μία καρτέλα ονομάζεται επίσης Τρέχων χρήστης. Είναι φυσιολογικό ότι ο Τρέχων χρήστης δεν είναι ο ίδιος αντιπρόσωπος πελατών που είχε εκχωρηθεί σε μία καρτέλα πριν. Όταν ενημερώνεται μία καρτέλα, ο τρέχων χρήστης επίσης αλλάζει.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ο όρος τρέχων χρήστης;
Ο τρέχων χρήστης είναι ο αντιπρόσωπος που ενημέρωσε τελευταία την καρτέλα. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι ο αντιπρόσωπος που έχει ανατεθεί στην καρτέλα. Τη στιγμή που η καρτέλα ενημερώνεται από άλλο αντιπρόσωπο, ο τρέχων χρήστης αλλάζει.
Πώς μπορείτε να ελέγξετε τον τρέχοντα χρήστη στο LiveAgent;
Για να ελέγξετε ποιος είναι ο τρέχων χρήστης για μία συγκεκριμένη καρτέλα, μεταβείτε στον πίνακα LiveAgent. Εκεί, δίπλα στη λίστα μεμονωμένων καρτελών, θα βρείτε πληροφορίες για τους τρέχοντες χρήστες. Μπορείτε να παρακολουθείτε την ιστορία τακτικά.
Μπορείτε να επεξεργαστείτε τους τρέχοντες χρήστες στο LiveAgent;
Εάν έχετε πρόσβαση σε μία δεδομένη καρτέλα και μπορείτε να την επεξεργαστείτε, μπορείτε να αλλάξετε τον τρέχοντα χρήστη. Όταν επεξεργάζεστε μία συγκεκριμένη καρτέλα, γίνεστε ο τρέχων χρήστης. Αυτή η λειτουργία σας βοηθά να προσδιορίσετε ποιος έκανε τις τελευταίες αλλαγές στην καρτέλα σας.
Η εταιρεία Αποτύπωμα προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και άλλα εργαλεία διαχείρισης πελατών, όπως το LiveAgent που βελτιώνει τη συνεργασία των ομάδων εξυπηρέτησης με παιχνίδια και τυποποιημένα μηνύματα. Η λύση δεν απαιτεί καταγραφή κλήσεων και παρέχει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο καθώς και εξυπηρέτηση πελατών 24/7. Επιπλέον, το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες λογισμικού εξυπηρέτησης και τηλεφωνικού κέντρου, εισερχόμενα κέντρα τηλεφώνου και σύστημα διαχείρισης παραπόνων.