Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής

Η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής (CRO) βοηθά τις σύγχρονες επιχειρήσεις να κάνουν τους ιστότοπούς τους πιο λειτουργικούς, βελτιώνοντας έτσι τη δημιουργία δυνητικών πελατών και αυξάνοντας τις μετατροπές. Οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει δυνητικός πελάτης μόλις επισκεφτεί τον ιστότοπό σας – το κόλπο είναι να γνωρίζετε πώς να τον μετατρέψετε και πώς να εργαστείτε με διοχετεύσεις μετατροπής.

Σήμερα, οι περισσότερες ομάδες μάρκετινγκ εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο στο ποσοστό μετατροπών διαφήμισης για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα σε ιστότοπους και έχουν μεγάλες ελπίδες ότι αυτή η επισκεψιμότητα θα οδηγήσει σε πολλούς κατάλληλους δυνητικούς πελάτες. Όσο περισσότερο ένας επιχειρηματικός ιστότοπος συγκεντρώνει τέτοιους δυνητικούς πελάτες, τόσο περισσότερο μεγαλώνει.

Έχοντας αυτό υπόψη, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο τι είναι το CRO, πώς να βελτιστοποιήσετε το ποσοστό μετατροπών σας και πολλά άλλα.

Τι είναι η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής;

Για να κατανοήσουμε καλύτερα τη διαδικασία βελτιστοποίησης του ποσοστού μετατροπής, πρέπει να ορίσουμε τι είναι η μετατροπή. Κάθε φορά που οι επισκέπτες του ιστότοπου ολοκληρώνουν έναν συγκεκριμένο στόχο στον ιστότοπό σας, ο οποίος είναι γνωστός ως μετατροπή. Αυτός ο στόχος μπορεί να είναι οτιδήποτε, από την πραγματοποίηση μιας αγοράς, την εγγραφή σε μια συνδρομή ή μια δοκιμή ή κάτι άλλο.

Έτσι οι ψηφιακές επιχειρήσεις μετατρέπουν τους επισκέπτες σε πιθανούς πελάτες. Ο κύριος στόχος της μετατροπής είναι να μετατρέψει την επισκεψιμότητα σε δυνητικούς πελάτες για να βελτιώσει το μέσο ποσοστό μετατροπών και να δημιουργήσει περισσότερα έσοδα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι σύγχρονες ομάδες μάρκετινγκ αναζητούν συνεχώς καινοτόμους τρόπους για να βελτιώσουν τη βελτιστοποίηση μετατροπών τους και να δημιουργήσουν περισσότερη επισκεψιμότητα στους ιστότοπούς τους.

Το κόλπο για να βελτιώσετε το τρέχον ποσοστό μετατροπών σας είναι να έχετε μια καλή στρατηγική βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπών και να ανεβάσετε την υποστήριξη πελατών σας στο επόμενο επίπεδο παρέχοντας στους καταναλωτές σας υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο.

Οι ψηφιακές επιχειρήσεις που εστιάζουν στη βελτίωση της υποστήριξης και της εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να δουν 11% υψηλότερο μέσο ποσοστό μετατροπών.

Έχοντας αυτό υπόψη, το CRO ορίζεται καλύτερα ως η συστηματική διαδικασία αύξησης του ποσοστού των πιθανών υποψηφίων που ολοκληρώνουν έναν συγκεκριμένο στόχο στον ιστότοπό σας.

Το CRO βοηθά τις ψηφιακές επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, τις επιτόπιες συμπεριφορές τους, ποιες ενέργειες κάνουν και γιατί, καθώς και τα πράγματα που τους εμποδίζουν να ολοκληρώσουν συγκεκριμένους στόχους στον ιστότοπο.

Βελτιστοποιήστε το ποσοστό μετατροπών σας

Πώς να βελτιστοποιήσετε το ποσοστό μετατροπής

Η βελτιστοποίηση μετατροπών δεν πρέπει να είναι τίποτα άλλο από την ειλικρινή προσπάθειά σας να παρέχετε σε όλους μία φανταστική εμπειρία πελατών, από τη στιγμή που χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης, πλοηγούνται στη σελίδα προορισμού σας και μέχρι το ταμείο. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι οι προσπάθειές σας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι πραγματικά επιτυχημένες.

Το υψηλό ποσοστό μετατροπών είναι σαφές σημάδι μιας πελατοκεντρικής επιχείρησης και απόδειξη ότι ο ιστότοπός σας είναι λειτουργικός. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε το τρέχον ποσοστό μετατροπών σας είναι να χρησιμοποιήσετε εργαλεία βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπών.

Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι οι κατάλληλοι υποψήφιοι πελάτες σας μετατρέπονται σε ουσιαστικές ενέργειες. Ξεκινήστε να εργάζεστε στο CRO σας βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει γρήγορο χρόνο φόρτωσης και ότι το κουμπί CTA είναι σαφώς ορατό και εύκολο να βρεθεί.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Κάντε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σας όσο το δυνατόν πιο απλή και βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πολυκαναλική υποστήριξη πελατών. Πρέπει επίσης να σκεφτείτε τη βελτιστοποίηση της σελίδας προορισμού για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται σωστά τόσο σε επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και σε κινητές συσκευές.

Εξετάστε τα ακόλουθα βήματα για να επιτύχετε την υψηλότερη βελτιστοποίηση μετατροπών:

  • Ορίστε χαμηλότερες τιμές για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και να κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας.
  • Βελτιώστε τη λειτουργικότητα του ιστότοπού σας διασφαλίζοντας ότι όλες οι ιστοσελίδες σας είναι πλήρως λειτουργικές και φορτώνουν αρκετά γρήγορα.
  • Προσφέρετε ανταμοιβές όπως δώρα και δωρεάν αποστολή και άλλα επιπλέον κίνητρα για να αυξήσετε τόσο τη μετατροπή όσο και την αφοσίωση των πελατών.
  • Κάντε την προσφορά σας πιο ανταγωνιστική.
  • Χρησιμοποιήστε CTA που τραβούν την προσοχή και στοιχεία μάρκετινγκ διαδικτύου.
  • Εξασφαλίστε εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο 24/7.

  • Απλοποιήστε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.
  • Ενεργοποιήστε την αυτοεξυπηρέτηση.
  • Εμφανίστε μαρτυρίες πελατών και σχόλια χρηστών

Πόσο καιρό θα πρέπει να αφήσετε να εκτελούνται τα πειράματα βελτιστοποίησης μετατροπών;

Η βελτιστοποίηση μετατροπών είναι συχνά μια συνεχής διαδικασία παρόμοια με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Όσον αφορά τη διάρκεια των δοκιμών μετατροπής A/B, δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση εδώ και δεν υπάρχει ούτε μέσος όρος. Σύμφωνα με πολλούς παρόχους υπηρεσιών CRO, είναι δυνατό να πραγματοποιήσετε τις δοκιμές βελτιστοποίησης μετατροπών σας με ιστότοπους χαμηλής επισκεψιμότητας. Ωστόσο, το πρόβλημα είναι ότι θα λάβετε δεδομένα που μπορεί να είναι παραπλανητικά.

Από την άλλη πλευρά, τα πειράματά σας μπορεί να χρειαστούν μήνες για να παρέχουν ακριβή δεδομένα. Η διάρκεια των πειραμάτων βελτιστοποίησης μετατροπών εξαρτάται από τα βήματα του CRO που κάνατε. Αυτά τα βήματα θα καθορίσουν άμεσα τον μέσο χρόνο για τη δοκιμή.

Διάρκεια πειραμάτων βελτιστοποίησης μετατροπών

Δεδομένου ότι το CRO σας εξαρτάται από την ποιότητα της εμπειρίας χρήστη και την εμπειρία πελάτη που παρέχετε, θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο στις δοκιμές χρηστών και να εξετάσετε πολλά σενάρια εμπειρίας χρηστών για να κατανοήσετε τη συμπεριφορά των χρηστών στον ιστότοπο και να λάβετε τα πιο ακριβή αποτελέσματα.

Το CRO μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι η εταιρεία σας λαμβάνει θετικές κριτικές πελατών. Ακολουθεί μια λίστα παραγόντων που μπορούν να σας βοηθήσουν να ανακαλύψετε τον βέλτιστο χρόνο για τη δοκιμή χρήστη:

  • Υπάρχον ποσοστό μετατροπής.
  • Ελάχιστη αύξηση στη μετατροπή που ελπίζετε να επιτύχετε.
  • Το ποσοστό των μεμονωμένων χρηστών που περιλαμβάνονται στα πειράματά σας.
  • Ο μέσος αριθμός πιθανών υποψηφίων που φτάνουν στη σελίδα προορισμού σας με τον οποίο πειραματίζεστε.

Περιορισμοί του Google Analytics και του Adobe Analytics για βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών

Το κλειδί για την επιτυχημένη βελτιστοποίηση δεν είναι να κατανοήσετε απλώς πώς φτάνουν οι επισκέπτες σας στη σελίδα προορισμού σας, αλλά να γνωρίζετε τι κάνουν ενώ βρίσκονται στον ιστότοπό σας, τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις, τις συνήθειές τους κ.λπ. Για να το καταλάβετε αυτό, χρειάζεστε δεδομένα χρήστη για εμφάνιση τι να βελτιστοποιήσετε και για ποιον να βελτιστοποιήσετε. Είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής CRO.

Πληροφορίες πίνακα ελέγχου του Google Analytics

Τα εργαλεία συλλογής δεδομένων, ανάλυσης και βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπών, όπως το Google Analytics και το Adobe Analytics, μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια στρατηγική CRO που βασίζεται σε αναλυτικά στοιχεία που θα ασχολείται με:

  • Τις κύριες ιστοσελίδες στις οποίες βρίσκονται πρώτα οι επισκέπτες σας.
  • Τα χαρακτηριστικά με τα οποία εμπλέκονται.
  • Σελίδες όπου περνούν τον περισσότερο χρόνο.
  • Το κανάλι που τους έφερε εκεί.
  • Τους συνδέσμους που χρησιμοποίησαν για να φτάσουν στον ιστότοπό σας.
  • Τα προγράμματα περιήγησης και οι συσκευές που χρησιμοποιούν.

Αν και όλα φαίνονται υπέροχα, αυτά τα ακατέργαστα δεδομένα και οι χρωματιστοί χάρτες από μόνα τους δεν αρκούν για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη ή να προσδιορίσετε τι έφερε έναν πιθανό πελάτη στον ιστότοπό σας. Τα εργαλεία Analytics σάς επιτρέπουν να κάνετε ποσοτική ανάλυση και να μάθετε πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τον ιστότοπό σας, αλλά δεν μπορούν να σας πουν γιατί κάνουν αυτό που κάνουν. Χρειάζεστε ποιοτική ανάλυση για να καταλάβετε τη συμπεριφορά τους και τις αποφάσεις αγοράς.

Αναλύστε τα ανεπεξέργαστα δεδομένα σας για καλύτερες πληροφορίες

Μια τέτοια ανάλυση θα σας πει:

  • Γιατί οι επισκέπτες σας αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας;
  • Τι τους έκανε να βρεθούν στον ιστότοπό σας;
  • Ποια σελίδα, προϊόν ή υπηρεσία τους άρεσε περισσότερο;
  • Τι τους κάνει να πιστεύουν ότι ο ιστότοπός σας έχει κάτι που δεν έχουν οι ανταγωνιστές σας;
  • Πώς βλέπουν την επωνυμία σας στις κριτικές πελατών τους;
  • Πώς περιγράφουν την αλληλεπίδραση με τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και την επωνυμία σας;
  • Πώς αντιμετωπίζουν τα προϊόντα/υπηρεσίες σας τα κύρια προβλήματα του κοινού-στόχου σας;

Αφού έχετε αυτές τις πληροφορίες και τις συνδυάσετε με τα δεδομένα αναλυτικών στοιχείων σας, θα είναι πολύ πιο εύκολο να κατανοήσετε πώς να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για να εξυπηρετήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας.

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.

Frequently asked questions

Τι είναι η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής;

Η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής είναι μια διαδικασία αύξησης του ποσοστού των επισκεπτών που ολοκληρώνουν έναν συγκεκριμένο στόχο στον ιστότοπό σας για να σας επιτρέψουν να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Αυτές οι προσπάθειες περιλαμβάνουν συχνά τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης ή του ποσοστού εγκατάλειψης καλαθιού αγορών. Η διαδικασία βελτιστοποίησης μετατροπών μπορεί να περιλαμβάνει δοκιμές πολλαπλών μεταβλητών, παρακολούθηση μικρομετατροπών και άλλες τακτικές. 

Πώς βελτιστοποιείτε το ποσοστό μετατροπών;

Το πρώτο βήμα για να βελτιστοποιήσετε το ποσοστό μετατροπών σας είναι να αξιολογήσετε εκ νέου την προσφορά στον ιστότοπό σας για να δείτε πόσο λειτουργικός είναι και πόσο ανταγωνιστικές είναι οι τιμές σας. Το επόμενο βήμα είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας ελέγχοντας τα CTA σας, δοκιμάζοντας διαφορετικά στοιχεία ιστού και διασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενό σας είναι πλήρως βελτιστοποιημένο. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε το ποσοστό μετατροπών σας είναι να παρέχετε σε πραγματικό χρόνο, πολυκαναλική υποστήριξη πελατών και να απλοποιήσετε τις πληρωμές σας. Όταν συνδυάζετε όλες αυτές τις ενέργειες, θα δείτε το ποσοστό μετατροπών σας να αυξάνεται.

Ποιοι είναι οι περιορισμοί του Google Analytics και του Adobe Analytics για τη βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών;

Το Google Analytics και το Adobe Analytics σάς επιτρέπουν να συλλέγετε ανεπεξέργαστα δεδομένα μέσω ποσοτικής ανάλυσης. Ωστόσο, το πρόβλημα με τα ανεπεξέργαστα δεδομένα είναι ότι δεν μπορούν να απαντήσουν γιατί οι καταναλωτές σας κάνουν αυτό που κάνουν ή τι τους έκανε να βρεθούν στον ιστότοπό σας. Τα εργαλεία analytics σάς επιτρέπουν μόνο να κατανοήσετε πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τον ιστότοπό σας, αλλά δεν μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τον λόγο πίσω από τις ενέργειες των χρηστών.

Πόσο χρόνο θα πρέπει να αφήσετε να εκτελούνται τα πειράματα βελτιστοποίησης μετατροπών;

Δεν υπάρχει μέσος χρόνος όσον αφορά τη διάρκεια των προσπαθειών βελτιστοποίησης μετατροπών. Όσο περισσότερο εκτελείτε τις δοκιμές σας, τόσο περισσότερα δεδομένα συλλέγετε.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo