Τι είναι οι υπηρεσίες CRM;
Η διαχείριση σχέσης πελατών ασχολείται με το χειρισμό όλων των σχέσεων που σχετίζονται με την επικοινωνία της εταιρείας με τον πελάτη. Για την εφαρμογή CRM χρησιμοποιούνται συστήματα πληροφοριών που συγκεντρώνουν ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεων από την πρώτη επαφή με τον πελάτη έως την τιμολόγηση αγαθών και υπηρεσιών.

Το CRM σχεδιάστηκε κυρίως για να αυξήσει την ικανοποίηση του πελάτη. Είναι αφιερωμένο κυρίως σε πολυπληθείς αγορές, όπου η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στην πρώτη θέση.
Frequently asked questions
Τι είναι οι υπηρεσίες CRM;
Η υπηρεσία CRM είναι μια τεχνολογία που υποστηρίζει τη διαχείριση σχέσεων και αλληλεπιδράσεων μεταξύ της εταιρείας και των πελατών και των δυνητικών πελατών. Στόχος του είναι να υποστηρίξει επιχειρηματικές σχέσεις ώστε να αναπτυχθούν οι επιχειρήσεις. Το CRM δεν είναι μόνο ένα σύστημα που βοηθά στη διαχείριση επαφών, αλλά και όλα τα εργαλεία που έχουν αντίκτυπο στον πελάτη.
Είναι σημαντικές οι υπηρεσίες CRM;
Το CRM είναι σημαντικό επειδή υποστηρίζει εταιρείες στην ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία έχει περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσει τον πελάτη και να αυξήσει τα έσοδα και το κέρδος. Το CRM θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως στρατηγική διαχείρισης.
Χρειάζεται κάθε εταιρεία υπηρεσίες CRM;
Ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας - είτε πρόκειται για μεγάλη εταιρεία είτε για μικρή εταιρεία, οι υπηρεσίες CRM είναι εξαιρετικά χρήσιμες. Η κατοχή δεδομένων πελατών και επιχειρηματικών δεδομένων σε ένα μέρος διευκολύνει σημαντικά τη λειτουργία ολόκληρης της εταιρείας, καθιστά το έργο μεμονωμένων ομάδων πιο δυναμικό, γεγονός που μεταφράζεται σε αποδοτικότητα και κέρδος.