Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη βιομηχανία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Γνωρίστε πώς να παρέχετε την καλύτερη online υποστήριξη πελατών για τους μελλοντικούς σας καταναλωτές. Το LiveAgent μπορεί να σας δείξει πώς να το κάνετε σωστά.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.
Κριτική λειτουργιών gamification του LiveAgent
Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και δυνατότητες gamification. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναπτυχθούν βασιζόμενοι σε θετικούς τύπους ενθάρρυνσης.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Spike
Βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη ποιότητα εξυπηρέτησης και βελτιστοποιημένη απόδοση. Το Spike είναι μια εργαλείο που προσφέρει διαφορετικά πακέτα συνδρομής, με προηγμένες λειτουργίες για επιχειρήσεις.
Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα
Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Το LiveAgent είναι το απόλυτο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βελτιώνει την υποστήριξη πελατών.
Φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών
Η εφαρμογή μιας σχολής εξυπηρέτησης πελατών συμβάλλει στην αφοσίωση πελατών και ενισχύει τη φωνή της εταιρείας. Η αποστολή, το όραμα και οι αξίες της εταιρείας είναι καθοριστικά. Παρέχοντας επιλογές αυτοβοήθειας, όπως άρθρα Γνωσιακών βάσεων ή Συχνές ερωτήσεις, οι πελάτες βρίσκουν εύκολα απαντήσεις και δημιουργούνται λιγότερες ερωτήσεις για τους αντιπροσώπους.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.