• Πρότυπα
  • Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα

Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα

Εάν βρίσκεστε σε μια επιχείρηση SaaS, είναι πιθανό να λαμβάνετε αιτήματα δυνατοτήτων από τους πελάτες συνέχεια. Τα αιτήματα δυνατοτήτων είναι μηνύματα που στέλνουν οι πελάτες για να ρωτήσουν σχετικά με μια δυνατότητα που δεν περιλαμβάνεται στο προϊόν ή την υπηρεσία σας. Η λήψη αιτημάτων δυνατοτήτων δεν πρέπει να θεωρείται αρνητικό σχόλιο. Στην πραγματικότητα, αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας ενδιαφέρονται αρκετά για να μοιραστούν τις ιδέες τους σχετικά με το πώς πιστεύουν ότι θα μπορούσατε να βελτιώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Ωστόσο, πολλά από αυτά τα αιτήματα δεν θα ευθυγραμμίζονται πάντα με το όραμα της εταιρείας σας ή δεν θα έχουν νόημα για την πλειονότητα των πελατών σας. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται να ενσωματώσετε τη ζητούμενη δυνατότητα, θα πρέπει να απαντήσετε στους πελάτες με επαγγελματικό τρόπο και να διασφαλίσετε ότι το μήνυμά σας αφήνει μια θετική εντύπωση. Ακολουθούν ορισμένοι από τους καλύτερους τρόπους για να απαντήσετε σε αιτήματα δυνατοτήτων πελατών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν ταιριάζουν στο σχέδιο δράσης του προϊόντος σας ή ενδέχεται να είναι δυνατά αλλά δεν πρόκειται να ενσωματωθούν στο άμεσο μέλλον.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε τα πρότυπα email απευθείας μέσα από το LiveAgent

Πώς να απαντήσετε σε αιτήματα δυνατοτήτων από πελάτες

  • Ευχαριστήστε τους πελάτες για το χρόνο που αφιέρωσαν για να επικοινωνήσουν μαζί σας και να μοιραστούν τα σχόλιά τους.
  • Αν δεν σκοπεύετε να εργαστείτε σε μια ζητούμενη δυνατότητα στο εγγύς μέλλον, να είστε διαφανείς και να παραδεχτείτε με ειλικρίνεια ότι δεν υπάρχει στο τρέχον σχέδιο δράσης σας.
  • Εάν εργάζεστε ήδη σε μια ζητούμενη δυνατότητα, αποφύγετε να δώσετε έναν ακριβή ΕΧΠ, καθώς ενδέχεται να είναι δύσκολο να διαχειριστείτε τις προσδοκίες των πελατών σε περίπτωση που δεν το παραδώσετε εγκαίρως.
  • Εάν σκέφτεστε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας ζητούμενης δυνατότητας, ενημερώστε τους πελάτες ότι πρόκειται να επικοινωνήσετε μαζί τους εάν και πότε θα πραγματοποιηθεί.
  • Εάν ένας πελάτης ρωτάει για μια δυνατότητα που έχει καταργηθεί, δώστε μια ειλικρινή εξήγηση για το γιατί έχει καταργηθεί για να τον βοηθήσετε να κατανοήσει την απόφασή σας.
  • Να είστε βοηθητικοί προσφέροντας μια λύση, εάν είναι δυνατόν (μια διαφορετική δυνατότητα που εξυπηρετεί μια παρόμοια λειτουργία) ή μια εναλλακτική λύση (π.χ. μια ενσωμάτωση με μια άλλη εφαρμογή που λειτουργεί καλά με το προϊόν/την υπηρεσία σας).
  • Προσκαλέστε τους πελάτες να επικοινωνήσουν ξανά αν έχουν άλλες ερωτήσεις ή σχόλια.
Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα
Αποθηκεύστε τα πρότυπά μας ως έτοιμα μηνύματα και απαντήστε σε αιτήματα δυνατοτήτων με ένα μόνο κλικ.

7 Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα

Η διαχείριση αιτημάτων δυνατοτήτων μπορεί να είναι δύσκολη. Παρόλο που δεν υπάρχει ένας τέλειος τρόπος απάντησης σε όλα τα αιτήματα πελατών για δυνατότητες, καθώς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το περιβάλλον, ακολουθούν 7 Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τις δικές σας απαντήσεις με αποτελεσματικό τρόπο, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι οι πελάτες σας παραμένουν ικανοποιημένοι με την απάντησή σας, ακόμη και αν πρέπει να απορρίψετε το αίτημά τους.

Λέγοντας “όχι” σε αιτήματα δυνατοτήτων

Πρότυπο email # 1

Hi [Name],

Thank you for contacting us. You’re asking a great question. I can definitely see how this feature could be beneficial, but unfortunately, it’s not something that we can offer right now.

Could you please explain what you were hoping to achieve with this feature (in the event that [Product] did support that feature)? If you do let me know, I can possibly recommend a workaround or alternative solution.

I’m sorry that we can’t offer you this exact feature, but please tell me if there’s anything else that I can help with.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email # 2

Hi [Name],

Thank you so much for emailing me about this. Right now, we do not have this feature available. I can certainly understand how that might be frustrating for you, especially given the scenario you described.

That being said, we aren’t planning on building this into our feature set at this point in time since it doesn’t fit into our current product roadmap. I’m going to pass along your thoughts and needs to our product development team, and I will let you know if this becomes something that we might build in the future.

Thanks again for contacting me. Please don’t hesitate to reach out if you have any other ideas.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Λέγοντας “ναι” σε αιτήματα δυνατοτήτων

Πρότυπο email # 3

Hi [Name],

Thank you for taking the time to contact us. There’s no way to do that at the moment, but the good news is that we have already started working on that feature, and it will be available in one of our upcoming releases.

I’m going to make sure that we reach out to you as soon as this feature goes live. Is this the best email to send that notification to?

In the meantime, I recommend [alternative solution]. If you have any other questions or feedback – please don’t hesitate to let us know.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email # 4

Hi [Name],

Thanks so much for reaching out about this and sharing your perspective. While we currently don’t offer this feature, we are planning on offering something similar to it in the near future. I can’t give you the exact timeline of when it will be ready, but I can tell you that it’s already in the works and we’ll have it released within the next few months.

I just added you to the follow-up list, so as soon as we do have news regarding this feature, we’ll be sure to reach out. Feel free to let us know if you have any other questions or feedback.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Λέγοντας “ίσως” σε αιτήματα δυνατοτήτων

Πρότυπο email # 5

Hi [Name],

Thank you so much for reaching out – that is a great suggestion and I appreciate you explaining how it would help you out. We have had other customers asking about this feature as well. While we’re actively looking into the possibility of developing it – it isn’t on our product roadmap for the next few months.

That said, I have added you to the follow-up list, so you can be sure you’ll be the first to know if and when anything changes on the status of this feature.

Though we can’t offer exactly what you’re after, I do have a suggestion that might get you most of what you need: [different features with a similar functionality].

Please, let me know if you have other questions, concerns, or feedback.

Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email # 6

Hi [Name],

Thank you for using [Product/ Service] and moreover, for caring enough to send us your suggestion. We genuinely appreciate it.

There is no way to do what you’re asking for at the moment, unfortunately. While we don’t have plans to build anything like that in the nearest future, I can definitely understand why this would be a handy feature for you and other users.

I’m going to pass along your request to our product development team so that they can consider this moving forward and weigh it against our current product roadmap. In the meantime, I’ll be sure to reach out to you if anything changes about this or we start to work on it.

Thanks again for writing in and I’m sorry that I didn’t have better immediate news for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Ανταπόκριση όταν έχει αφαιρεθεί μια δυνατότητα

Πρότυπο email # 7

Hi [Name],

Thank you for writing in and sharing your specific case. I understand how frustrating it must be to lose a feature that you’ve come to rely on, however, it’s not something we plan to replace. Let me give you a bit more context on why we made that change and how it will hopefully benefit you and other customers in the long run.

In short, it was a complex feature to maintain. It wasn’t being used by the majority of our customers, which meant we were spending a lot of development time and resources on something that wasn’t making our product better for most people.

That being said, by deciding to drop it, we’ve been able to allocate those resources into building [features X and Y], that have been long-awaited by many users – and you’ll see them rolling out much sooner than we originally planned.

I realize that it doesn’t solve your immediate issue, though. Some of our customers have found that [alternative feature] is a good substitute for that functionality. I hope that helps to some extent.

Thanks once again for taking the time to reach out. If you have any other questions, feedback, or concerns, please let me know.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Frequently asked questions

Τι είναι ένα αίτημα δυνατότητας;

Εάν οι χρήστες εντοπίσουν σφάλματα ή απαιτούν βελτιώσεις από ένα προϊόν, τότε μπορούν να ενημερώσουν τον κατασκευαστή υποβάλλοντας ένα αίτημα για δυνατότητα.

Πώς απαντάτε σε ένα αίτημα δυνατότητας;

Απαντήστε σε όλους τους πελάτες που υποβάλλουν ένα αίτημα δυνατότητας, ρωτώντας εάν μπορούν να περιγράψουν τη λειτουργία/σφάλμα με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Εάν το αίτημα είναι συγκεκριμένο, μπορείτε να το προσθέσετε στο αναπτυξιακό σχέδιο δράσης σας.

Πώς παρακολουθώ ένα αίτημα δυνατότητας;

Μπορείτε να λάβετε αιτήματα δυνατοτήτων ως καρτέλες στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης. Στο LiveAgent μπορείτε να τα θέσετε κατά προτεραιότητα και να ορίσετε μια προθεσμία για την επίλυσή τους.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo