Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα

Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα

Εάν βρίσκεστε σε μια επιχείρηση SaaS, είναι πιθανό να λαμβάνετε αιτήματα δυνατοτήτων από τους πελάτες συνέχεια. Τα αιτήματα δυνατοτήτων είναι μηνύματα που στέλνουν οι πελάτες για να ρωτήσουν σχετικά με μια δυνατότητα που δεν περιλαμβάνεται στο προϊόν ή την υπηρεσία σας. Η λήψη αιτημάτων δυνατοτήτων δεν πρέπει να θεωρείται αρνητικό σχόλιο. Στην πραγματικότητα, αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας ενδιαφέρονται αρκετά για να μοιραστούν τις ιδέες τους σχετικά με το πώς πιστεύουν ότι θα μπορούσατε να βελτιώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Ωστόσο, πολλά από αυτά τα αιτήματα δεν θα ευθυγραμμίζονται πάντα με το όραμα της εταιρείας σας ή δεν θα έχουν νόημα για την πλειονότητα των πελατών σας. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται να ενσωματώσετε τη ζητούμενη δυνατότητα, θα πρέπει να απαντήσετε στους πελάτες με επαγγελματικό τρόπο και να διασφαλίσετε ότι το μήνυμά σας αφήνει μια θετική εντύπωση. Ακολουθούν ορισμένοι από τους καλύτερους τρόπους για να απαντήσετε σε αιτήματα δυνατοτήτων πελατών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν ταιριάζουν στο σχέδιο δράσης του προϊόντος σας ή ενδέχεται να είναι δυνατά αλλά δεν πρόκειται να ενσωματωθούν στο άμεσο μέλλον.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε τα πρότυπα email απευθείας μέσα από το LiveAgent

Πώς να απαντήσετε σε αιτήματα δυνατοτήτων από πελάτες

  • Ευχαριστήστε τους πελάτες για το χρόνο που αφιέρωσαν για να επικοινωνήσουν μαζί σας και να μοιραστούν τα σχόλιά τους.
  • Αν δεν σκοπεύετε να εργαστείτε σε μια ζητούμενη δυνατότητα στο εγγύς μέλλον, να είστε διαφανείς και να παραδεχτείτε με ειλικρίνεια ότι δεν υπάρχει στο τρέχον σχέδιο δράσης σας.
  • Εάν εργάζεστε ήδη σε μια ζητούμενη δυνατότητα, αποφύγετε να δώσετε έναν ακριβή ΕΧΠ, καθώς ενδέχεται να είναι δύσκολο να διαχειριστείτε τις προσδοκίες των πελατών σε περίπτωση που δεν το παραδώσετε εγκαίρως.
  • Εάν σκέφτεστε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας ζητούμενης δυνατότητας, ενημερώστε τους πελάτες ότι πρόκειται να επικοινωνήσετε μαζί τους εάν και πότε θα πραγματοποιηθεί.
  • Εάν ένας πελάτης ρωτάει για μια δυνατότητα που έχει καταργηθεί, δώστε μια ειλικρινή εξήγηση για το γιατί έχει καταργηθεί για να τον βοηθήσετε να κατανοήσει την απόφασή σας.
  • Να είστε βοηθητικοί προσφέροντας μια λύση, εάν είναι δυνατόν (μια διαφορετική δυνατότητα που εξυπηρετεί μια παρόμοια λειτουργία) ή μια εναλλακτική λύση (π.χ. μια ενσωμάτωση με μια άλλη εφαρμογή που λειτουργεί καλά με το προϊόν/την υπηρεσία σας).
  • Προσκαλέστε τους πελάτες να επικοινωνήσουν ξανά αν έχουν άλλες ερωτήσεις ή σχόλια.
Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα
Αποθηκεύστε τα πρότυπά μας ως έτοιμα μηνύματα και απαντήστε σε αιτήματα δυνατοτήτων με ένα μόνο κλικ.

7 Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα

Η διαχείριση αιτημάτων δυνατοτήτων μπορεί να είναι δύσκολη. Παρόλο που δεν υπάρχει ένας τέλειος τρόπος απάντησης σε όλα τα αιτήματα πελατών για δυνατότητες, καθώς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το περιβάλλον, ακολουθούν 7 Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τις δικές σας απαντήσεις με αποτελεσματικό τρόπο, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι οι πελάτες σας παραμένουν ικανοποιημένοι με την απάντησή σας, ακόμη και αν πρέπει να απορρίψετε το αίτημά τους.

Λέγοντας “όχι” σε αιτήματα δυνατοτήτων

Πρότυπο email # 1

Πρότυπο email # 2

Λέγοντας “ναι” σε αιτήματα δυνατοτήτων

Πρότυπο email # 3

Πρότυπο email # 4

Λέγοντας “ίσως” σε αιτήματα δυνατοτήτων

Πρότυπο email # 5

Πρότυπο email # 6

Ανταπόκριση όταν έχει αφαιρεθεί μια δυνατότητα

Πρότυπο email # 7

Email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα – Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι ένα αίτημα για δυνατότητα;

Εάν οι χρήστες εντοπίσουν σφάλματα ή απαιτούν βελτιώσεις από ένα προϊόν, τότε μπορούν να ενημερώσουν τον κατασκευαστή υποβάλλοντας ένα αίτημα για δυνατότητα.

Πώς απαντάτε σε ένα αίτημα για δυνατότητα;

Απαντήστε σε όλους τους πελάτες που υποβάλλουν ένα αίτημα δυνατότητας, ρωτώντας εάν μπορούν να περιγράψουν τη λειτουργία/σφάλμα με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Εάν το αίτημα είναι συγκεκριμένο, μπορείτε να το προσθέσετε στο αναπτυξιακό σχέδιο δράσης σας.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω ένα αίτημα δυνατότητας;

Μπορείτε να λάβετε αιτήματα δυνατοτήτων ως καρτέλες στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης. Στο LiveAgent μπορείτε να τα θέσετε κατά προτεραιότητα και να ορίσετε μια προθεσμία για την επίλυσή τους.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ένα αίτημα για δυνατότητα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν οι χρήστες εντοπίσουν σφάλματα ή απαιτούν βελτιώσεις από ένα προϊόν, τότε μπορούν να ενημερώσουν τον κατασκευαστή υποβάλλοντας ένα αίτημα για δυνατότητα. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς απαντάτε σε ένα αίτημα για δυνατότητα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Απαντήστε σε όλους τους πελάτες που υποβάλλουν ένα αίτημα δυνατότητας, ρωτώντας εάν μπορούν να περιγράψουν τη λειτουργία/σφάλμα με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Εάν το αίτημα είναι συγκεκριμένο, μπορείτε να το προσθέσετε στο αναπτυξιακό σχέδιο δράσης σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να παρακολουθήσω ένα αίτημα δυνατότητας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να λάβετε αιτήματα δυνατοτήτων ως καρτέλες στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης. Στο LiveAgent μπορείτε να τα θέσετε κατά προτεραιότητα και να ορίσετε μια προθεσμία για την επίλυσή τους.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo