Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν

Πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν

Μερικές φορές θα υπάρξουν ειδήσεις ή ανακοινώσεις που είναι τόσο σημαντικές ώστε να μπορείτε να τις χαρακτηρίσετε ως πληροφορίες που «πρέπει να διαβαστούν». Αυτό μπορεί να είναι μια ενημέρωση για την εταιρεία σας, μια τρέχουσα κατάσταση ή μια δήλωση σχετικά με ένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Δεδομένου ότι θεωρείτε αυτές τις πληροφορίες τόσο σημαντικές, ένας από τους καλύτερους τρόπους κοινοποίησης είναι η αποστολή email που πρέπει να διαβαστούν. Αυτά θα μπορούσαν είτε να σταλούν σε ολόκληρη τη λίστα email σας είτε να στοχεύσουν σε συγκεκριμένα σχετικά τμήματα αυτής (ελπίζουμε ότι η βάση δεδομένων χρηστών σας είναι τμηματοποιημένη!).

Το email είναι μια αποτελεσματική μέθοδος διάδοσης για ειδήσεις που πρέπει να διαβαστούν, διότι εξακολουθεί να είναι μια δημοφιλής μέθοδος επικοινωνίας. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το email καθημερινά και αφήνουν τα εισερχόμενά τους ανοιχτά, οπότε θα εκτεθούν στο μήνυμά σας λίγο μετά την αποστολή του. Επιπλέον, μπορείτε να ελέγξετε το ποσοστό ανοίγματος για να μάθετε πόσοι παραλήπτες διαβάζουν πραγματικά τις σημαντικές πληροφορίες που θέλετε να μοιραστείτε μαζί τους.

Με αυτή τη γνώση, θα γνωρίζετε πόσο αποτελεσματικά είναι τα email που πρέπει να διαβαστούν. Για παράδειγμα, εάν το ποσοστό ανοίγματος είναι χαμηλό, τότε πρέπει να αυξήσετε τον αντίκτυπο των μηνυμάτων σας γράφοντας γραμμές θέματος που ξεχωρίζουν καλύτερα σε συνωστισμένα εισερχόμενα.

Πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν
Πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν από την Google

Τι ακριβώς είναι ένα email που πρέπει να διαβαστεί;

Κάθε email που περιέχει ή απευθύνεται σε μια ανακοίνωση που θεωρείτε απαραίτητη προς ανάγνωση μπορεί να ταξινομηθεί ως ένα email που πρέπει να διαβαστεί. Σε αντίθεση με άλλα email περιεχομένου όπως τα ενημερωτικά δελτία, τα email που πρέπει να διαβαστούν δεν έχουν σταθερό πρόγραμμα. Αποστέλλονται μόνο όταν είναι απαραίτητο.

Εάν η δήλωση που πρέπει να κάνετε είναι σύντομη, τότε είναι δυνατόν να συμπεριλάβετε τέτοιες πληροφορίες στο σώμα του ίδιου του email. Αλλά, εάν η ενημέρωση είναι μεγαλύτερη ή η μορφή καθιστά ακατάλληλη την ανάγνωση από τα εισερχόμενα των παραληπτών, τότε ίσως είναι καλύτερο να την στείλετε ως συνημμένο στο μήνυμα. Μπορείτε επίσης να στείλετε ένα email που πρέπει να διαβαστεί, το οποίο εξηγεί συνοπτικά το θέμα και περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο προς μια άλλη διαδικτυακή τοποθεσία, όπου υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στο πλήρες κείμενο που πρέπει να διαβαστεί.

Προσαρμογή προτύπου email
Προσαρμόστε πρότυπα email στο LiveAgent

Γραμμές θεμάτων email που πρέπει να διαβαστούν

  • Σημαντική ενημέρωση [εταιρείας] στο εσωτερικό
  • Πρέπει να διαβαστεί: δήλωση σχετικά με το [θέμα]
  • Επισυνάπτεται μια σημαντική ενημέρωση από την [εταιρεία]
  • Νέα σχετικά με το [θέμα] μαζί με αυτό το μήνυμα
  • Επισκεφθείτε τον [ιστότοπο/ιστολόγιο/άλλες πηγές] για μια σημαντική ανακοίνωση
  • Δήλωση από την [εταιρεία] σχετικά με το [θέμα]: ακολουθήστε τον σύνδεσμο που βρίσκεται μέσα

Πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν

Πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν 1 – ανακοίνωση στο σώμα του μηνύματος

Πρότυπα email που πρέπει να διαβαστούν 2 – επισυνάπτεται δήλωση

Συχνές ερωτήσεις

Πόσο συχνά μπορώ να στέλνω email που πρέπει να διαβαστούν;

Μπορείτε να στείλετε email που πρέπει να διαβαστούν κάθε φορά που έχετε μια σημαντική ενημέρωση που πιστεύετε ότι πρέπει να δουν όλοι οι πελάτες σας. Για να διασφαλιστεί ότι οι ειδήσεις προσεγγίζουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και για να παρακολουθείτε πραγματικά τα ποσοστά ανοίγματος (για να γνωρίζετε εάν οι παραλήπτες διαβάζουν πράγματι τις ανακοινώσεις), αυτά τα μηνύματα πρέπει να αποστέλλονται ως ξεχωριστό email από άλλο περιεχόμενο.

Ως εκ τούτου, δεν θα έχουν ένα κανονικό πρόγραμμα δημοσίευσης, όπως κάνουν συνήθως τα email διάφορου περιεχομένου. Αντ ‘αυτού, πρέπει να καθορίσετε πότε είναι απαραίτητο ένα email που πρέπει να διαβαστεί και αν διαπιστώσετε ότι στέλνετε πάρα πολλά, τότε η ταξινόμησή σας για τα θεωρούμενα βασικά νέα μπορεί να είναι λάθος.

Πού μπορεί να αναρτηθεί μια δήλωση που πρέπει να διαβαστεί;

Το καλύτερο μέρος για να μοιραστείτε μια σημαντική δήλωση είναι συνήθως στο σώμα του ίδιου του email. Αυτό επιτρέπει στους παραλήπτες να διαβάζουν την ενημέρωση με γρήγορο και εύκολο τρόπο χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά και να ανακατευθυνθούν αλλού.

Ωστόσο, η ανακοίνωση μπορεί απλώς να είναι πολύ μεγάλη για να συμπεριληφθεί στο κείμενο ενός email ή να θέλετε να παράσχετε πρόσθετες πληροφορίες σε μια τοποθεσία όπου μπορούν να βρεθούν μόνιμα αντί να χαθούν σε εισερχόμενα. Σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις, θα ήταν καλή ιδέα να στείλετε ένα μήνυμα με ένα συνημμένο έγγραφο ή έναν σύνδεσμο προς τις ειδήσεις που πρέπει να διαβαστούν που δημοσιεύονται στον ιστότοπό σας, στο blog ή στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορώ να στείλω ένα email που πρέπει να διαβαστεί εσωτερικά;

Το επίκεντρο αυτού του κομματιού είναι οι ειδήσεις που πρέπει να διαβαστούν ως είδος περιεχομένου που πρέπει να αφομοιώσουν οι χρήστες σας. Ωστόσο, υπάρχουν ειδήσεις σχετικά με τις επιχειρήσεις που πρέπει να κοινοποιούνται μόνο εσωτερικά. Ορισμένα από τα πρότυπα email ισχύουν για εσωτερικές και εξωτερικές ενημερώσεις, ωστόσο, ορισμένες ανακοινώσεις είναι κατάλληλες ως αντίγραφο email ή τοπική ανάρτηση μόνο διότι θα περιέχουν εμπιστευτικές πληροφορίες που δεν πρέπει να δημοσιεύετε στον ιστότοπό σας όπου μπορούν να βρεθούν δημοσίως.

Discover all that LiveAgent has to offer.

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο συχνά μπορώ να στέλνω email που πρέπει να διαβαστούν;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να στείλετε email που πρέπει να διαβαστούν κάθε φορά που έχετε μια σημαντική ενημέρωση που πιστεύετε ότι πρέπει να δουν όλοι οι πελάτες σας. Ωστόσο, πρέπει να καθορίσετε πότε είναι απαραίτητο ένα email που πρέπει να διαβαστεί και αν διαπιστώσετε ότι στέλνετε πάρα πολλά, τότε η ταξινόμησή σας για τα θεωρούμενα βασικά νέα μπορεί να είναι λάθος.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πού μπορεί να αναρτηθεί μια δήλωση που πρέπει να διαβαστεί;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το καλύτερο μέρος για να μοιραστείτε μια σημαντική δήλωση είναι συνήθως στο σώμα του ίδιου του email. Ωστόσο, εάν η ανακοίνωση είναι πολύ μεγάλη, θα ήταν καλή ιδέα να στείλετε ένα μήνυμα με συνημμένο έγγραφο ή σύνδεσμο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Μπορώ να στείλω ένα email που πρέπει να διαβαστεί εσωτερικά;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι, αλλά πριν στείλετε το email, καθορίστε εάν η ανακοίνωση περιέχει εμπιστευτικές πληροφορίες, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το κατάλληλο κανάλι για τη διάδοση του email. Ως αποτέλεσμα, θα αποφύγετε πιθανά επιβλαβή λάθη.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo