Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα γενικών απαντήσεων

Είναι σημαντικά τα άμεσα μηνύματα στο Facebook ή το Instagram; Οι περισσότερες επιχειρήσεις που ξεκινούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πιστεύουν ότι τα ερωτήματα που λαμβάνονται μέσω άμεσων μηνυμάτων σε κοινωνικά δίκτυα είναι λιγότερο σημαντικά από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αλλά στην πραγματικότητα, πρόκειται για το αντίθετο! Οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το να ελέγχουν τα εισερχόμενα email τους στις μέρες μας. Γι’ αυτό η εταιρεία σας πρέπει να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας και να απαντά σε κάθε μήνυμα που λαμβάνει από τους πελάτες.

Πρότυπα γενικών απαντήσεων
Απαντήστε σε σχόλια και άμεσα μηνύματα στο Facebook απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent

Τι είναι ένα άμεσο μήνυμα; Γιατί είναι σημαντικό;

Ένα άμεσο μήνυμα είναι ένα ιδιωτικό μήνυμα που αποστέλλεται από έναν χρήστη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είτε σε άλλο χρήστη είτε σε κάποιο επαγγελματικό λογαριασμό. Το γεγονός ότι άλλοι χρήστες δεν μπορούν να δουν το περιεχόμενο των μηνυμάτων που δεν στάλθηκαν σε αυτούς καθιστά αυτό το είδος επικοινωνίας μοναδικό.

Όσον αφορά το ανοιχτό ποσοστό, ένα άμεσο μήνυμα από το Facebook ή το Instagram έχει πολύ υψηλή αξία, που ξεπερνά το 60% ή ακόμα και το 80% σε σύγκριση με το μέσο ανοιχτό ποσοστό email που είναι περίπου 15-25% (πηγή). Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτά τα κοινωνικά δίκτυα εκτεταμένα. Όσο πιο ενεργή είναι η επωνυμία σας σε ένα συγκεκριμένο δίκτυο, τόσο πιο συναφή θα είναι τα εισερχόμενα.

Ιδέες προτύπων γενικών απαντήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

Γενικές απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

Γενικές απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – απάντηση σε μήνυμα παραγγελίας για ελαττωματικό/κατεστραμμένο προϊόν

Γενικές απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις προμήθειες

Γενικές απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την κατάσταση μιας παραγγελίας

Γενικές απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – απαντώντας σε μήνυμα που ζητά βοήθεια, επειδή ο πελάτης δεν έλαβε απάντηση σε άλλα κανάλια επικοινωνίας

Επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – βασικοί κανόνες

Δημιουργία διαδικτυακής προσωπικότητας

Να είστε ο εαυτός σας. Συνδέεστε με άλλα ανθρώπινα όντα, γι ‘αυτό να είστε αληθινοί, ειλικρινείς και συμπαθείς. Αποκαλύψτε την αξία σας ή την αξία της επωνυμίας σας στους πελάτες σας.

Να είστε συνεπείς

Βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τον ίδιο τόνο τόσο στη δημόσια όπως και στην ιδιωτική επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν ο τόνος σας είναι χαλαρός και εύληπτος στις δημόσιες αναρτήσεις σας, κάντε το ίδιο στα άμεσα μηνύματα. Μην είστε πολύ επίσημος. Δεν θέλετε ο αποστολέας να αμφιβάλλει αν έστειλε μηνύματα στη σωστή εταιρεία, έτσι;

Απαντήστε γρήγορα

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα κανάλι επικοινωνίας «πάντα ενεργό». Εξοικειωθείτε με την απάντηση σε μηνύματα και σχόλια το συντομότερο δυνατό, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του μηνύματος.

Δείξτε προσοχή για ορθογραφικά και γραμματικά λάθη

Βεβαιωθείτε ότι όσοι φροντίζουν τα εισερχόμενα του επαγγελματικού σας λογαριασμού γνωρίζουν πώς να γράφουν σωστά. Εάν έχουν αμφιβολίες, συνιστάται να χρησιμοποιούν έναν καλό ορθογραφικό έλεγχο ή να ζητούν βοήθεια από τους συντάκτες σας.

Γενικές απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Συχνές ερωτήσεις

Πόσο εκτενή πρέπει να είναι τα άμεσα μηνύματά μου;

Πρότυπα γενικών απαντήσεων

Αυτό εξαρτάται πραγματικά και δεν υπάρχει γενικός κανόνας. Κανένα ψηφιακό μήνυμα δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλο, ωστόσο, οι απαντήσεις σας σε μηνύματα πελατών δεν πρέπει, επίσης, να είναι πολύ σύντομες. Δεν πρόκειται για ένα email πωλήσεων στο οποίο πρέπει να τραβήξετε την προσοχή του παραλήπτη σε 2-3 προτάσεις. Ο δυνητικός ή ο υπάρχων πελάτης σας σας στέλνει ένα μήνυμα, οπότε αδράξτε την ευκαιρία αυτή και προσπαθήστε να τον γοητεύσετε.

Χαιρετίστε τον αποστολέα και προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο κατανοητοί στο μήνυμά σας. Η επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι λιγότερο επίσημη από την επικοινωνία μέσω email και συμβαίνει συχνά σε πραγματικό χρόνο, οπότε μπορείτε να επιτρέψετε στον εαυτό σας να κάνετε κάποια μικρή συζήτηση προτού μπείτε στις λεπτομέρειες.

Πώς πρέπει να απευθύνομαι στους πελάτες;

Φούσκα ανατροφοδότησης

Η επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι περισσότερο ανεπίσημη, καθώς όταν κάποιος στέλνει ένα άμεσο μήνυμα στην εταιρεία σας, τότε γνωρίζετε ήδη το όνομά του. Γι ‘αυτό προτείνουμε να απευθυνθείτε στους αποστολείς με το μικρό τους όνομα για να μειώσετε την απόσταση. Εάν μια εικόνα προφίλ δείχνει ότι απευθύνεστε σε κάποιο άτομο μεγαλύτερης ηλικίας, τότε μπορείτε να αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την προσφώνηση “Κύριε / Κυρία” στην αρχή του μηνύματός σας, αλλά αυτό είναι πολύ ασυνήθιστο στην επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Θυμηθείτε να χρησιμοποιείτε emoji, που είναι η δεύτερη γλώσσα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορώ να αποθηκεύω τα δεδομένα χρηστών που έστειλαν άμεσα μηνύματα;

Πολλαπλά Κέντρα Δεδομένων

Αυτό εξαρτάται από τους τοπικούς νόμους περί απορρήτου και τους όρους χρήσης μιας συγκεκριμένης πλατφόρμας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο για να οργανώσετε μηνύματα σε επιχειρηματικά εισερχόμενα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά μην αντιμετωπίζετε τα άμεσα μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα άλλο κανάλι για την αποστολή ψυχρών email. Είναι μια εξαιρετικά ασυνήθιστη πρακτική που θα μπορούσε να οδηγήσει σε απαγόρευση του λογαριασμού σας σε μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

Ready to use our social media templates?

Put them to the test with our free 14-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο εκτενή πρέπει να είναι τα άμεσα μηνύματά μου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Αυτό εξαρτάται πραγματικά και δεν υπάρχει γενικός κανόνας. Η επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι λιγότερο επίσημη, οπότε μπορείτε να αφήσετε τον εαυτό σας να κάνετε κάποια μικρή συζήτηση πριν μπείτε στις λεπτομέρειες. Ωστόσο, τα άμεσα μηνύματα δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς πρέπει να απευθύνομαι στους πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι περισσότερο ανεπίσημη, καθώς όταν κάποιος στέλνει ένα άμεσο μήνυμα στην εταιρεία σας, τότε γνωρίζετε ήδη το όνομά του. Γι’ αυτό προτείνουμε να απευθυνθείτε στους αποστολείς με το μικρό τους όνομα για να μειώσετε την απόσταση. Εάν μια εικόνα προφίλ δείχνει ότι απευθύνεστε σε κάποιο άτομο μεγαλύτερης ηλικίας, τότε μπορείτε να αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την προσφώνηση “Κύριε / Κυρία” στην αρχή του μηνύματός σας, αλλά αυτό είναι πολύ ασυνήθιστο στην επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Μπορώ να αποθηκεύω τα δεδομένα χρηστών που έστειλαν άμεσα μηνύματα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Αυτό εξαρτάται από τους τοπικούς νόμους περί απορρήτου και τους όρους χρήσης μιας συγκεκριμένης πλατφόρμας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο για να οργανώσετε μηνύματα σε επιχειρηματικά εισερχόμενα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά μην αντιμετωπίζετε τα άμεσα μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα άλλο κανάλι για την αποστολή ψυχρών email. Είναι μια εξαιρετικά ασυνήθιστη πρακτική που θα μπορούσε να οδηγήσει σε απαγόρευση του λογαριασμού σας σε μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo