Πρότυπα γενικών απαντήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Είναι σημαντικά τα άμεσα μηνύματα στο Facebook ή το Instagram; Οι περισσότερες επιχειρήσεις που ξεκινούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πιστεύουν ότι τα ερωτήματα που λαμβάνονται μέσω άμεσων μηνυμάτων σε κοινωνικά δίκτυα είναι λιγότερο σημαντικά από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αλλά στην πραγματικότητα, πρόκειται για το αντίθετο! Οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το να ελέγχουν τα εισερχόμενα email τους στις μέρες μας. Γι’ αυτό η εταιρεία σας πρέπει να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας και να απαντά σε κάθε μήνυμα που λαμβάνει από τους πελάτες.
Ένα άμεσο μήνυμα είναι ένα ιδιωτικό μήνυμα που αποστέλλεται από έναν χρήστη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είτε σε άλλο χρήστη είτε σε κάποιο επαγγελματικό λογαριασμό. Το γεγονός ότι άλλοι χρήστες δεν μπορούν να δουν το περιεχόμενο των μηνυμάτων που δεν στάλθηκαν σε αυτούς καθιστά αυτό το είδος επικοινωνίας μοναδικό.
Όσον αφορά το ανοιχτό ποσοστό, ένα άμεσο μήνυμα από το Facebook ή το Instagram έχει πολύ υψηλή αξία, που ξεπερνά το 60% ή ακόμα και το 80% σε σύγκριση με το μέσο ανοιχτό ποσοστό email που είναι περίπου 15-25% (πηγή). Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτά τα κοινωνικά δίκτυα εκτεταμένα. Όσο πιο ενεργή είναι η επωνυμία σας σε ένα συγκεκριμένο δίκτυο, τόσο πιο συναφή θα είναι τα εισερχόμενα.
Thank you for contacting us!
My name is [rep’s name], and I’d be happy to assist you today.
Could you specify your request so that I can try to help you, or pass your message on to a colleague who will contact you ASAP?
Best,
[rep’s name]
P.S. If you like the content we post on our profile, how about you share our posts from time to time? It will help us reach more followers and grow our social media presence <3
Thank you for notifying us about the problem with your order.
We are sorry that you received a [faulty/damaged] product, and we promise that this issue will be resolved as soon as possible!
Please provide us with the following information so that we can start the return process:
Order number, which you can find in your confirmation email or on the package.
Details about the faulty product.
Description of the problem.
As soon as you provide us with more details, we will inform you about the next steps.
Best,
The [company] customer service team
We’re glad that you are interested in our [product/service].
As you may have noticed, this product is currently out of stock. However, it will be available again on the [date].
As we will be restocking a limited number of items, we recommend that you sign up for a reminder list. Once you add your email, our system will notify you when the desired [product/service] is in stock again.
Good luck and happy shopping!
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for reaching out.
I’ve just checked the status of your order no. [order no.]. It has just been [packaged/shipped/delivered to a pick-up point], so you will receive it in [number of days] days.
You can track your order by following this link [link].
If you have any other questions, feel free to message me.
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for messaging and notifying us about that situation. I’m sorry you had to wait for so long without being contacted by our team.
If you submitted your inquiry via email, contact form, or live chat, you should have received a confirmation email with a dedicated ticket number assigned to your inquiry.
Could you please check that message and let me know the number of your ticket?
I will check the status of your inquiry right after you give me these details and will get back to you with more information and the next steps.
Sorry for the inconvenience!
Regards,
The [company] customer service team
Να είστε ο εαυτός σας. Συνδέεστε με άλλα ανθρώπινα όντα, γι ‘αυτό να είστε αληθινοί, ειλικρινείς και συμπαθείς. Αποκαλύψτε την αξία σας ή την αξία της επωνυμίας σας στους πελάτες σας.
Βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τον ίδιο τόνο τόσο στη δημόσια όπως και στην ιδιωτική επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν ο τόνος σας είναι χαλαρός και εύληπτος στις δημόσιες αναρτήσεις σας, κάντε το ίδιο στα άμεσα μηνύματα. Μην είστε πολύ επίσημος. Δεν θέλετε ο αποστολέας να αμφιβάλλει αν έστειλε μηνύματα στη σωστή εταιρεία, έτσι;
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα κανάλι επικοινωνίας «πάντα ενεργό». Εξοικειωθείτε με την απάντηση σε μηνύματα και σχόλια το συντομότερο δυνατό, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του μηνύματος.
Βεβαιωθείτε ότι όσοι φροντίζουν τα εισερχόμενα του επαγγελματικού σας λογαριασμού γνωρίζουν πώς να γράφουν σωστά. Εάν έχουν αμφιβολίες, συνιστάται να χρησιμοποιούν έναν καλό ορθογραφικό έλεγχο ή να ζητούν βοήθεια από τους συντάκτες σας.
Ready to use our social media templates?
Put them to the test with our free 30-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Ulta Beauty
Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό διαχείρισης email. Επιπλέον, προσφέρει εκπαίδευση μέσω ιστολογίου, γλωσσαρίου και διαδικτυακών σεμιναρίων, καθώς και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστή. Υπάρχουν διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις περιοδείας και δυνατότητες ενσωμάτωσης. Η εταιρία παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και προγράμματος συνεργατών.
Πρότυπο προγραμματισμού πριν από την κλήση
Η συμβουλή είναι να δημιουργήσετε πρότυπα προγραμματισμού πριν από την κλήση και να συμπεριλάβετε τον τίτλο της συνάντησης στη γραμμή θέματος των σημειώσεων, ώστε όλοι να μπορούν να τα βρουν εύκολα. Προτείνεται να δημιουργήσετε μια λίστα βασικών ερωτήσεων για κάθε συνάντηση και να δημιουργήσετε μια ατζέντα για να είστε εστιασμένοι.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Fortinet
Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα προγράμματα. Η εταιρεία παρέχει επίσης εκπαίδευση, επίδειξη και δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού. Υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας και ενσωμάτωσης με την εταιρία, καθώς και προγράμματα συνεργατών.
Η επικοινωνία μέσω τηλεφώνου παραμένει αναντικατάστατη για σημαντικά μηνύματα και πληροφορίες μεταξύ εταιρειών και πελατών τους, αλλά μπορεί να συνδυαστεί με email για καλύτερη οργάνωση της επικοινωνίας. Τα email καλωσορίσματος είναι σημαντικά για τη δημιουργία σύνδεσης με νέους πελάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο και υπάρχουν πολλά πρότυπα που μπορούν να ενημερώσουν τους χρήστες και να τους ενθαρρύνουν να ακολουθήσουν το κατάστημα και να προχωρήσουν σε αγορές. Οι γραμμές θέματος είναι σημαντικές για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team