Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Customer service

Μιμίδια εξυπηρέτησης πελατών

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Τελευταία τροποποίηση την October 5, 2021 σε 10:59 am

Ας είμαστε αληθινοί για μια στιγμή. Μια δουλειά εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας αφήσει συναισθηματικά και σωματικά εξαντλημένους. Προσθέστε χαμηλότερους μισθούς και τώρα θεωρείστε ένας πραγματικός μαχητής εξυπηρέτησης πελατών.

Το να είστε αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών δεν είναι εύκολη δουλειά, ακόμη και όταν είστε πολύ έμπειροι. Ωστόσο, κάθε μέρα είναι μια νέα ευκαιρία για μάθηση, καθώς μπορείτε να συναντήσετε μια νέα κατάσταση/πρόκληση ανά πάσα στιγμή.

Μερικές φορές μπορεί να φαίνεται ότι οι πελάτες ξεχνούν ότι οι αντιπρόσωποι των πελατών είναι επίσης άνθρωποι. Καταλαβαίνουμε ότι είστε εκνευρισμένοι, απογοητευμένοι, αλλά θέλουμε να σας βοηθήσουμε.

Θέλω να πω, υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις όπου θέλετε απλά να ουρλιάξετε και το να παρακινείτε τον εαυτό σας να είναι ήρεμος είναι η πραγματική πρόκληση!

Αν είστε αντιπρόσωποι πελατών που αναζητάτε μιμίδια εξυπηρέτησης πελατών επειδή είχατε μια δύσκολη μέρα, το καταλαβαίνουμε. Ωστόσο, θα θέλαμε να δείξουμε μια άλλη προοπτική των μιμίδιων εξυπηρέτησης πελατών. Παρόλο που μπορεί να είναι αστεία αυτή τη στιγμή, υπάρχει ένας τρόπος να μάθετε από κάθε μιμίδιο κατάστασης/εξυπηρέτησης πελατών.

Ως αποτέλεσμα, θα θέλαμε να δείξουμε πώς να χειριστείτε σωστά κάθε κατάσταση στα 3 μιμίδια κακής εξυπηρέτησης πελατών παρακάτω.

3 μιμίδια πελατών – 3 καταστάσεις – 3 συμπεράσματα

1. Κατάσταση

μιμίδιο-πελάτη
Μέσα από μιμίδια FB / Εξυπηρέτηση πελατών

Εδώ είναι μια αρκετά επαναλαμβανόμενη κατάσταση όπου ο πελάτης δεν γνωρίζει συγκεκριμένες πληροφορίες. Τα ψιλά γράμματα μπορεί να είναι αιτία απογοήτευσης και για τις δύο πλευρές. Αλλά, προσπαθήστε να βάλετε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη σας. Πώς θα νιώθατε; Μπορεί να αισθάνεστε αμφιβολία, δυσπιστία και συνολική καχυποψία απέναντι στην εταιρεία. Θυμηθείτε, η ενσυναίσθηση των πελατών εξακολουθεί να ανήκει στις πιο σημαντικές δεξιότητες ενός εξαιρετικού αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών.

2. Κατάσταση

Προσπαθείτε πάντα να λαμβάνετε υπόψη τα συναισθήματα του πελάτη εκείνη τη στιγμή. Το πιο σημαντικό, θυμηθείτε ότι η δουλειά σας είναι να αποκλιμακώσετε την κατάσταση και να μην κάνετε τον πελάτη ακόμα πιο έξαλλο. Ακολουθούν μερικές συμβουλές μας για τον τρόπο αποκλιμάκωσης της κατάστασης:

Πρώτα απ ‘όλα, πάρτε μια βαθιά ανάσα και καταλάβετε ότι η κατάσταση δεν είναι προσωπική. Το επόμενο βήμα είναι να ακούσετε, αφήστε τον πελάτη να σας πει τα πάντα και μην τον διακόψετε. Ως αποτέλεσμα, θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα την κατάσταση ή τουλάχιστον ο πελάτης θα νιώσει ότι ακούγεται. Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται είναι να ακούσετε προσεκτικά και να ζητήσετε συγγνώμη. Βεβαιωθείτε ότι αναγνωρίζετε το πρόβλημα και απαντάτε με συμβουλές ή μία λύση. Εάν είναι δυνατόν, δώστε περισσότερες επιλογές ως λύσεις για να βρείτε την καλύτερη λύση για τις ανάγκες του πελάτη σας.

3. Κατάσταση

Μιμίδιο βαρεμάρας από τη δουλειά
Μέσα από μιμίδια FB / Εξυπηρέτηση πελατών

Ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε αυτήν την κατάσταση είναι να κατανοήσετε τον πελάτη. Μην χρησιμοποιείτε ορολογία ή τεχνικούς όρους για να δείξετε την εμπειρία σας, αλλά υιοθετήστε τη γλώσσα ανάλογα για κάθε πελάτη. Ωστόσο, εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε ορισμένη ορολογία, βεβαιωθείτε ότι την ορίζετε πρώτα. Μην κάνετε υποθέσεις.

Και πάλι, πρέπει να καταλάβετε ότι δεν έχουν όλοι το ίδιο υπόβαθρο με τους ανθρώπους γύρω σας. Έτσι, κάντε ερωτήσεις και καθορίστε τι πρέπει να εξηγηθεί. Επιπλέον, εάν πρέπει να εξηγήσετε ένα περίπλοκο θέμα, βεβαιωθείτε ότι έχετε χωρίσει το θέμα σε μερικά μικρά κομμάτια και αναφέρετε μόνο τις σχετικές πληροφορίες για τον πελάτη.

Συμπέρασμα

Η ευγένεια πηγαίνει πολύ σε πολλές δύσκολες καταστάσεις. Πάρτε αυτά τα μιμίδια κακής εξυπηρέτησης πελατών ως κίνητρο για να γίνετε καλύτεροι κάθε μέρα. Αλλά αν κάνετε ένα περιστασιακό λάθος, γελάστε και προσπαθήστε να βελτιωθείτε την επόμενη φορά.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Did you know that losing enthusiasm for your job can be a sign of burnout?

If you are a manager trying to prevent this, consider a help desk solution with gamification to motivate your agents daily.

Learn more
Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Growth Marketer

Andy is Growth Marketer at LiveAgent. Previously, he studied International Relations and Business Diplomacy and was active as a volunteer in the world's largest student run organization, AIESEC. Running, music and reading books are his favourite free-time activities.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.