Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Φροντίδα πελατών

Τι είναι η φροντίδα πελατών;

Οι πελάτες είναι πολύ σημαντικοί άνθρωποι για κάθε εταιρεία. Ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία νοιάζεται για τους πελάτες της είναι πολύ σημαντικός για τη δημιουργία μιας καλής εικόνας και ονόματος της εταιρείας.

Η φροντίδα πελατών σημαίνει το έργο της φροντίδας των πελατών και της ικανοποίησης των προσδοκιών τους. Οι πελάτες μοιράζονται τα προβλήματα, τις ερωτήσεις και τις απορίες τους στους αντιπροσώπους των πελατών και είναι υπεύθυνοι για την επίλυσή τους. Είναι επίσης μια διαδικασία ώστε να τους δώσετε περισσότερα από όσα ζητούν και μπορεί να αυξήσει ιδιαίτερα την ικανοποίηση του πελάτη.

Φροντίδα πελατών

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει ο όρος φροντίδα πελατών;

Η φροντίδα πελατών είναι το έργο της φροντίδας των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη, καθώς και της παροχής περισσότερων από ό,τι περιμένουν. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών είναι πρωτίστως υπεύθυνη για αυτό.

Γιατί είναι σημαντική η φροντίδα πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς στη διαδικασία πωλήσεων. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία χτίζει μόνιμες σχέσεις με τον πελάτη, μπορεί να γνωρίσει λεπτομερώς τα προβλήματα και τις προσδοκίες του. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι επίσης το πρώτο σημείο επαφής με τον πελάτη, οπότε έχει την ευκαιρία να ανταποκριθεί γρήγορα στις ανάγκες του.

Ποιες είναι οι 3 αρχές της φροντίδας πελατών;

Η πρώτη και κύρια αρχή είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να ακούει τον πελάτη. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία μπορεί να είναι ενημερωμένη για το αν ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών και λαμβάνει σχόλια για το τι μπορεί να βελτιώσει στη λειτουργία ολόκληρης της εταιρείας.

Ο δεύτερος κανόνας είναι μια ατομική προσέγγιση του πελάτη. Ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται ότι αντιμετωπίζεται ως συγκεκριμένη οντότητα και όχι ως μία από τις πολλές.

Η τρίτη αρχή είναι η ενσυναίσθηση. Η εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να προσπαθήσει να καταλάβει γιατί ο πελάτης συμπεριφέρεται με τον τρόπο που συμπεριφέρεται.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo