Τι είναι η φροντίδα πελατών;
Οι πελάτες είναι πολύ σημαντικοί άνθρωποι για κάθε εταιρεία. Ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία νοιάζεται για τους πελάτες της είναι πολύ σημαντικός για τη δημιουργία μιας καλής εικόνας και ονόματος της εταιρείας.
Η φροντίδα πελατών σημαίνει το έργο της φροντίδας των πελατών και της ικανοποίησης των προσδοκιών τους. Οι πελάτες μοιράζονται τα προβλήματα, τις ερωτήσεις και τις απορίες τους στους αντιπροσώπους των πελατών και είναι υπεύθυνοι για την επίλυσή τους. Είναι επίσης μια διαδικασία ώστε να τους δώσετε περισσότερα από όσα ζητούν και μπορεί να αυξήσει ιδιαίτερα την ικανοποίηση του πελάτη.

Frequently asked questions
Τι σημαίνει ο όρος φροντίδα πελατών;
Η φροντίδα πελατών είναι το έργο της φροντίδας των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη, καθώς και της παροχής περισσότερων από ό,τι περιμένουν. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών είναι πρωτίστως υπεύθυνη για αυτό.
Γιατί είναι σημαντική η φροντίδα πελατών;
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς στη διαδικασία πωλήσεων. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία χτίζει μόνιμες σχέσεις με τον πελάτη, μπορεί να γνωρίσει λεπτομερώς τα προβλήματα και τις προσδοκίες του. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι επίσης το πρώτο σημείο επαφής με τον πελάτη, οπότε έχει την ευκαιρία να ανταποκριθεί γρήγορα στις ανάγκες του.
Ποιες είναι οι 3 αρχές της φροντίδας πελατών;
Η πρώτη και κύρια αρχή είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να ακούει τον πελάτη. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία μπορεί να είναι ενημερωμένη σχετικά με το εάν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών και λαμβάνει σχόλια σχετικά με το τι μπορεί να βελτιώσει στη λειτουργία ολόκληρης της επωνυμίας. Ο δεύτερος κανόνας είναι η ατομική προσέγγιση του πελάτη. Ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται ότι αντιμετωπίζεται ως μια συγκεκριμένη οντότητα και όχι ως μια από τις πολλές. Η τρίτη αρχή είναι η ενσυναίσθηση. Η εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να προσπαθήσει να κατανοήσει γιατί ο πελάτης συμπεριφέρεται με τον τρόπο που συμπεριφέρεται.