Τι είναι ο υποτομέας;
Ο υποτομέας είναι ένας τομέας, ο οποίος είναι μέρος ενός μεγαλύτερου τομέα που ονομάζεται ριζικός τομέας. Επειδή το LiveAgent είναι μια εφαρμογή που βασίζεται στο cloud, κάθε λογαριασμός πελάτη στο liveagent πρέπει να έχει τον δικό του συγκεκριμένο υποτομέα. Στην πράξη σημαίνει ότι όλοι οι λογαριασμοί εγκαθίστανται ως υποτομείς του ριζικού τομέα www.ladesk.com.
Ο τελικός υποτομέας μοιάζει με αυτό: youraccount.ladesk.com
Εάν δεν σας αρέσει ο τρέχων τομέας σας, μπορείτε πάντα να ζητήσετε από την υποστήριξή μας να μετακινήσει τον λογαριασμό σας σε διαφορετικό, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος. Μπορείτε επίσης να θέσετε τον λογαριασμό σας στο LiveAgent στον δικό σας τομέα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ο υποτομέας;
Ένας υποτομέας είναι ένας τομέας, ο οποίος είναι μέρος του ριζικού τομέα. Είναι μια πρόσθετη ενότητα του κύριου ονόματος τομέα. Μπορείτε να διαθέτετε πολλούς υποτομείς στον κύριο τομέα σας, ο καθένας με διαφορετικούς πόρους. Οι υποτομείς δεν χρειάζεται να ενωθούν στον ίδιο host με τον κύριο τομέα.
Γιατί χρειάζεστε έναν υποτομέα για να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent;
Το LiveAgent είναι μια εφαρμογή που βασίζεται στo cloud, επομένως κάθε λογαριασμός πελάτη LiveAgent πρέπει να διαθέτει τον δικό του υποτομέα. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι όλοι οι λογαριασμοί εγκαθίστανται ως υποτομείς του κύριου τομέα ladesk.com.
Είναι δυνατόν να αλλάξετε τον υποτομέα σας στο LiveAgent;
Εάν θέλετε να αλλάξετε υποτομέα στο LiveAgent, μπορείτε να ζητήσετε να μεταφέρετε τον λογαριασμό σας σε άλλη πρόσβαση. Μπορείτε επίσης να εκχωρήσετε τον λογαριασμό LiveAgent σας στον δικό σας τομέα.
Expert’s note
Ο υποτομέας είναι μια πρόσθετη ενότητα του κύριου τομέα που μπορεί να διαθέτετε πολλούς υποτομείς στο LiveAgent, καθένας με διαφορετικούς πόρους.
Η υποστήριξη πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Το LiveAgent λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών προσφέρει αφοσιωμένους αντιπρόσωπους ζωντανής συνομιλίας για την απάντηση σε ερωτήματα πελατών. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό και να προγραμματίσετε demo για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Ο εκπρόσωπος πελατών πρέπει να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική εποχή και να είναι εξοικειωμένος με την εταιρεία και τα προϊόντα της. Η καλή σχέση με τον πελάτη είναι σημαντική για την επιτυχή υποστήριξη και ικανοποίηση του πελάτη.
Λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
Οι πωλήσεις και η προώθηση υψηλού κέρδους σε διαδικτυακά καταστήματα είναι στρατηγικές που βοηθούν στην επίτευξη αύξησης πωλήσεων. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση του πελάτη και να εξατομικεύσει την εξυπηρέτηση. Το κέντρο εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα υποστήριξης πελατών και να αποκλείσει περιττές διαδικασίες.
Πώς να Γράψετε ένα Απολογητικό Email
Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιήσουν PDF και βίντεο για επικοινωνία και προβολή επιτυχημένων περιπτώσεων πελατών. Μια μελέτη περίπτωσης είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους παροχής κοινωνικής απόδειξης για την υψηλής ποιότητας προσφορά υπηρεσιών ή προϊόντων που μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να επιτύχουν τους στόχους τους ή να ξεπεράσουν εμπόδια.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
The article discusses setting clear customer service expectations and establishing work hours, using LiveAgent software and workforce management tools. It emphasizes the importance of informing customers of business hours and potential delays in support, and suggests a friendly approach for optimal customer experience. LiveAgent and spreadsheet tools are recommended for tracking work hours and productivity.