Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ITIL

Τι είναι ένα ITIL

Το ITIL, γνωστό και ως Βιβλιοθήκη Υποδομής Τεχνολογίας Πληροφοριών, είναι μια συλλογή κατευθυντήριων γραμμών και βέλτιστων πρακτικών για το σχεδιασμό, την παροχή διαχείρισης υπηρεσιών Πληροφορικής (ITSM). Περιλαμβάνει διαδικασίες, εργασίες, πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενσωμάτωσης με τη στρατηγική της εταιρείας και για την παροχή μεγάλης αξίας. Βοηθά τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τους κινδύνους, να δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, να βελτιώσουν την αποδοτικότητα, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, να μειώσουν το κόστος και πολλά άλλα. Χρησιμοποιείται επίσης για τη μέτρηση της βελτίωσης.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει το ITIL;

Το ITIL ή Βιβλιοθήκη Υποδομής Τεχνολογίας Πληροφοριών, είναι ένα σύνολο λεπτομερών πρακτικών διαχείρισης υπηρεσιών Πληροφορικής που επικεντρώνεται στην ευθυγράμμιση των υπηρεσιών πληροφορικής με τις επιχειρηματικές ανάγκες. Το ITIL περιγράφει διαδικασίες που δεν είναι συγκεκριμένες για έναν οργανισμό ή τεχνολογία, αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον οργανισμό για την υλοποίηση της στρατηγικής του, την παροχή αξίας και τη διατήρηση ενός ελάχιστου επιπέδου ανταγωνιστικότητας.

 

Ποια είναι τα 5 στάδια του ITIL;

Τα 5 στάδια του ITIL είναι μια στρατηγική υπηρεσιών, σχεδιασμός υπηρεσιών, αλλαγή υπηρεσιών, λειτουργία υπηρεσιών και συνεχής βελτίωση υπηρεσιών. Η στρατηγική στοχεύει στη λήψη απόφασης σχετικά με τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών. Το έργο στοχεύει στο σχεδιασμό νέων υπηρεσιών Πληροφορικής. Αλλαγή είναι η δημιουργία και η εφαρμογή υπηρεσιών Πληροφορικής. Η λειτουργία αφορά τη διασφάλιση της αποτελεσματικής και αποδοτικής παροχής υπηρεσιών Πληροφορικής. Από την άλλη πλευρά, η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών είναι η χρήση μεθόδων διαχείρισης ποιότητας για να μάθουμε από προηγούμενες επιτυχίες και αποτυχίες.

 

Σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται το ITIL;

Το ITIL μπορεί να αποφέρει οφέλη σε κάθε οργανισμό που παρέχει στους χρήστες υπηρεσία ή προϊόν πληροφορικής. Χρησιμοποιείται κυρίως σε διάφορους τύπους εταιρειών, από αρχές, πανεπιστήμια και μη κυβερνητικές οργανώσεις. Το ITIL δεν είναι ένα πρότυπο, αλλά ένα σύνολο βέλτιστων πρακτικών, που μπορούν να συμβάλουν στη μείωση του κόστους βελτιστοποιώντας τη χρήση των πόρων, την καλύτερη παροχή υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών, καθώς και μια ισχυρότερη αντιστοιχία μεταξύ πληροφορικής και επιχειρηματικών ομάδων.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo