Τι είναι ένα ITIL;
Το ITIL, γνωστό και ως Βιβλιοθήκη Υποδομής Τεχνολογίας Πληροφορικής, είναι μια συλλογή οδηγιών και βέλτιστων πρακτικών για το σχεδιασμό και την παροχή διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής (ITSM). Περιλαμβάνει διαδικασίες, εργασίες και πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενοποίησης με τη στρατηγική της εταιρείας και για την παροχή μεγάλης αξίας. Το ITIL χρησιμοποιείται συχνά ως μέρος ενός σύστημα καρτελών IT κέντρου εξυπηρέτησης για τη διαχείριση κινδύνων, τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τη μείωση του κόστους και πολλά άλλα.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο σχετικά με το ITIL
Το ITIL (Information Technology Infrastructure Library) είναι ένα σύνολο από τις καλύτερες πρακτικές για τη βελτίωση της παροχής και διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής. Πρόκειται για μια συνοπτική συλλογή μεθόδων και διαδικασιών, βασισμένη σε μεθοδολογίες βιομηχανίας, που στοχεύουν στη βελτίωση της λειτουργικότητας, τη μείωση των δαπανών και τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών του LiveAgent βοηθά τις οργανώσεις να εφαρμόσουν τις αρχές ITIL στις επιχειρησιακές τους δραστηριότητες εξυπηρέτησης πελατών. Διαθέτει ενσωματωμένα συστήματα καρτελών, αυτοματοποιημένη παρακολούθηση ζητημάτων, και εργαλεία διαχείρισης συμβάντων και προβλημάτων, πύλες αυτοεξυπηρέτησης, και ισχυρές δυνατότητες αναφοράς, όλα σχεδιασμένα για να βοηθούν τις ομάδες IT να διαχειρίζονται την εξυπηρέτηση πελατών πιο αποτελεσματικά.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει το ITIL;
Το ITIL ή Βιβλιοθήκη Υποδομής Τεχνολογίας Πληροφοριών, είναι ένα σύνολο λεπτομερών πρακτικών διαχείρισης υπηρεσιών Πληροφορικής που επικεντρώνεται στην ευθυγράμμιση των υπηρεσιών πληροφορικής με τις επιχειρηματικές ανάγκες. Το ITIL περιγράφει διαδικασίες που δεν είναι συγκεκριμένες για έναν οργανισμό ή τεχνολογία, αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον οργανισμό για την υλοποίηση της στρατηγικής του, την παροχή αξίας και τη διατήρηση ενός ελάχιστου επιπέδου ανταγωνιστικότητας.
Ποια είναι τα 5 στάδια του ITIL;
Τα 5 στάδια του ITIL είναι μια στρατηγική υπηρεσιών, σχεδιασμός υπηρεσιών, αλλαγή υπηρεσιών, λειτουργία υπηρεσιών και συνεχής βελτίωση υπηρεσιών. Η στρατηγική στοχεύει στη λήψη απόφασης σχετικά με τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών. Το έργο στοχεύει στο σχεδιασμό νέων υπηρεσιών Πληροφορικής. Αλλαγή είναι η δημιουργία και η εφαρμογή υπηρεσιών Πληροφορικής. Η λειτουργία αφορά τη διασφάλιση της αποτελεσματικής και αποδοτικής παροχής υπηρεσιών Πληροφορικής. Από την άλλη πλευρά, η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών είναι η χρήση μεθόδων διαχείρισης ποιότητας για να μάθουμε από προηγούμενες επιτυχίες και αποτυχίες.
Σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται το ITIL;
Το ITIL μπορεί να αποφέρει οφέλη σε κάθε οργανισμό που παρέχει στους χρήστες υπηρεσία ή προϊόν πληροφορικής. Χρησιμοποιείται κυρίως σε διάφορους τύπους εταιρειών, από αρχές, πανεπιστήμια και μη κυβερνητικές οργανώσεις. Το ITIL δεν είναι ένα πρότυπο, αλλά ένα σύνολο βέλτιστων πρακτικών, που μπορούν να συμβάλουν στη μείωση του κόστους βελτιστοποιώντας τη χρήση των πόρων, την καλύτερη παροχή υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών, καθώς και μια ισχυρότερη αντιστοιχία μεταξύ πληροφορικής και επιχειρηματικών ομάδων.
Expert’s note
Το ITIL είναι ένα σύνολο βέλτιστων πρακτικών για τη διαχείριση υπηρεσιών IT, που βοηθά στη βελτίωση της ποιότητας και αποδοτικότητας τους.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης iContact
iContact είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ email που προσφέρει υποστήριξη μέσω email, κοινωνικών μέσων, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω media@icontact.com.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Freshdesk
Το Freshdesk είναι ένα αξιόπιστο λογισμικό διαχείρισης email που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών. Προσφέρει προηγμένο πίνακα εργαλείων και ποικίλα προγράμματα τιμολόγησης.