Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού

Κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού;

Το κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού είναι ένα λογισμικό που προσφέρει σύστημα διαχείρισης καρτελών. Αυτό το λογισμικό προσφέρει μια προκαθορισμένη έκδοση και είναι πλήρως προσαρμόσιμο. Δεν έχει περιορισμούς και είναι απολύτως λειτουργικό για όλους τους χρήστες. Ορισμένοι τύποι είναι δωρεάν, αλλά για άλλους τύπους πρέπει να πληρώσετε για να τους κατεβάσετε.

Το κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού έχει δημιουργηθεί για την παροχή υποστήριξης, έτσι ώστε να δρομολογεί προβλήματα και ερωτήσεις πελατών που αποστέλλονται μέσω email, φόρμες επικοινωνίας ή ζωντανή συνομιλία στην πλατφόρμα. Προσφέρει επίσης διάφορες λειτουργίες και δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης για γρήγορη αντίδραση σε ερωτήσεις.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού;

Το λογισμικό ανοιχτού λογισμικού είναι λογισμικό που μπορεί να αναπτυχθεί από μια ευρεία κοινότητα ανάπτυξης. Το κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού είναι λογισμικό που βασίζεται αποκλειστικά σε ανοιχτό λογισμικό και προσφέρει σύστημα διαχείρισης καρτελών. Σας επιτρέπει να παρέχετε υποστήριξη πελατών και κατευθύνει αιτήματα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας στην πλατφόρμα (e-mail, φόρμες επικοινωνίας, ζωντανή συνομιλία), χάρη στα οποία ο αντιπρόσωπος μπορεί να διαχειριστεί τα πάντα σε ένα μέρος.

 

Ποια είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός κέντρου εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού;

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του κέντρου εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού είναι η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω διαφόρων καναλιών επαφής, καθώς και η διαχείριση μεμονωμένων καρτελών και η δυνατότητα ανάλυσης με βάση τα δεδομένα και τις αναφορές που συλλέγονται. Και όλα αυτά είναι δυνατά σε ένα μέρος, το οποίο σίγουρα διευκολύνει και βελτιώνει την εργασία.

 

Είναι το LiveAgent ένα κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού;

Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης ανοιχτού λογισμικού. Προσφέρει όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση πελατών και την τεχνική υποστήριξη.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo