Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ωράριο εργασίας

Ποιο είναι το ωράριο εργασίας;

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Το ωράριο εργασίας είναι οι ώρες κατά τις οποίες συνήθως λειτουργεί το προσωπικό υποστήριξης μιας επιχείρησης. Οι εταιρείες δημιουργούν ώρες λειτουργίας ώστε οι πελάτες να επικοινωνούν με το προσωπικό υποστήριξης. Ο χρόνος απόκρισης αποφασίζεται ανάλογα με τις ώρες γραφείου. Φυσικά, κανένας από τους πελάτες δεν περιμένει η εξυπηρέτηση πελατών να απαντήσει όταν είναι απασχολημένοι, κοιμούνται ή βρίσκονται σε διακοπές.

Μπορούν να επιλεγούν πολλές εργάσιμες ώρες από διαφορετικά τμήματα. Αυτό είναι ευνοϊκό όταν οι εκπρόσωποι εργάζονται σε διάφορες χρονικές στιγμές ή σε διαφορετικές ζώνες ώρας. Για παράδειγμα, το προσωπικό υποστήριξης της εταιρείας είναι διαθέσιμο 24 ώρες. Έτσι, οι εργαζόμενοι θα είναι υπεύθυνοι μόνο για κλήσεις κατά τις εργάσιμες ώρες της βάρδιας τους.

Ποιες είναι οι κανονικές ώρες εργασίας;

Οι κανονικές ώρες γραφείου είναι συνήθως από τις 8 π.μ. έως τις 6 μ.μ. Συνήθως είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή. Αυτό ισχύει εκτός από τις νόμιμες αργίες.

Όμως, πρέπει πάντα να έχετε κατά νου ότι οι κανονικές ώρες και ημέρες γραφείου διαφοροποιούνται ανάλογα με την τοποθεσία της εταιρείας.

Πόσες εργάσιμες ημέρες είναι 48 ώρες;

48 ώρες σημαίνει 2 εργάσιμες ημέρες. Οι εργάσιμες ημέρες είναι συνήθως από Δευτέρα έως Παρασκευή και κατά τη διάρκεια λειτουργίας των περισσότερων επαγγελματικών επιχειρήσεων.

Ποιες είναι οι ώρες εργασίας στις ΗΠΑ;

Οι ώρες εργασίας εξαρτώνται από τον τύπο της επιχείρησης. Τα γραφειοκρατικά μέρη, όπως τράπεζες στις ΗΠΑ είναι συνήθως ανοιχτά από τις 8 π.μ. έως τις 5 μ.μ. – Δευτέρα έως Παρασκευή. Ωστόσο, τα καταστήματα λιανικής μπορεί συχνά να είναι ανοιχτά περισσότερες ώρες ακόμη και κάθε μέρα σε μια εβδομάδα. Αυτό ισχύει συνήθως εκτός από κάποιες δημόσιες ή νόμιμες αργίες. Τα εστιατόρια μπορούν να διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία της επιχείρησης. Συνολικά είναι συνήθως από τις 9 π.μ. έως τις 5 μ.μ.

Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας 24/7;

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών βοηθά τους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονται όλες τις πληροφορίες σας από ένα μέρος. Δεν χρειάζεται εναλλαγή διεπαφών.

Για παράδειγμα, μπορείτε να λάβετε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τη ζωντανή συνομιλία, το τηλεφωνικό κέντρο, τα κοινωνικά δίκτυα σε ένα καθολικό κιβώτιο εισερχομένων. Ρυθμίστε και αυτοματοποιήστε το LiveAgent σας και αποκτήστε την καλύτερη απόδοση εξυπηρέτησης πελατών!

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το LiveAgent, διαβάστε το Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών.

Αλλά πώς βοηθά με τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησής σας;

Η εξυπηρέτηση πελατών συνήθως λειτουργεί σε βάρδιες. Είναι δύσκολο να παρέχουμε υπηρεσίες όλο το 24ωρο, εκτός εάν η εταιρεία σας μπορεί να δαπανήσει τους πόρους για την πρόσληψη περισσότερων υπαλλήλων.

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent παρέχει μια πύλη πελατών, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει με πολλούς τρόπους. Ο πιο σημαντικός παράγοντας είναι η δημιουργία Βάσης Γνωσιακών κειμένων. Η παροχή αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να γίνει για παράδειγμα, μέσα από τη Βάση Γνωσιακών κειμένων. Αυτό μπορεί να παρέχει στους πελάτες τη βοήθεια όταν το προσωπικό των πελατών δεν είναι διαθέσιμο.

Το LiveAgent προσφέρει επίσης ένα χαρακτηριστικό ωράριο λειτουργίας. Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τις ώρες γραφείου σας από το λογισμικό. Η ρύθμισή τους βοηθά την υποστήριξη πελατών σας, ώστε να προετοιμαστεί για το ωράριο εργασίας τους. Δημιουργεί επίσης ρεαλιστικές προσδοκίες στους πελάτες.

Μάθε περισσότερα για τη Λειτουργία του LiveAgent – Ώρες λειτουργίας.

Άλλα οφέλη λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών:

  • διατήρηση πελατών
  • ικανοποίηση πελατών
  • ξοδεύοντας λιγότερα σε πόρους
  • αποτελεσματικό στο χρόνο
  • υψηλότερο κέρδος
  • αφοσίωση πελατών
  • κοινότητα πελατών

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι σημαίνει ένας όρος εργάσιμες ώρες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι εργάσιμες ώρες είναι οι ώρες της ημέρας που συνήθως διεξάγονται οι δραστηριότητες. Οι τυπικές ώρες εργασίας διαφέρουν ανά χώρα. Σε πολλές χώρες είναι συνήθως μια χρονική περίοδος μεταξύ 9:00 π.μ. και 5:00 μ.μ. (ονομάζεται επίσης 9-5).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να ρυθμίσετε τις ώρες λειτουργίας στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να ορίσετε τις ώρες εργασίας στο LiveAgent, μεταβείτε στο “Configuration”, μετά επιλέξτε την καρτέλα “Αυτοματισμός” και στη συνέχεια “SLA”. Στο επόμενο βήμα, κάνετε κλικ στην επιλογή “Δημιουργία επιπέδου”. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να ορίσετε τις ώρες εργασίας επιλέγοντας «Οι ώρες καθορίζονται στις ακόλουθες ώρες εργασίας». Στη συνέχεια, επιλέγετε μια ζώνη ώρας, ορίζετε τις ώρες εργασίας για κάθε ημέρα της εβδομάδας και “εξαιρείτε τις αργίες” στις οποίες η εταιρεία σας δεν λειτουργεί.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες εργάσιμες ώρες πρέπει να ορίσετε;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι ώρες εργασίας που επιλέγετε πρέπει να εξαρτώνται από τον τύπο της επιχείρησής σας. Κατά τον καθορισμό ωρών εργασίας, σκεφτείτε την ομάδα-στόχο σας – σε ποιες ώρες θα θέλουν να αγοράσουν τις υπηρεσίες σας. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να συμπεριλάβετε και να τηρείτε τις ώρες λειτουργίας σε όλα τα μέσα στα οποία επικοινωνείτε.” } }] }

FAQ

Τι σημαίνει ένας όρος εργάσιμες ώρες;

Οι εργάσιμες ώρες είναι οι ώρες της ημέρας που συνήθως διεξάγονται οι δραστηριότητες. Οι τυπικές ώρες εργασίας διαφέρουν ανά χώρα. Σε πολλές χώρες είναι συνήθως μια χρονική περίοδος μεταξύ 9:00 π.μ. και 5:00 μ.μ. (ονομάζεται επίσης 9-5).

Πώς να ρυθμίσετε τις ώρες λειτουργίας στο LiveAgent;

Για να ορίσετε τις ώρες εργασίας στο LiveAgent, μεταβείτε στο “Configuration”, μετά επιλέξτε την καρτέλα “Αυτοματισμός” και στη συνέχεια “SLA”. Στο επόμενο βήμα, κάνετε κλικ στην επιλογή “Δημιουργία επιπέδου”. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να ορίσετε τις ώρες εργασίας επιλέγοντας «Οι ώρες καθορίζονται στις ακόλουθες ώρες εργασίας». Στη συνέχεια, επιλέγετε μια ζώνη ώρας, ορίζετε τις ώρες εργασίας για κάθε ημέρα της εβδομάδας και “εξαιρείτε τις αργίες” στις οποίες η εταιρεία σας δεν λειτουργεί.

Ποιες εργάσιμες ώρες πρέπει να ορίσετε;

Οι ώρες εργασίας που επιλέγετε πρέπει να εξαρτώνται από τον τύπο της επιχείρησής σας. Κατά τον καθορισμό ωρών εργασίας, σκεφτείτε την ομάδα-στόχο σας – σε ποιες ώρες θα θέλουν να αγοράσουν τις υπηρεσίες σας. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να συμπεριλάβετε και να τηρείτε τις ώρες λειτουργίας σε όλα τα μέσα στα οποία επικοινωνείτε.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo