Ποιο είναι το ωράριο εργασίας;
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
Το ωράριο εργασίας είναι οι ώρες κατά τις οποίες συνήθως λειτουργεί το προσωπικό υποστήριξης μιας επιχείρησης. Οι εταιρείες δημιουργούν ώρες λειτουργίας ώστε οι πελάτες να επικοινωνούν με το προσωπικό υποστήριξης. Ο χρόνος απόκρισης αποφασίζεται ανάλογα με τις ώρες γραφείου. Φυσικά, κανένας από τους πελάτες δεν περιμένει η εξυπηρέτηση πελατών να απαντήσει όταν είναι απασχολημένοι, κοιμούνται ή βρίσκονται σε διακοπές.
Μπορούν να επιλεγούν πολλές εργάσιμες ώρες από διαφορετικά τμήματα. Αυτό είναι ευνοϊκό όταν οι εκπρόσωποι εργάζονται σε διάφορες χρονικές στιγμές ή σε διαφορετικές ζώνες ώρας. Για παράδειγμα, το προσωπικό υποστήριξης της εταιρείας είναι διαθέσιμο 24 ώρες. Έτσι, οι εργαζόμενοι θα είναι υπεύθυνοι μόνο για κλήσεις κατά τις εργάσιμες ώρες της βάρδιας τους.
What are the normal business hours?
Οι κανονικές ώρες γραφείου είναι συνήθως από τις 8 π.μ. έως τις 6 μ.μ. Συνήθως είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή. Αυτό ισχύει εκτός από τις νόμιμες αργίες.
But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.
How many business days are 48 hours?
48 ώρες σημαίνει 2 εργάσιμες ημέρες. Οι εργάσιμες ημέρες είναι συνήθως από Δευτέρα έως Παρασκευή και κατά τη διάρκεια λειτουργίας των περισσότερων επαγγελματικών επιχειρήσεων.
What are the working hours in the USA?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
How can customer service software help you manage your business 24/7?
Help desk ticket systems help your agents manage all the inquiries from one place. No need for switching interfaces.
Για παράδειγμα, μπορείτε να λάβετε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τη ζωντανή συνομιλία, το τηλεφωνικό κέντρο, τα κοινωνικά δίκτυα σε ένα καθολικό κιβώτιο εισερχομένων. Ρυθμίστε και αυτοματοποιήστε το LiveAgent σας και αποκτήστε την καλύτερη απόδοση εξυπηρέτησης πελατών!
If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.
But how does it help with your business hours?
Η εξυπηρέτηση πελατών συνήθως λειτουργεί σε βάρδιες. Είναι δύσκολο να παρέχουμε υπηρεσίες όλο το 24ωρο, εκτός εάν η εταιρεία σας μπορεί να δαπανήσει τους πόρους για την πρόσληψη περισσότερων υπαλλήλων.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
Το LiveAgent προσφέρει επίσης ένα χαρακτηριστικό ωράριο λειτουργίας. Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τις ώρες γραφείου σας από το λογισμικό. Η ρύθμισή τους βοηθά την υποστήριξη πελατών σας, ώστε να προετοιμαστεί για το ωράριο εργασίας τους. Δημιουργεί επίσης ρεαλιστικές προσδοκίες στους πελάτες.

Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.
Άλλα οφέλη λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών:
- customer retention
- customer satisfaction
- spending less on resources
- time-effective
- higher profit
- customer loyalty
- customer community
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently asked questions
What does a term business hours mean?
Business hours are the hours of the day when activities are usually conducted. Standard working hours vary by country. In many countries it is usually a period of time between 9:00 am and 5:00 pm (also called 9-5).
How to set business hours in LiveAgent?
To set working hours in LiveAgent, go to ‘Configuration’, then select the ‘Automation’ tab and then ‘SLA’. In the next step you click ‘Create level’. At this point, you can turn on and set the working hours by selecting ‘Times are defined in subsequent working hours’. then you select a time zone, set working hours for each day of the week and ‘exclude holidays’ in which your company does not work.
What business hours should you set?
The working hours you choose should depend on the type of your business. When setting working hours, think about your target group - at what times they will want to buy your services. But the most important thing is to include and adhere to the opening hours in all the media in which you communicate.
Σημείωση ειδικού
<p>Οι εργάσιμες ώρες καθιερώνονται για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας με τους πελάτες και συνήθως είναι Δευτέρα έως Παρασκευή, από 9:00 π.μ. έως 5:00 μ.μ.</p>

Στον τομέα του marketing, οι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων μπορούν να αξιοποιήσουν πιθανές ευκαιρίες πωλήσεων υψηλού κέρδους μέσω της διασταύρωσης πωλήσεων και της προώθησης αναβαθμισμένων προϊόντων ή υπηρεσιών. Η διεξαγωγή έρευνας αγοράς επιτρέπει να συλλεγούν πολύτιμα δεδομένα που μπορούν να βοηθήσουν τους εργαζομένους στο μάρκετινγκ να κατανοήσουν την αγορά και τους ανταγωνιστές τους, και να λαμβάνουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις. Επιπλέον, μία από τις αρμοδιότητες των αντιπροσώπων τηλεφωνικών κέντρων είναι η συνεχής ενημέρωση της βάσης δεδομένων πελατών στο σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM).
Χρονικά προσδιορισμένα γεγονότα
Το LiveAgent προσφέρει λύσεις λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικών συστημάτων VoIP και αυτοεξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και πύλης πελατών. Επικοινωνήστε με τους πωλητές τους για προγραμματισμό demo ή εγγραφή στα newsletters τους για ειδοποιήσεις σχετικά με ενημερώσεις και εκπτώσεις.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λύσεις εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφωνικών συστημάτων VoIP και υποστήριξης μέσω ιστολογίων. Χρησιμοποιώντας τυποποιημένα μηνύματα και αυτοματοποίηση σεναρίων, επιτυγχάνεται δυναμική διαχείριση και αντιμετώπιση των πελατών. Η εταιρεία επίσης βελτιώνει την εξυπηρέτηση με εικονικούς αντιπροσώπους και χρησιμοποιεί Βαθμολογία Πρόβλεψης Ικανοποίησης για τη μέτρηση της αξιολόγησης των πελατών. Τέλος, ένα λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με την παραβίαση ΣΕΥ.