Τι είναι ένα σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα;
To σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα είναι μία εξαιρετική λύση για τη διαχείριση των ερωτημάτων των πελατών, των αιτημάτων υποστήριξης ή άλλων επικοινωνιών με τους πελάτες. Συνεπώς, χρησιμοποιείται για την ανάθεση ticket στα ερωτήματα των πελατών. Κάθε ticket που δημιουργείται παρακολουθείται και αποθηκεύεται στο σύστημα. Αυτό επιτρέπει στους εκπροσώπους να συγχωνεύουν πολλαπλά αιτήματα πελατών.
Αυτό το σύστημα συχνά είναι λιγότερο δαπανηρό από κάποιο ιδιόκτητο λογισμικό συστήματος ticketing. Είναι εξαιρετικός τρόπος να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας της επιχείρησής σας.
Frequently asked questions
Τι σημαίνει σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα;
Το λογισμικό ανοιχτού κώδικα είναι ένα λογισμικό που μπορεί να αναπτυχθεί από ευρεία κοινότητα προγραμματιστών. Ένα σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε ερωτήματα πελατών, αιτήματα εξυπηρέτησης και την επικοινωνία με τους πελάτες γενικότερα. Χρησιμοποιείται για την ανάθεση των tickets στα ερωτήματα των πελατών.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός συστήματος ticketing ανοιχτού κώδικα;
Επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση όλων των ερωτημάτων των πελατών, καθώς και των επικοινωνιών τους μέσω διάφορων καναλιών επικοινωνίας. Επιτρέπει στους εκπροσώπους να συνδέουν πολλές επικοινωνίες. Κάθε ticket που δημιουργείται παρακολουθείται και αποθηκεύεται στο σύστημα. Αυτό βελτιστοποιεί και αυτοματοποιεί την εργασία των εκπροσώπων.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα μέσω του LiveAgent;
Μέσω του LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα. Επιτρέπει την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και την αυτοματοποίηση της εργασίας των εκπροσώπων.