Δωρεάν Δοκιμή

Οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τι είναι τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης διευκολύνουν την ανταλλαγή πληροφοριών. Όταν αυτή η ανταλλαγή πληροφοριών γίνεται αυθόρμητα ή φυσικά, θεωρείται μια οργανική διαδικασία και οι συμμετέχοντες είναι οργανικό κοινό. Οι δημιουργημένες και κοινές ανταλλαγές αποτελούν τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πλαίσιο του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης οργανικό σημαίνει επίσης δωρεάν.

Οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκετινγκ

Αν και χρησιμοποιούνται συχνά για ιδιωτικούς σκοπούς, οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης χρήσιμες για δραστηριότητες που σχετίζονται με την εργασία και το μάρκετινγκ. Ως αποτέλεσμα, πολλές μάρκες και εταιρείες ενσωματώνουν στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις προσπάθειές τους μάρκετινγκ για να εξασφαλίσουν και ενδεχομένως να ενισχύσουν τον ρυθμό ανάπτυξης. Η καλή στόχευση και το ποιοτικό περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπών.

Παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Είτε έχετε μια νέα επωνυμία είτε υπάρχετε αρκετό καιρό, το να διατηρήσετε μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητο. Το υπάρχον κοινό και οι πιστοί ακόλουθοί σας θέλουν να μένουν ενημερωμένοι για τις βελτιώσεις σας. Επιπλέον, μπορούν να βελτιώσουν τα ποσοστά αφοσίωσης της επωνυμίας σας αλληλεπιδρώντας οργανικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μιλώντας για το προϊόν ή την επωνυμία σας. Με βάση τα ποσοστά συνομιλίας, μπορείτε να αναλύσετε και να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, οι αλγόριθμοι μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες ροές για τους πελάτες σας.

σούσι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - gif

Οργανικό περιεχόμενο

Οι οργανικές αναρτήσεις είναι υψηλής ποιότητας εάν παρέχουν πολύτιμο περιεχόμενο.

Συνάφεια

Οι μακροσκελείς αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να είναι αποθαρρυντικές. Οι συνοπτικές αναρτήσεις ιστολογίου που περιλαμβάνουν εικόνες και βίντεο είναι πολύ πιο θετικές, ειδικά αν έχετε εντοπίσει εκ των προτέρων το κοινό-στόχο.

Συγχρονισμός

Εάν διαθέτετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, συνεχίστε να δημοσιεύετε τακτικά, ώστε το κοινό σας να παραμένει ενημερωμένο. Μπορούν να αντιδράσουν άμεσα και να δημιουργήσουν αυθεντικά οργανικό περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες.

Συνέπεια

Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης σημαίνει κυριολεκτικά ότι μέσω οργανικού περιεχομένου δημιουργείτε και διατηρείτε μια σχέση με το στόχο σας και το ευρύτερο κοινό. Θέλετε να μάθετε τι λένε για εσάς στα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να αντιδράσετε σε αυτό. Μια σχέση εμπιστοσύνης βασίζεται σε αμοιβαία οφέλη, όπου οι πελάτες σας μπορούν να βασίζονται στη συνεχή υποστήριξή σας.

Σελίδα κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent

Οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εξυπηρέτηση πελατών

Χρησιμοποιούμε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματικούς αλλά και προσωπικούς σκοπούς. Και ναι, η ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής είναι μια πρόκληση. Ως εκ τούτου, είναι πολύ βολικό να έχετε καρτέλες για μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για να μπορείτε να εστιάσετε στη δουλειά και να μην αποσπάτε την προσοχή σας.

Συνδέστε το Facebook με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.

Frequently asked questions

Είναι νεκρά τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Όχι. Αλλά αναμφίβολα έχει αλλάξει πολύ. Για να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητές του, είναι σημαντικό να προσαρμοστείτε σε αυτές τις αλλαγές. Όσο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα υπάρχει μια οργανική πτυχή σε αυτό.

Γιατί να δημοσιεύετε οργανικό κοινωνικό περιεχόμενο;

Για να διατηρήσετε την παρουσία της επωνυμίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να αλληλεπιδράσετε και να υποστηρίξετε τους τρέχοντες πελάτες, να τους ενημερώσετε για νέα και να καλύψετε τη σχέση σας, καθώς και να επεκταθείτε σε ευρύτερο κοινό. Ιδανικά, χρησιμοποιήστε οργανικά σε συνδυασμό με επί πληρωμή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τα καλύτερα για οργανική προσέγγιση;

Αυτά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τα καλύτερα για οργανική προσέγγιση χρηστών που επισκέπτονται περισσότερο, μεταξύ άλλων το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Viber.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo