Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σκορ ικανοποίησης πελατών

Τι είναι το σκορ ικανοποίησης πελατών;

Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για να μετρήσει εάν ο πελάτης ήταν ικανοποιημένος από το προϊόν που αγόρασε ή όχι.

Οι πελάτες στη σημερινή εποχή αφήνουν σχόλια σε κοινωνικές εφαρμογές για το πώς είχε εξελιχθεί η αλληλεπίδρασή τους με ένα προϊόν. Μπορεί να είναι καλύτερη από τις προσδοκίες τους, να ταυτίζεται με αυτές, ή να είναι πολύ κατώτερη από αυτό που περίμεναν. Οι οργανισμοί μπορούν να παρακολουθούν το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών τους μέσω τηλεφωνικών κλήσεων ή διαδικτυακών ερευνών. Αυτό θα τους βοηθήσει να κάνουν ανάλογες αλλαγές, ώστε οι πελάτες να είναι ευχαριστημένοι με αυτό που αγοράζουν και η εταιρεία να μην χάνει τους πελάτες της.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιος είναι ο ορισμός του Σκορ Ικανοποίησης Πελατών;

Η Σκορ Ικανοποίησης Πελατών είναι ένας δείκτης που μας δείχνει τον βαθμό αφοσίωσης των πελατών. Οι εταιρείες το χρησιμοποιούν για να αξιολογήσουν τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από την εμπειρία με μια συγκεκριμένη εταιρεία (αγορά, αλληλεπίδραση, παράδοση προϊόντος ή υπηρεσίας).

Πώς να υπολογίσετε το Σκορ Ικανοποίησης Πελατών;

Εάν θέλετε να μετρήσετε σκορ ικανοποίησης πελατών, θα πρέπει να στείλετε στους πελάτες σας ένα σύντομο ερωτηματολόγιο και θα μπορούν να απαντήσουν σε μια ερώτηση αξιολόγησης υπηρεσιών, όπως "Πώς θα βαθμολογούσατε την υπηρεσία / προϊόν που λάβατε;" Οι πελάτες θα πρέπει να απαντήσουν σε κλίμακα 1 έως 5, με το 1 να είναι πολύ δυσαρεστημένοι και το 5 να είναι πολύ ικανοποιημένοι. Ωστόσο, εάν πρέπει να επεκτείνετε την έρευνά σας, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια κλίμακα 10 σημείων.

Μπορείτε να μετρήσετε το Σκορ Ικανοποίησης Πελατών χρησιμοποιώντας το LiveAgent;

Οι χρήστες του LiveAgent μπορούν να μετρήσουν την ικανοποίηση των πελατών χρησιμοποιώντας εγγενή ενσωμάτωση με το Nicereply. Είναι ένα εργαλείο έρευνας ικανοποίησης πελατών. Η ενσωμάτωση παρέχει ένα πρότυπο έρευνας που μπορεί να σταλεί στη βάση πελατών σας μέσω email, να ενσωματώσει έναν σύνδεσμο έρευνας στην υπογραφή του email σας ή μέσω ζωντανής συνομιλίας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo