Τι είναι το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);
Είναι οι πελάτες σας ευχαριστημένοι; Είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία και το προϊόν σας; Μπορείτε να το μετρήσετε με το Σκορ Προσπάθειας Πελατών – CES. Είναι μια μέτρηση, η οποία δείχνει πώς αισθάνονται οι πελάτες σας για την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να αλληλεπιδράσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών σας και να βρουν μια λύση στο πρόβλημά τους.
Επιλέξτε μια κατάλληλη ερώτηση και κάντε στους πελάτες σας. Στη συνέχεια, υπολογίστε το ποσοστό του Σκορ Προσπάθειας Πελατών με βάση τις απαντήσεις των πελατών. Υπάρχουν πολλοί τρόποι μέτρησης, π.χ. μέσω email ή ερωτηματολογίων.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο σχετικά με το σκορ προσπάθειας πελατών
Το σκορ προσπάθειας πελατών (CES) είναι μια μετρική για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών. Υπολογίζεται συλλέγοντας σχόλια από πελάτες σχετικά με το πόσο δύσκολο ήταν να ολοκληρωθεί μια αλληλεπίδραση. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent παρέχει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών παρακολουθώντας τη βαθμολογία ικανοποίησης κάθε πελάτη καθώς αλληλεπιδρούν με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυτές οι πληροφορίες επιτρέπουν στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών να παρακολουθούν προβλήματα και να τα λύνουν προτού οι πελάτες απογοητευτούν. Επιπλέον, το LiveAgent βοηθά τις ομάδες να προσαρμόσουν την εμπειρία των πελατών διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες λαμβάνουν τη βοήθεια που χρειάζονται γρήγορα και εύκολα.
Frequently asked questions
Τι είναι το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);
Το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES) είναι μια μέτρηση που δείχνει πώς αισθάνονται οι πελάτες της εταιρείας σας για την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να αλληλεπιδράσουν με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας και να βρουν μια λύση στο πρόβλημά τους. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να δοκιμάσετε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας.
Πώς να υπολογίσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);
Για να υπολογίσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES), επιλέξτε την κατάλληλη ερώτηση και απευθυνθείτε στους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. με βάση ένα ερωτηματολόγιο. Ο ευκολότερος τρόπος είναι όταν οι πελάτες απαντούν σε κλίμακα από το 1 έως το 10. Στη συνέχεια διαιρείτε το άθροισμα των απαντήσεών τους με τον αριθμό των ερωτηθέντων πελατών και παίρνετε αυτόν τον δείκτη τιμής.
Πώς να βελτιώσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);
Για να βελτιώσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES), συγκεντρώστε τους πελάτες σας σε έναν ειδικό διαδικτυακό χώρο. Χάρη σε αυτό, θα μπορούν να συνδεθούν εύκολα με την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και με άλλους πελάτες και ειδικούς. Η δεύτερη ιδέα είναι να δημιουργήσετε μια γνωσιακή βάση που θα σας βοηθήσει να λύσετε τα προβλήματα των πελατών γρήγορα και εύκολα. Ο τρίτος (και ο πιο σημαντικός) τρόπος είναι η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, η οποία είναι δυνατή χάρη στο κατάλληλο λογισμικό.
Σημείωση ειδικού
<p>Το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES) είναι μια μέτρηση που δείχνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών με βάση την προσπάθεια που καταβάλλουν οι πελάτες για να βρουν λύση στο πρόβλημά τους.</p>

Βαθμολογίες πρόβλεψης ικανοποίησης
Η εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί τεχνικές και κοινωνικές δεξιότητες, ενώ η ζωντανή υποστήριξη βελτιώνει την εμπειρία των πελατών. Το LiveAgent προσφέρει διορθωτικά μέτρα και βαθμολογίες πρόβλεψης ικανοποίησης για εταιρείες κάθε μεγέθους.
Το LiveAgent είναι λογισμικό που προσφέρει διάφορα εργαλεία για την εξυπηρέτηση πελατών, όπως λογισμικά αλληλεπίδρασης, εμπειρίας και ικανοποίησης πελατών, κέντρο εξυπηρέτησης και ζωντανή συνομιλία. Προσφέρει επίσης δωρεάν λογαριασμούς και επιλογές μάρκετινγκ και πωλήσεων. Η εταιρεία έχει πολλές επιτυχημένες περιπτώσεις χρήσης και προσφέρει μαθησιακούς πόρους.
Η καρτέλα σε εκκρεμότητα προκαλεί αρνητικό αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών και στην εικόνα του brand. Για να αποφύγετε τις εκκρεμότητες καρτελών, μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα και να συνεργαστείτε με την ομάδα σας για την επίλυση τους. Επιπλέον, ένας κατάλληλος ρυθμός εργασίας βοηθά στον αποτελεσματικό καθαρισμό των καρτελών και στην βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.