Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES)

Τι είναι το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);

Είναι οι πελάτες σας ευχαριστημένοι; Είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία και το προϊόν σας; Μπορείτε να το μετρήσετε με το Σκορ Προσπάθειας Πελατών – CES. Είναι μια μέτρηση, η οποία δείχνει πώς αισθάνονται οι πελάτες σας για την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να αλληλεπιδράσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών σας και να βρουν μια λύση στο πρόβλημά τους.

Επιλέξτε μια κατάλληλη ερώτηση και κάντε στους πελάτες σας. Στη συνέχεια, υπολογίστε το ποσοστό του Σκορ Προσπάθειας Πελατών με βάση τις απαντήσεις των πελατών. Υπάρχουν πολλοί τρόποι μέτρησης, π.χ. μέσω email ή ερωτηματολογίων.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);

Το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES) είναι μια μέτρηση που δείχνει πώς αισθάνονται οι πελάτες της εταιρείας σας για την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να αλληλεπιδράσουν με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας και να βρουν μια λύση στο πρόβλημά τους. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να δοκιμάσετε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας.

Πώς να υπολογίσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);

Για να υπολογίσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES), επιλέξτε την κατάλληλη ερώτηση και απευθυνθείτε στους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. με βάση ένα ερωτηματολόγιο. Ο ευκολότερος τρόπος είναι όταν οι πελάτες απαντούν σε κλίμακα από το 1 έως το 10. Στη συνέχεια διαιρείτε το άθροισμα των απαντήσεών τους με τον αριθμό των ερωτηθέντων πελατών και παίρνετε αυτόν τον δείκτη τιμής.

Πώς να βελτιώσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);

Για να βελτιώσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES), συγκεντρώστε τους πελάτες σας σε έναν ειδικό διαδικτυακό χώρο. Χάρη σε αυτό, θα μπορούν να συνδεθούν εύκολα με την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και με άλλους πελάτες και ειδικούς. Η δεύτερη ιδέα είναι να δημιουργήσετε μια γνωσιακή βάση που θα σας βοηθήσει να λύσετε τα προβλήματα των πελατών γρήγορα και εύκολα. Ο τρίτος (και ο πιο σημαντικός) τρόπος είναι η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, η οποία είναι δυνατή χάρη στο κατάλληλο λογισμικό.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo