Τι είναι η υποστήριξη λογισμικού;
Η βοήθεια μετά την πώληση, που διαχειρίζεται ένας δημιουργός λογισμικού ή ένας αντιπρόσωπος, η οποία έχει διαμορφωθεί για την επίλυση προβλημάτων με λογισμικό που παρέχει ενημερώσεις και επισκευές σφαλμάτων λογισμικού. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους) του οργανισμού. Είναι ένα σημείο επαφής, μια λύση λογισμικού που χρησιμοποιεί ο χρήστης για την επίλυση του προβλήματος ή την αναφορά σφάλματος. Είναι συχνά δυνατό να συναντήσουμε αυτή την έννοια σε συστήματα πληροφοριών και τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η υποστήριξη λογισμικού;
Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια μετά τις πωλήσεις, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος που είναι μέλος της ομάδας υποστήριξης πελατών. Είναι το σημείο επαφής μεταξύ των χρηστών και της εταιρίας που προσφέρει τεχνική λύση. Βοηθάει στην επίλυση προβλημάτων λογισμικού.
Είναι η υποστήριξη λογισμικού σημαντική;
Η υποστήριξη λογισμικού είναι εξαιρετικά σημαντική καθώς οι εκπρόσωποι παρέχουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που σχετίζονται με προβλήματα υποστήριξης λογισμικού, παρέχουν ενημέρωση και διορθώνουν σφάλματα στο λογισμικό. Αυτή είναι μια λύση-κλειδί που παρέχει υποστήριξη αποτελεσματικά.
Το LiveAgent προσφέρει υποστήριξη λογισμικού;
Το LiveAgent παρέχει υποστήριξη λογισμικού, ώστε να μπορείτε να μάθετε γρήγορα πώς να επιλύσετε ένα πρόβλημα ή να μάθετε για μια ενημέρωση λογισμικού.