Τι είναι ο τελικός χρήστης;
Τελικοί χρήστες είναι τα άτομα που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία αιτημάτων πελατών από οποιαδήποτε πηγή, όπως, Κέντρο Εξυπηρέτησης, Facebook, e-mail κ.λπ.
Οι πελάτες αναφέρονται επίσης ως τελικοί χρήστες καθώς χρησιμοποιούν το προϊόν μετά την ανάπτυξη και την εμπορία του. Ο τελικός χρήστης όσον αφορά τους πελάτες μπορεί να είναι ένα άτομο ή ένας οργανισμός.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ένας τελικός χρήστης;
Τελικός χρήστης είναι το άτομο που τελικά χρησιμοποιεί ή σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το αγορασμένο προϊόν ή υπηρεσία. Οι τελικοί χρήστες διαφέρουν από τους χρήστες όπως οι διαχειριστές συστήματος, οι διαχειριστές βάσεων δεδομένων, οι ειδικοί τεχνολογίας και οι προγραμματιστές επειδή δεν είναι τεχνικά καταρτισμένοι. Αυτά είναι όλα εκείνα τα άτομα που ζητούν την εξυπηρέτηση πελατών.
Ποιος είναι ο ρόλος του τελικού χρήστη;
Ο ρόλος των τελικών χρηστών είναι να εντοπίζουν σφάλματα ή ελαττώματα που δεν μπορούν να εντοπιστούν από προγραμματιστές και άτομα με ειδικές γνώσεις. Επιπλέον, οι τελικοί χρήστες έχουν καλή κατανόηση των βελτιώσεων που μπορούν να γίνουν για να προσθέσουν αξία στα προϊόντα. Χάρη σε αυτό, μπορούν να αναπτυχθούν προϊόντα και υπηρεσίες και πιθανά σφάλματα να εντοπιστούν πολύ πιο γρήγορα.
Μπορείτε να ελέγξετε ποιος είναι ο τελικός χρήστης στο LiveAgent;
Για να ελέγξετε ποιος είναι ο τελικός χρήστης, μπορείτε να το ελέγξετε στον πίνακα LiveAgent. Εκεί, δίπλα στη λίστα μεμονωμένων καρτελών, θα βρείτε πληροφορίες για τους τρέχοντες χρήστες. Μπορείτε να παρακολουθείτε τακτικά το ιστορικό κάθε χρήστη. Χάρη σε αυτό, είστε ενημερωμένοι με το τρέχον υπόλοιπο.
Σημείωση ειδικού
Ο τελικός χρήστης είναι αυτός που δημιουργεί αιτήματα πελατών από διάφορες πηγές, όπως το κέντρο εξυπηρέτησης, τα email και το Facebook.

Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών – Εκπαιδευτικό Μάθημα Βίντεο
Videos - Dexiotites Exypiretisis Pelaton Ekpaideftiko Mathima Vinteo
Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και διαχειρίζεται διαδικτυακά καζίνο. Προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας στους πελάτες της μέσω του LiveAgent και έχει ένα διαφορετικό τμήμα στο LiveAgent για κάθε επωνυμία της. Οι αντιπρόσωποί της έχουν διαφορετικές γλωσσικές δεξιότητες για να βελτιστοποιηθεί ο χρόνος απόκρισης.
Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που διαθέτει παράθυρο συνομιλίας, δωρεάν μεταφορά δεδομένων και 24/7 εξυπηρέτηση πελατών. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω email, live chat και κοινωνικών δικτύων. Η υπηρεσία συνδέεται με το Facebook και οι πελάτες έχουν αυξήσει τα αιτήματά τους ενώ ο χρόνος εργασίας έχει μειωθεί.