Τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση

Πώς να αγοράσετε ένα λειτουργικό τηλεφωνικό κέντρο;

Για να αγοράσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο, πρέπει να κατανοήσετε όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή ενός τέτοιου οργανισμού και να κάνετε μια σταθερή επένδυση. Η αγορά ενός κέντρου επικοινωνίας είναι δυνατή, αλλά πολλές εταιρείες αποφεύγουν να το κάνουν.

Για επιχειρήσεις που έχουν άλλες βασικές αρμοδιότητες, είναι συνήθως καλύτερο να αναθέτουν σε τρίτους υπηρεσίες τηλεφωνικών κέντρων. Αλλά αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο και να κερδίσετε χρήματα με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε.

Το πρώτο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι θα μπορείτε να επιλέξετε από franchise τηλεφωνικών κέντρων ή ανεξάρτητους οργανισμούς.

Τηλεφωνικά Κέντρα franchises

Πολλά τηλεφωνικά κέντρα σήμερα λειτουργούν ως franchise επιχειρήσεων. Αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου οργανισμού, αλλά διοικούνται τοπικά από διαχειριστές franchise. Αυτή η επιλογή απαιτεί χαμηλότερες προκαταβολικές επενδύσεις και λαμβάνετε τις απαραίτητες ψηφιακές λύσεις από την κύρια εταιρεία. Ωστόσο, είστε υπεύθυνοι για την εύρεση μιας τοποθεσίας, χώρου, υπαλλήλων και τη ρύθμιση των λειτουργιών.

Ανεξάρτητα τηλεφωνικά κέντρα

Ένα ανεξάρτητο τηλεφωνικό κέντρο έχει να κάνει με τα πάντα από την αρχή. Δεν υπάρχει βοήθεια από έναν franchiser, και είστε υπεύθυνοι για τα πάντα. Αυτή η προσέγγιση απαιτεί περισσότερη δουλειά και πιο σημαντική επένδυση, αλλά προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες κέρδους.

Χαρακτηριστικά του τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent

Διαδικασία αγοράς τηλεφωνικού κέντρου

  • διευκρίνιση γιατί αυτή είναι η σωστή επένδυση
  • απόκτηση πληροφοριών για επιχειρησιακή και στρατηγική λήψη αποφάσεων
  • κατανόηση των αναγκών της επιχείρησής σας
  • ορισμός του προϋπολογισμού σας
  • εύρεση πιθανής αγοράς (καταχωρίσεις, διαφημίσεις, από στόμα σε στόμα, επιχειρηματικοί αντιπρόσωποι)
  • αξιολόγηση σε όλες τις πτυχές του οργανισμού
  • διαπραγμάτευση τιμής
  • ολοκλήρωση αγοράς

Πόσο κερδοφόρα είναι μια επιχείρηση τηλεφωνικού κέντρου;

Οι ειδικοί των επιχειρήσεων λένε ότι υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους τα τηλεφωνικά κέντρα κερδίζουν χρήματα:

  • χρέωση ανά κλήση
  • χρέωση ανά ώρα

Εάν αντιμετωπίζετε σταθερούς χρόνους κλήσεων, η χρέωση ανά κλήση μπορεί να είναι ο σωστός τρόπος. Ταυτόχρονα, ανάλογα με την υπηρεσία που παρέχετε, οι κλήσεις μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο ή λιγότερο. Σε γενικές γραμμές, ένα κέντρο υποστήριξης πελατών με μικρότερους μέσους χρόνους κλήσεων μπορεί να κερδίσει περισσότερα όταν χρεώνει ανά κλήση.

Πρέπει να συνοψίσετε τον μισθό των υπαλλήλων σας και να τον πολλαπλασιάσετε επί τέσσερα. Ως γενικός εμπειρικός κανόνας, αυτό είναι το ποσό που απαιτείται για την κάλυψη όλων των τρεχουσών εξόδων. Όλα τα παραπάνω μπορούν να θεωρηθούν καθαρό κέρδος.

Αλλά για να αυξηθούν τα κέρδη, πρέπει να υιοθετήσετε ένα επεκτάσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Με άλλα λόγια, πρέπει να βρείτε συμφωνίες με παρόχους Διαδικτύου, λύσεις cloud και εταιρείες λογισμικού που μειώνουν εκθετικά την τιμή ανά εργαζόμενο καθώς η εταιρεία μεγαλώνει.

Πού μπορώ να βρω τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση;

Η καλύτερη επιλογή είναι να βρείτε ιστότοπους με επιχειρήσεις προς πώληση. Αυτοί οι ιστότοποι σάς επιτρέπουν να φιλτράρετε την αναζήτησή σας σύμφωνα με τις ανάγκες σας και να λαμβάνετε πολύτιμες λεπτομέρειες για κάθε καταχώριση. Ταυτόχρονα, είναι εύκολο να απευθυνθείτε στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης εάν έχετε βρει μια επιλογή που σας αρέσει.

Όταν εξετάζετε τις καταχωρίσεις, φροντίστε να ελέγξετε αυτά τα πράγματα:

  • τοποθεσία
  • μέγεθος
  • ιδιοκτησίες σε αναμονή
  • τιμή
  • τύπος οντότητας
  • αριθμός εργαζομένων
  • επιχειρησιακή κατάσταση
  • προσφερόμενες υπηρεσίες
  • τυχόν ειδικοί όροι

Λάβετε υπόψη ότι παρόλο που θα γίνετε ιδιοκτήτης επιχείρησης, τα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα πωλούνται μαζί με τη διοίκηση.

Πώς να επιλέξετε το σωστό τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση;

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή ενός τηλεφωνικού κέντρου. Κατανοώντας τις ανάγκες της επιχείρησής σας, θα βρείτε την καλύτερη επιλογή εντός του προϋπολογισμού σας για να επιτύχετε την ικανοποίηση των πελατών, να είστε αποτελεσματικοί και να ελαχιστοποιήσετε το κόστος λειτουργίας σας.

ευχαριστημένος πελάτης-εικονογράφηση

Πού σκοπεύετε να λειτουργήσετε;

Η επιχείρησή σας στο τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να επικεντρωθεί σε μια συγκεκριμένη χώρα, αγγλόφωνες χώρες ή χώρες σε όλο τον κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να βρείτε μια ομάδα που να μιλά την απαιτούμενη γλώσσα και να έχει πρόσβαση στην τεχνολογία για να δέχεται/πραγματοποιεί κλήσεις σε μια στοχευμένη περιοχή.

Ταυτόχρονα, η τοποθεσία σας είναι επίσης σημαντική λόγω της ζώνης ώρας, εάν αναμένετε διεθνείς κλήσεις από διαφορετικές ζώνες ώρας. Με άλλα λόγια, πρέπει να ευθυγραμμίσετε το κανονικό ωράριο λειτουργίας σας με την πιο πολυσύχναστη ώρα της ημέρας.

Μέγεθος ομάδας

Το απαιτούμενο μέγεθος ομάδας εξαρτάται άμεσα από την αγορά-στόχο και τον προϋπολογισμό σας. Για παράδειγμα, ορισμένες βιομηχανίες απαιτούν ομάδες εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρουν λεπτομερή τεχνική υποστήριξη. Ταυτόχρονα, μπορεί να υπάρχει μικρότερη βάση πελατών που σημαίνει ότι χρειάζεστε μια μικρότερη ομάδα για να αποφύγετε περιττά έξοδα.

Επίπεδο γνώσης και εμπειρίας

Οι διαφορετικοί κλάδοι απαιτούν διαφορετικές γνώσεις από τους αντιπροσώπους τηλεφωνικών κέντρων. Για παράδειγμα, εάν μια εταιρεία απαιτεί υποστήριξη πελατών για μουσικά όργανα, οι εκπρόσωποι πρέπει να έχουν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρία για να τους βοηθήσουν με τα ερωτήματά τους.

Διαθέσιμες τεχνολογίες

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών εξαρτάται από την τεχνολογία. Η ύπαρξη απαρχαιωμένων λύσεων μπορεί να εμποδίσει την επιτυχία της επιχείρησής σας. Ακολουθούν ορισμένες μόνο από τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα:

  • συστήματα CRM

  • σύστημα διαχείρισης καμπάνιας
  • έξυπνη επανάκληση
  • έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων
  • λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης all-in-one

  • σύστημα διανομής κλήσεων
  • ζωντανή συνομιλία
  • TTY/TTD
  • σύστημα διαχείρισης γνώσης
  • σύστημα διαχείρισης εργατικού δυναμικού
  • καθολική ουρά
Δυνατότητα δρομολόγησης κλήσεων στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου της LiveAgent

Εξοπλισμός χώρων γραφείων

Εκτός από τις ψηφιακές τεχνολογίες, μια επιχείρηση τηλεφωνικών κέντρων χρειάζεται την απαραίτητη υποδομή για τη διεξαγωγή των εργασιών της. Αυτό περιλαμβάνει το κόστος εξοπλισμού όπως ακουστικά, υπολογιστές, γραφεία, σαλόνια, αίθουσες συνεδριάσεων, γραμμές τηλεφώνου/διαδικτύου και ούτω καθεξής.

Πόσο κοστίζει η αγορά/κατοχή ενός τηλεφωνικού κέντρου;

Μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε την τιμή πώλησης εκ των προτέρων. Όλα εξαρτώνται από τις ανάγκες σας, το είδος του τηλεφωνικού κέντρου που αναζητάτε και την τοποθεσία του.

  • Σε ιστότοπους με καταχωρίσεις επιχειρήσεων, μπορείτε να βρείτε τιμές που κυμαίνονται από 100.000$ και πάνω από 2.000.000$.
  • Σύμφωνα με το Glassdoor, ο μέσος βασικός μισθός ενός αντιπροσώπου τηλεφωνικού κέντρου στις ΗΠΑ είναι 30.000$.

  • Το μέσο κόστος εργαζομένων για ένα τυπικό τηλεφωνικό κέντρο ανά έτος είναι περίπου 260.000$.

  • Το κόστος εγκατάστασης εξοπλισμού και ψηφιακής υποδομής ανά εργαζόμενο κυμαίνεται από 2.500$ έως 10.000$.

Choose only the best for your call center

LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?

Frequently asked questions

How to buy a functional call center?

Buying a call center is like acquiring any other business. You need to gather essential information and make a big investment at the very start. The process is extensive and includes assessing key aspects of the business, including technologies, assets, property, employees, cash flow, competition, and so much more.

Is call center business profitable?

There are many different call center business models out there. It is important to choose the right one and execute it properly if you want your business to be profitable. All of the models have their pros and cons; it’s up to you to choose the cons you can live with and minimize their effects.

Where can I find a call center for sale?

Call centers are usually sold online on business listing websites, through outsourcing consultants, or via ads. No matter how you find a call center for sale, it is essential to analyze the organization thoroughly before buying.

How to choose the right call center for sale for my business?

A successful call center has many good aspects. It would help if you considered factors like current international reach, the size of the call center, potential for expansion, capital, technologies, costs of running, employees, and so on.

How much does it cost to own a call center?

The price of buying a call center can vary a lot depending on a variety of factors. It all depends on the type of call center, the number of employees, location, types of service provided, infrastructure, and so much more. The bottom price is around $100,000+ and can go over $2,000,000.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo