Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Υποστήριξη μόνο μέσω e-mail

Τι είναι η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail;

Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται από ορισμένες εταιρείες. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι πελάτες τους μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους είναι μέσω e-mail, δεν υπάρχει άλλη πλατφόρμα.

Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail έχει τα μειονεκτήματά της καθώς οι πελάτες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την κατάσταση του παραπόνου τους και δεν έχουν πρόσβαση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες μπορεί να έχουν αρνητικά σχόλια για την εταιρεία και η μετάδοση αυτών θα χαλάσει τη φήμη της εταιρείας. Η εταιρεία μπορεί να χάσει ακόμη και τους πελάτες της, στην πραγματικότητα.

Μέσω e-mail, οι πελάτες μπορεί επίσης να μην λάβουν απάντηση τόσο γρήγορα όσο τη χρειάζονται.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιος είναι ο ορισμός της υποστήριξης μόνο μέσω e-mail;

Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail σημαίνει ότι η υποστήριξη είναι διαθέσιμη μόνο μέσω ενός καναλιού, το οποίο είναι μέσω e-mail. Αυτή η λύση έχει τόσο πλεονεκτήματα όσο και μειονεκτήματα. Είναι πιο εύκολο από αυτή την άποψη ότι γνωρίζουμε ότι όλες οι γνώσεις σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών συσσωρεύονται σε ένα μέρος, αλλά από την άλλη πλευρά, πολλοί πελάτες δεν θέλουν να χειρίζονται το e-mail, οπότε αξίζει να προσφέρουμε ένα διαφορετικό κανάλι επικοινωνίας.

Πώς λειτουργεί ακριβώς η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail;

Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail σημαίνει ότι ο πελάτης, σε περίπτωση προβλήματος στην αγορά ή προθυμίας να λάβει απάντηση σε μια ερώτηση που τον απασχολεί, μπορεί να τη λάβει μόνο επικοινωνώντας με την εταιρεία μέσω e-mail. Αυτό σημαίνει ότι το σύνολο ή το μεγαλύτερο μέρος της εξυπηρέτησης πελατών συγκεντρώνεται σε αυτό το ένα κανάλι.

Μπορείτε να προσφέρετε υποστήριξη μόνο μέσω e-mail στο LiveAgent;

Φυσικά, με το LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υποστήριξη μόνο μέσω email. Ωστόσο, εκτός από αυτό, το LiveAgent μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλά άλλα κανάλια μέσω των οποίων οι πελάτες είναι πιο πιθανό να επικοινωνήσουν και δεν προσθέτει άλλη εργασία στον αντιπρόσωπο, καθώς μπορεί να διαχειριστεί τα πάντα σε ένα μέρος.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo