Τι είναι η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται από ορισμένες εταιρείες. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι πελάτες τους μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους είναι μέσω e-mail, δεν υπάρχει άλλη πλατφόρμα.
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail έχει τα μειονεκτήματά της καθώς οι πελάτες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την κατάσταση του παραπόνου τους και δεν έχουν πρόσβαση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες μπορεί να έχουν αρνητικά σχόλια για την εταιρεία και η μετάδοση αυτών θα χαλάσει τη φήμη της εταιρείας. Η εταιρεία μπορεί να χάσει ακόμη και τους πελάτες της, στην πραγματικότητα.
Μέσω e-mail, οι πελάτες μπορεί επίσης να μην λάβουν απάντηση τόσο γρήγορα όσο τη χρειάζονται.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της υποστήριξης μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail σημαίνει ότι η υποστήριξη είναι διαθέσιμη μόνο μέσω ενός καναλιού, το οποίο είναι μέσω e-mail. Αυτή η λύση έχει τόσο πλεονεκτήματα όσο και μειονεκτήματα. Είναι ευκολότερο από αυτή την άποψη ότι γνωρίζουμε ότι όλες οι πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών συγκεντρώνονται σε ένα μέρος, αλλά από την άλλη πλευρά, σε πολλούς πελάτες δεν αρέσει να χειρίζονται e-mail, επομένως αξίζει να προσφέρουμε ένα διαφορετικό κανάλι επικοινωνίας.
Πώς λειτουργεί ακριβώς η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail σημαίνει ότι ο πελάτης, σε περίπτωση προβλήματος στην αγορά ή προθυμίας να λάβει απάντηση σε μια ερώτηση που τον απασχολεί, μπορεί να τη λάβει μόνο επικοινωνώντας με την εταιρεία μέσω e-mail. Αυτό σημαίνει ότι το σύνολο ή το μεγαλύτερο μέρος της εξυπηρέτησης πελατών συγκεντρώνεται σε αυτό το ένα κανάλι.
Μπορείτε να προσφέρετε υποστήριξη μόνο μέσω e-mail στο LiveAgent;
Φυσικά, με το LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υποστήριξη μόνο μέσω email. Ωστόσο, εκτός από αυτό, το LiveAgent μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλά άλλα κανάλια μέσω των οποίων οι πελάτες είναι πιο πιθανό να επικοινωνήσουν και δεν προσθέτει άλλη εργασία στον αντιπρόσωπο, καθώς μπορεί να διαχειριστεί τα πάντα σε ένα μέρος.
Σημείωση ειδικού
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερο φόρτο εργασίας για το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών. Συνιστάται η χρήση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας.

LiveAgent Webinar 4: Πολλαπλή Βάση Γνώσεων
Η λειτουργία Πολλαπλής Βάσης Γνώσεων του LiveAgent επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται διάφορες βάσεις γνώσεων, βελτιώνοντας την αναζήτηση και την υποστήριξη των πελατών.
LiveAgent Webinar 1: Εισαγωγή & Γενική Επισκόπηση
Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις, προσφέροντας πληροφορίες και συμβουλές για τη βελτίωση της υποστήριξης των πελατών και τη ροή εργασίας.
LiveAgent | Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στο κέντρο εξυπηρέτησης σας
Η υπηρεσία LiveAgent προσφέρει λύσεις για πελάτες και επιχειρήσεις με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους.