Τι είναι η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται από ορισμένες εταιρείες. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι πελάτες τους μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους είναι μέσω e-mail, δεν υπάρχει άλλη πλατφόρμα.
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail έχει τα μειονεκτήματά της καθώς οι πελάτες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την κατάσταση του παραπόνου τους και δεν έχουν πρόσβαση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες μπορεί να έχουν αρνητικά σχόλια για την εταιρεία και η μετάδοση αυτών θα χαλάσει τη φήμη της εταιρείας. Η εταιρεία μπορεί να χάσει ακόμη και τους πελάτες της, στην πραγματικότητα.
Μέσω e-mail, οι πελάτες μπορεί επίσης να μην λάβουν απάντηση τόσο γρήγορα όσο τη χρειάζονται.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της υποστήριξης μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail σημαίνει ότι η υποστήριξη είναι διαθέσιμη μόνο μέσω ενός καναλιού, το οποίο είναι μέσω e-mail. Αυτή η λύση έχει τόσο πλεονεκτήματα όσο και μειονεκτήματα. Είναι ευκολότερο από αυτή την άποψη ότι γνωρίζουμε ότι όλες οι πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών συγκεντρώνονται σε ένα μέρος, αλλά από την άλλη πλευρά, σε πολλούς πελάτες δεν αρέσει να χειρίζονται e-mail, επομένως αξίζει να προσφέρουμε ένα διαφορετικό κανάλι επικοινωνίας.
Πώς λειτουργεί ακριβώς η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail σημαίνει ότι ο πελάτης, σε περίπτωση προβλήματος στην αγορά ή προθυμίας να λάβει απάντηση σε μια ερώτηση που τον απασχολεί, μπορεί να τη λάβει μόνο επικοινωνώντας με την εταιρεία μέσω e-mail. Αυτό σημαίνει ότι το σύνολο ή το μεγαλύτερο μέρος της εξυπηρέτησης πελατών συγκεντρώνεται σε αυτό το ένα κανάλι.
Μπορείτε να προσφέρετε υποστήριξη μόνο μέσω e-mail στο LiveAgent;
Φυσικά, με το LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υποστήριξη μόνο μέσω email. Ωστόσο, εκτός από αυτό, το LiveAgent μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλά άλλα κανάλια μέσω των οποίων οι πελάτες είναι πιο πιθανό να επικοινωνήσουν και δεν προσθέτει άλλη εργασία στον αντιπρόσωπο, καθώς μπορεί να διαχειριστεί τα πάντα σε ένα μέρος.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email του Gmail
Software reviews are a great place to start when picking any software. Take a look at the best software reviews and see ratings by our experts.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Spike
Βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη ποιότητα εξυπηρέτησης και βελτιστοποιημένη απόδοση. Το Spike είναι μια εργαλείο που προσφέρει διαφορετικά πακέτα συνδρομής, με προηγμένες λειτουργίες για επιχειρήσεις.
Η υποστήριξη πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Το LiveAgent λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών προσφέρει αφοσιωμένους αντιπρόσωπους ζωντανής συνομιλίας για την απάντηση σε ερωτήματα πελατών. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό και να προγραμματίσετε demo για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Ο εκπρόσωπος πελατών πρέπει να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική εποχή και να είναι εξοικειωμένος με την εταιρεία και τα προϊόντα της. Η καλή σχέση με τον πελάτη είναι σημαντική για την επιτυχή υποστήριξη και ικανοποίηση του πελάτη.