Πολύτιμο για κάθε βιομηχανία

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την επιχείρηση λογισμικού σας.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιήθηκε από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ενισχύστε την υποστήριξη

Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλήσουν.

24%

Μειώστε τον χρόνο απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με αυτόματη δρομολόγηση εισιτηρίων.

37%

Μειώστε τον όγκο εισιτηρίων

Μειώστε την εισροή εισιτηρίων υποστήριξης με μια γνωσιακή βάση.

Industry background

Αναζητάτε μια καλύτερη λύση λογισμικού helpdesk;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 στην κατάταξη για το SMB το 2019. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.

  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού επιλέγουν το LiveAgent

Ενδυνάμωση των χρηστών σας με επιλογές αυτοεξυπηρέτησης δημιουργώντας ολοκληρωμένες γνωσιακές βάσεις με άρθρα, οδηγούς, φόρουμ και Συχνές Ερωτήσεις.

Καθοδηγήστε τους πιθανούς πελάτες σας μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων απαντώντας στις ερωτήσεις τους σε πραγματικό χρόνο.

Επωφεληθείτε από τις αξιολογήσεις και τα κουτιά προτάσεων για να μάθετε ακριβώς τι θέλουν και τι περιμένουν οι πελάτες σας από εσάς.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Επικεντρωθείτε σε ανάγκες

Διαφορετικοί πελάτες έχουν διαφορετικές ανάγκες και θα πρέπει να εστιάσετε σε όλους. Χάρη στις δυνατότητες του πολυκαναλικού λογισμικού help desk, μπορείτε να μείνετε σε επαφή μαζί τους σε διαφορετικά επίπεδα – όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλήσεις, email ή ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Ανεξάρτητα από το πού προέρχονται οι πελάτες σας, θα είστε πάντα εκεί γι’ αυτούς.

Δημιουργήστε μια γνωσιακή βάση

Η γνωσιακή βάση και το portal υποστήριξης είναι τα πρώτα μέρη που θα αναζητήσουν οι περισσότεροι πελάτες σας ενώ ψάχνουν για απαντήσεις. Οι ισχυρές ικανότητες του LiveAgent σας δίνουν αρκετή δύναμη για να δημιουργήσετε Συχνές Ερωτήσεις, να γράψετε άρθρα σχετικά με τη βοήθεια αυτοεξυπηρέτησης ή να δημιουργήσετε διάφορες κατηγορίες με βάση την επιχείρησή σας.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Ολοκληρώστε τη διοχέτευση πωλήσεων

Μερικοί από τους μελλοντικούς πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω ζωντανής συνομιλίας, όπου μπορείτε να τους δώσετε απαντήσεις άμεσα και έγκαιρα. Αργότερα, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω τακτικών email ή να σας καλέσουν. Έχετε όλες τις πληροφορίες διαθέσιμες στα ενιαία εισερχόμενά σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις ανάγκες και τα αιτήματά τους. Υπέροχα, τι πιστεύετε;

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

Πάνω από 21,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και ανακαλύψτε τον θετικό αντίκτυπο της εφαρμογής του λογισμικού help desk στην βιομηχανία ανάπτυξης λογισμικού

Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό & Διαδίκτυο
Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας είναι υπάλληλοι που απαντούν σε ερωτήματα και ερωτήσεις πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Παρέχουν απαντήσεις σε πελάτες σε πραγματικό χρόνο.

Ποιοι Είναι οι Αντιπρόσωποι Ζωντανής Συνομιλίας;

Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού συνομιλίας σε έναν ιστότοπο μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων. Οι υπάλληλοι ζωντανής συνομιλίας πρέπει να έχουν επαρκή γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή και να είναι εξυπηρετικοί και επαγγελματικοί. Τα μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και εξασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Λογισμικό Γνωσιακής Βάσης

Δημιουργήστε πολυγλωσσικές βάσεις γνώσεων για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών και προσφέρετε έγκυρη πληροφορία.

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών του LiveAgent θα παρέχει εξατομικευμένη, γρήγορη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Δοκιμάστε το δωρεάν.

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.

Η επικοινωνία με πελάτες είναι βασική για κάθε επιχείρηση. Το LiveAgent προσφέρει λύσεις διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, με ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και στατιστικά αφοσίωσης πελατών.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gorgias;

Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οργανώστε τους αντιπροσώπους υποστήριξης σε τμήματα και χρησιμοποιήστε ετικέτες για καλύτερη διαχείριση των επικοινωνιών με τους πελάτες. Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x