Χωρίς άγχος λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Καθίστε και χαλαρώστε καθώς το LiveAgent μετατρέπει όλες τις ειδοποιήσεις σε καρτέλες.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social
Social media support software

Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στο κέντρο εξυπηρέτησης

Το LiveAgent είναι ένα πολυκαναλικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης  που συλλέγει όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας από πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις οργανώνει λογικά σε ένα μέρος. Η χρήση του LiveAgent για εξυπηρέτηση πελατών σάς επιτρέπει να εστιάζετε στις πιο σημαντικές επιχειρηματικές εργασίες, διατηρώντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών σας ψηλά. Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το LiveAgent είναι γρήγορη, αποτελεσματική και οικονομικά αποδοτική. Δοκιμάστε το σήμερα.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Αφήστε το LiveAgent να διαχειριστεί τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Συχνά αποσπάται η προσοχή σας από τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους δυνητικούς πελάτες και τους πελάτες σας; Τελείωσε. Συνδέστε όλα τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας στο LiveAgent και επωφεληθείτε από τον προηγμένο αυτοματισμό. Με απεριόριστο ιστορικό και ενοποιημένα μηνύματα, αποκτήστε μια πλήρη εικόνα κάθε ατόμου με το οποίο μιλάτε.

Τι περιλαμβάνεται;

Facebook

Η ενσωμάτωση Facebook εξαλείφει την ανάγκη παρακολούθησης πολλών συσκευών, λογαριασμών και κοινοποίησης διαπιστευτηρίων σύνδεσης. Όλοι οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε καρτέλες από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σας, οπότε δεν χρειάζεται να εξαρτάται από έναν διαχειριστή σελίδας Facebook. Η χρήση της ενσωμάτωσης στο Facebook είναι εύκολη. Απλώς συνδέστε την επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook (ή τις σελίδες!) στον πίνακα ελέγχου LiveAgent και ξεκινήστε. Τυχόν σχόλια στις αναρτήσεις σας ή αναφορές της σελίδας σας θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες, στα οποία μπορείτε να απαντήσετε και στη συνέχεια να αρχειοθετήσετε.

Youtube video:
Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

Η ενσωμάτωση του Facebook Messenger του LiveAgent σάς επιτρέπει να συνομιλείτε σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες σας. Όταν η σελίδα σας στο Facebook λαμβάνει ένα άμεσο μήνυμα, μετατρέπεται αμέσως σε καρτέλα και ωθείται στον πίνακα ελέγχου LiveAgent. Μπορείτε εύκολα να απαντήσετε, να στείλετε συνημμένα ή ακόμα και να πατήσετε το κουμπί “Μου αρέσει”.

Twitter

Η ενσωμάτωση Twitter στο LiveAgent σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις @ αναφορές της σελίδας σας ή τυχόν #hashtag της επιλογής σας. Απλώς συνδέστε το λογαριασμό σας στο Twitter με τον πίνακα ελέγχου LiveAgent και επιλέξτε ποια hashtag και αναφορές θέλετε να παρακολουθείτε. Όλα τα παρακολουθούμενα hashtag και αναφορές θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες και μπορούν να ανατεθούν αυτόματα σε οποιοδήποτε τμήμα επιλέγετε. Το LiveAgent θα πάρει αυτόματα όλα τα Tweets με τις λέξεις-κλειδιά που παρακολουθείτε και μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε από τον πίνακα ελέγχου σας.

Youtube video:
Youtube video:

Instagram

Η ενσωμάτωση Instagram στο LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε και να απαντάτε σε αναρτήσεις στις οποίες έχετε επισημανθεί ή αναφερθεί, καθώς και να απαντήσετε σε τυχόν σχόλια στις αναρτήσεις σας. Με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent, έχετε όλες τις καρτέλες σας κάτω από μια στέγη, επομένως δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε πολλές συσκευές ή λογαριασμούς. Το LiveAgent εξοικονομεί χρόνο στους αντιπροσώπους σας, βελτιώνει τους χρόνους απόκρισης σε ερωτήματα και αυξάνει την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου ταυτόχρονα. Δοκιμάστε το σήμερα και δημιουργήστε μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άμεσα.

Viber

Η ενσωμάτωση Viber στο LiveAgent σάς επιτρέπει να λαμβάνετε και να απαντάτε μηνύματα Viber στα καθολικά εισερχόμενά σας. Δείτε πώς λειτουργεί στο βίντεο επίδειξης!

Youtube video:

Χρήσιμες λειτουργίες για να κάνετε πιο γρήγορη την υποστήριξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Δεν χρειάζεται να περνάτε ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να απαντάτε εγκαίρως στους πελάτες σας.

Κάθε μήνυμα από τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα καταλήγει στον ίδιο χώρο με τα email, τις συνομιλίες και τις κλήσεις.

Επιλέξτε από εκατοντάδες ενεργοποιήσεις και συνθήκες για να αυτοματοποιήσετε τη ροή εργασίας και τις διαδικασίες σας.

Χρησιμοποιήστε συγκεκριμένες ετικέτες ή ξεχωριστά τμήματα για να διαχειριστείτε τα κανάλια υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυξήστε την παραγωγικότητά σας χρησιμοποιώντας τυποποιημένα μηνύματα, προσθέτοντας συνημμένα και εισάγοντας σημειώσεις.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, έκδοση καρτελών και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Λογισμικό σε λογικές τιμές

Ακολουθήσαμε μια διαφορετική προσέγγιση από τα άλλα λογισμικά της αγοράς. Προσφέρουμε ορισμένα κανάλια ως πρόσθετα, τα οποία σας εξοικονομούν χρήματα, ειδικά εάν έχετε μεγάλο αριθμό αντιπροσώπων. Πληρώστε μόνο για αυτό που χρησιμοποιείτε με τη διαφανή τιμολόγηση μας.

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Τίκετ

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • Απεριόριστες διευθύνσεις email
  • Προηγμένες αναφορές
  • Πύλη πελατών + φόρουμ
$29 μήνας

Ticket+chat

  • Όλα στις Καρτέλες, με επιπλέον:
  • Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
  • Διαχείριση σχολίων
  • Παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 αριθμός τηλεφώνου
  • 1 διεύθυνση email

Ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Βελτιστοποιώντας την κοινωνική σας εξυπηρέτηση πελατών σε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, αποκτάτε πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας. Οι πελάτες θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας με ευκολία, χωρίς να χρειάζεται να καταλάβουν ποιο κανάλι κοινωνικών μέσων είναι το γρηγορότερο και πιο πιθανό να λάβει απάντηση. Λάβετε υπόψη ότι τα παλιά καλά email αντικαθίστανται σταδιακά από ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου και μηνύματα κοινωνικών μέσων. Με το LiveAgent, μπορείτε να παρέχετε άμεσες απαντήσεις. Η επένδυση σε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών θα σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορη, αποτελεσματική και απρόσκοπτη υποστήριξη πελατών.

Have a competitive advantage
How to choose the right help desk software

Αυξήστε τη διατήρηση πελατών

Οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τη διατήρηση των πελατών μέσω διαφόρων στρατηγικών μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των δώρων, των ερευνών και των εκπτώσεων. Ωστόσο, η πιο συχνά ξεχασμένη στρατηγική κοινωνικών μέσων είναι η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Δεν υπάρχει μυστικό σε αυτό. Οι ευχαριστημένοι πελάτες τείνουν να επιστρέφουν. Για να επιτύχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών, πρέπει πρώτα να εξοπλίσετε την ομάδα υποστήριξης πελατών σας με ένα κατάλληλο εργαλείο διαχείρισης κοινωνικών μέσων. Το LiveAgent συγκεντρώνει όλες τις αναφορές και τα μηνύματα σε μια ενιαία πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να είναι πιο αποτελεσματικοί και αποδοτικοί. Ως αποτέλεσμα, βελτιώνετε τη δέσμευση πελατών και κατά συνέπεια τη διατήρηση πελατών επίσης.

Πάνω από 30.000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας για να μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την υποστήριξη των πελατών σας και να αυξήσει την ευτυχία των επιχειρηματικών σας συνεργατών.

Χρησιμοποιήστε μας με όποιον τρόπο θέλετε

Το LiveAgent προσαρμόζεται στο μέγεθος και τον κλάδο της εταιρείας σας. Βοηθήσαμε οργανισμούς όλων των τύπων και μεγεθών. Δείτε τι έχουν να πουν για τη χρήση του λογισμικού μας.

Business bag - icon

Επαγγελματικές Λύσεις

Νεοσύστατες επιχειρήσεις & εταιρείες Επιχειρήσεις Κυβέρνηση Εκπαίδευση & ΜΚΟ

Industry Solutions - icon

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ηλεκτρονικό εμπόριο & Υπηρεσίες Ταξίδια & Διαμονή Μάρκετινγκ & Τηλεπικοινωνίες Ψυχαγωγία

Λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι εταιρείες άρχισαν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών αντί απευθείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Είναι διότι κουράστηκαν να παρακολουθούν διαφορετικές συσκευές, να μοιράζονται τα διαπιστευτήρια σύνδεσης και να αλλάζουν καρτέλες! Ταυτίζεστε με τα ακόλουθα;

Smiley face icon

Χάνοντας την μεγάλη εικόνα

Δεν ξέρετε ποια ήταν η προηγούμενη συνομιλία σας με έναν πελάτη διότι ήταν σε διαφορετικό κανάλι; Το LiveAgent το παρακολουθεί.

Clock icon

Χάνοντας πολύτιμο χρόνο

Κάνετε συχνά εναλλαγές μεταξύ διαφορετικού λογισμικού και υλικού; Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη δουλειά για εσάς.

Web icon

Δύσκολο στη διαχείριση

Διαχειρίζεστε πολλά προφίλ σε διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Με το LiveAgent μπορείτε να τα διαχειριστείτε όλα από έναν πίνακα ελέγχου.

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μια σχετικά νέα κατηγορία λογισμικού. Ο κύριος στόχος του είναι να συγκεντρώνει κάθε μήνυμα και αναφορά της εταιρείας σας σε διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα στο σύστημα από το οποίο μπορείτε να επικοινωνείτε με το κοινό σας. Το βασικό πλεονέκτημα είναι ότι η συμμετοχή σας στο σύστημα πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης σας επιτρέπει να βλέπετε αλληλεπιδράσεις πελατών από άλλα κανάλια στο ίδιο μέρος. Επιπλέον, κάθε μήνυμα συλλέγεται μέσα στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα, και στη συνέχεια μετατρέπεται σε ενοποιημένες καρτέλες με την υβριδική ροή καρτελών.

What is social media customer service
How to choose social support system

Πώς να επιλέξετε σύστημα υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Εάν έχετε αποφασίσει να αρχίσετε να υποστηρίζετε το κοινό μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκτός των συγκεκριμένων δικτύων, ίσως θελήσετε να καταγράψετε όλες τις απαιτήσεις για το σύστημα. Στον πρώτο γύρο θα πρέπει να ελέγξετε εάν θέλετε να μετακινήσετε την επικοινωνία email σας στο ίδιο μέρος, όπου θα λαμβάνετε μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μετά από αυτό μπορείτε να σκεφτείτε να προσφέρετε υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας, να προσθέσετε ένα εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο ή να παρέχετε υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης μέσω μιας γνωσιακής βάσης. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, ίσως θέλετε να έχετε μια πλατφόρμα όπως η πύλη πελατών, όπου οι χρήστες μπορούν να βρουν όλα τα αιτήματά τους, να υποβάλουν ερωτήσεις σε ένα φόρουμ ή να προτείνουν βελτιώσεις και να παρέχουν σχόλια.

Μην διστάζετε, δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Παρέχουμε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης παγκόσμιας κλάσης που δημιουργεί μια απρόσκοπτη εμπειρία για την ομάδα και τους πελάτες σας. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών ή δοκιμάστε τη δωρεάν έκδοση του LiveAgent. Θα χαρούμε να σας έχουμε.

Don't hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Σύγκριση υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Εάν αναζητάτε το καλύτερο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης με υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι απαραίτητη η σύγκριση διαφορετικών εναλλακτικών λύσεων. Το πολυκαναλικό κέντρο εξυπηρέτησης περιέχει πολύ περισσότερα από απλά συνδέσμους μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα κι αν δεν χρειάζεστε κάθε δυνατότητα, είναι απαραίτητο να έχετε την επιλογή να προσθέσετε ένα συγκεκριμένο κανάλι ενώ η επιχείρησή σας αναπτύσσεται.

Τι λένε οι αριθμοί για την υποστήριξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

ticketing email ticketing - icon

Υποστήριξη Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Το 65% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Microsoft

Speed o meter - icon

Χρόνος Απόκρισης

Το 48% των καταναλωτών αναμένει απάντηση σε ερωτήσεις και παράπονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εντός 24 ωρών. Statista

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Απρόσκοπτη Εμπειρία

Πάνω από το 50% των εταιρειών αναφέρουν το πιο κρίσιμο ζήτημα εμπειρίας πελατών ως “παροχή απρόσκοπτης εμπειρίας σε πολλά κανάλια.” Incite Group​

call center cloud based call center software - icon

Ψηφιακά εναντίον Φωνητικά

Το 57% των πελατών θα προτιμούσαν να επικοινωνήσουν με εταιρείες μέσω ψηφιακών μέσων όπως email ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης αντί να χρησιμοποιούν φωνητική υποστήριξη πελατών. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

Η αφοσίωση στην εταιρεία προέρχεται από καλή εξυπηρέτηση

Φιλικοί υπάλληλοι ή αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών είναι αυτά που δημιουργούν μια αξέχαστη εμπειρία και που κάνει τους καταναλωτές να παραμένουν σε μια εταιρεία, για το 73% των πελατών. Η παροχή αυτής της εμπειρίας μπορεί να είναι εύκολη, αν γνωρίζετε τι συνεπάγεται. Σύμφωνα με τον Shep Hyken, ειδικό στην εξυπηρέτηση πελατών, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να απαντήσουν εγκαίρως, με εξατομικευμένο τρόπο και ποτέ να μην ξεχάσουν να υποβάλουν επιπλέον ερωτήσεις. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης σας ζητήσει να λύσετε το πρόβλημά του γρήγορα, ρωτήστε τον πόσο γρήγορα, ώστε οι προσδοκίες να μπορούν να ικανοποιηθούν ή να μειωθούν. Θυμηθείτε, οι αφοσιωμένοι πελάτες αυξάνουν την απόδοση επένδυσης, διότι τείνουν να αγοράζουν περισσότερα.  

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια στέγη

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης του LiveAgent ενσωματώνεται σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 δυνατότητες.

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχει εξυπηρέτηση πελατών σε πελάτες ή δυνητικούς πελάτες μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter. Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει την απάντηση σε απευθείας μηνύματα, σχόλια και αναφορές εντός 24 ωρών.

Τι είναι το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί μέρος της λύσης του κέντρου εξυπηρέτησης. Δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους των πελατών σας να απαντούν άμεσα σε ερωτήσεις πελατών από μία διεπαφή. Ως αποτέλεσμα, δεν χρειάζεται να αλλάζουν μεταξύ πλατφορμών για να απαντήσουν. Το λογισμικό μπορεί να αποτρέψει την απογοήτευση και τη δυσαρέσκεια των πελατών, καθώς δεν θα χάσετε ποτέ τα ερωτήματα των πελατών. Το να είστε παρόντες και να απαντάτε γρήγορα είναι σημαντικό για τη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με αυτήν τη λύση εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να δημιουργήσετε την αφοσίωση των πελατών αποτελεσματικά και αποδοτικά άμεσα .

Γιατί το LiveAgent είναι ιδανικό για εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Το LiveAgent συνδέεται με πολλές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, κάθε φορά που λαμβάνετε ένα σχόλιο ή μια αναφορά σε μια ανάρτηση από το Instagram, θα λαμβάνετε μια καρτέλα μέσα στο LiveAgent. Το ίδιο ισχύει και για το Twitter. Επιπλέον, μπορείτε να συνδέσετε Viber και Facebook.

Γιατί είναι σημαντικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εξυπηρέτηση πελατών;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά για την εξυπηρέτηση πελατών, επειδή επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους. Οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να ενημερώσουν τους πελάτες τους για επερχόμενες εκδηλώσεις, πωλήσεις ή αλλαγές. Με τον ίδιο τρόπο, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με τις επιχειρήσεις με ερωτήσεις, σχόλια ή ανησυχίες. Εάν οι ερωτήσεις των πελατών μείνουν αναπάντητες, οι πελάτες δεν θα διστάσουν να μεταφερθούν αλλού.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
Σχετικοί Πόροι μεΛογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης – ΠΑΛΙΟ

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo